بازدید 5887

پسر پروفسور حسابی سند خرید زمین در مریخ را رو کرد

پروفسورحسابی، با پرداختی مشخص، و نموداری از اقساطی معین، برای خرید قطعه زمینی در مریخ، این اقدام آرنگ گونه (سمبلیک) از سوی مردم ایران و سایر کشورها، در روند اقداماتی پژوهشی وماندگار درامور نوین فضایی، به جای هزینه برای جنگ‌های بین‌المللی و خون و خونریزی، حتی جنگ سرد، به منظور پرهیز از تلف‌کردن دستاوردهای ارزشمند ملی و مردمی، و جایگزینی آن، با امور مهم علمی، و در این ارتباط، حضور در فضای لایتناهی! نقشی مانا را به یادگار گذاشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 31 March 2024

 به گزارش تابناک به نقل از انصاف نیوز، ایرج حسابی پسر پروفسور حسابی در برنامه تلویزیونی «برمودا» گفته است که پدرش در مریخ هزار متر زمین را به قیمت هزار دلار برای ایران خریداری کرده بود. اما آیا این ادعا واقعیت دارد؟
پیشتر در سایت بنیاد پروفسور حسابی چیزی به عنوان سند خرید زمین در کره مریخ توسط پروفسور حسابی منتشر شده بود که به همراه متن پیوست آن در پی می‌آید:
 پسر پروفسور حسابی سند خرید زمین در مریخ را رو کرد
سند خریـــد زمین در کــــره مریخ – ۱۳۴۶ شمسی
  
پروفسورحسابی: آینده جهان در فضاست
«خوشبختانه: نامه‌ها، مدارک، تفاهم‌نامه‌ها و پیشنهادات بسیار جالبی، در بـیش از دودهه، نمایندگی دایمی استاد دکترسیدمحمود حسابی، در کنفرانس‌های بین‌المللی اتمی، فضا و… . حفظ لایه اوزون، به یادگار مانده است، که نشان می‌دهد، استاد، علاوه بر انجام مسئولیت‌های ملی و بین‌المللی، علی‌رغم مشکلات و مضیقه‌های شدید مالی، حتی از بودجه شخصی خود، همه‌گونه تلاش بایسته یک ایرانی متعهد را، برای برقراری نقش موثری از کشور و مردم عزیزشان، در امور نوین علمی و دانشی جهانی، برقرار نموده‌اند.
 
اقدامات ماندگاری، که فهرست آن، به ضمیمه آمده است؛ در یک نمونه: یادآوری نقش آینده کشورها در امر نوین فضا می‌باشد؛
 
پروفسورحسابی، با پرداختی مشخص، و نموداری از اقساطی معین، برای خرید قطعه زمینی در کره مریخ، این اقدام آرنگ گونه (سمبلیک) از سوی مردم ایران و سایر کشورها، در روند اقداماتی پژوهشی وماندگار درامور نوین فضایی، به جای هزینه برای جنگ‌های بین‌المللی و خون و خونریزی، حتی جنگ سرد، به منظور پرهیز از تلف‌کردن دستاوردهای ارزشمند ملی و مردمی، و جایگزینی آن، با امور مهم علمی، و در این ارتباط، حضور در فضای لایتناهی! نقشی مانا را به یادگار گذاشته‌اند.
 
که بدین وسیله، در راستای مژدگانی فرهنگی و دلنشین از سوی بنیاد پروفسور حسابی، برای همه فرهنگ‌خواهان و عاشقان امر پژوهش و نوآوران، به دلیل ضرورتی اجتماعی، به منظور جلوگیری از گزند برخی متجاوزین، که آرزوی انحراف این بنیاد را، از تمرکز تخصصی آن دارند؛
 
اما به خواست خداوند، علیرغم تمام این فشارها از یک سو، و دشواری‌های مالی از سوی دیگر، بنیاد علمی، فرهنگی و پژوهشی پروفسور حسابی، حداکثر توان خود را، از طریق طبقه‌بندی، ترجمه، عکس برداری، مراجعات مکرر به سازمان‌های ذیربط، چه در کشور عزیزمان و در سایر کشورها، برای تهیه و آماده سازی مستـنـدات جالب و ارائه ماندگاری از خدمات بی‌مانند استاد حسابی را، به کار می‌برد، تا انشاءا… اقدامات زیربنایی ایشان؛ در قدم اول، در دو ارتباط خدمات اتمی و فضایی استاد، به سرزمین مادری، و سپس سایر امور، مراتب شایسته توجهی را، از طریق این تارنما، در حد بضاعت، در دسترس آرزومندان سرافرازی‌های ایران عزیزمان قرار دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
این که سند زمین نیست این یک فاکتور همیاری به مبلغ بیست و پنج دلار برای یک موسسه ناشناسه که میخواد رهبران ایالات متحده را برای سفر به مریخ ترغیب کنه و احتمالا هم یک موسسه جعلی بوده که از افراد ساده لوح اعانه جمع می‌کرده.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باز این آقا رفت یک تیکه کاغذ پیدا کرد! دوست عزیز، قضیه شخصیت سال که رو شد دیگه شما لطفا هیجان زده نشو از یک تیکه کاغذ که پایینش آدرس صادر کننده رو نوشته! این انجمن گفته به ما یک کمکی بکنین، پدر شما هم 25 دلار پول نقد فرستاده، دستش هم درد نکنه ولی به مردم ایران و اینا ربطش نده لطفا... دیگه اون ملک به اون قشنگی و با ارزشی رو برات گذاشته، لطفا اسمش رو بیشتر از این خراب نکن که رو بشه داستان سناتوری!
عالی
این یک شیادی هم از طرف خریدار و هم از طرف فروشنده است.
همین رو ظریف امضا میکرد میگفنین ایران تاراج شده. یعنی چی پول بیت المال رو ببری بدی دست خارجی و یه برگه بهت بدن
از فضل پدر اونو چه حاصل
خرید زمین در مریخ دیگه چه صیغه ایه؟
خرید یک قطعه مریخ‌.
خودمون پول نداریم اون دوهزار دلار رو ذخیره میکردید برا اومدن ترامپ خخخ،،ولی خداوکیلی جدای از شوخی یعنی واقعا روزی میرسه انسان در مریخ زندگی کنه
روحش شاد هر کس که برای آبادانی و سرافرازی میهنش ایران قدمی بردارد جاودانه در دل این مردم خواهد ماند.
تورم در مریخ چقدر بوده؟ با دلار چندی حساب کردن قیمت رو؟
این سند در اداره ثبت کشور کاداستر و تکبرگ نشده مورد تائید نمیباشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست