بازدید 13410

جدول گلزنان لیگ عربستان با هت‌تریک دیشب رونالدو

رونالدو پرتغالی کاپیتان النصر، بعداز ناکامی در فیفادی و تجربه‌ شکست تلخ و سنگین با تیم ملی، پس از به ثمر رساندن سه گل مقابل الطائی، شصت و چهارمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را جشن گرفت
کد خبر: ۱۲۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 31 March 2024

 شصت و چهارمین هت‌تریک رونالدو در دوران بازی‌اش شب گذشته در اول پارک رقم خورد تا او فاصله‌اش در صدر جدول گلزنان پرولیگ عربستان را دوباره مطمئن کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کریستیانو رونالدو در جدال دیشب با الطائی برای چهارمین بار با پیراهن النصر موفق به ثبت هت‌تریک شد. هیچکدام از گل‌های کریس، پنالتی نبود.

رونالدو پرتغالی کاپیتان النصر، بعداز ناکامی در فیفادی و تجربه‌ شکست تلخ و سنگین با تیم ملی، پس از به ثمر رساندن سه گل مقابل الطائی، شصت و چهارمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را جشن گرفت. تیم او در هفته بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان به میزبانی ورزشگاه اول پارک با نتیجه 5-1 از سود الطائی گذشت.

ستاره تمام نشدنی پرتغالی در طول دوران حضورش در النصر، چهار مرتبه موفق به هت‌تریک شد که همگی در مسابقات قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان بوده است. اولین هت‌تریک او مقابل الوحده در رقابت‌های فصل گذشته شروع کرد.

کریستیانو در ادامه درخشش عالی خود با زدن 3 گل مقابل تیم داماک در فصل گذشته، در این فصل نیز دو بار مقابل الفتح و سپس الطائی هت‌تریک کرده است. رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات مختلف چه با باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و یا کشورش پرتغال، موفق شده 64 بار هت‌تریک کند.

جدول گلزنان لیگ عربستان با هت‌تریک دیشب رونالدو

تیم النصر پس از پیروزی 5-1 مقابل الطائی، جمع امتیازات خود را به عدد 59 رساند و در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از الهلال 71 امتیازی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست