بازدید 4081
۷

مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد

مرجانه گلچین فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه» آغاز کرد. او در سریال‌های «بزنگاه»، «دار و ندار»، «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ»، «شمس العماره»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «شب عید»، «زوج یا فرد» و «بوتیمار» به ایفای نقش کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 30 March 2024

به گزارش تابناک؛ مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

مرجانه دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در ۵۶ سالگی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و گفت: مدتی بود با خودم بر روی این تصمیم کلنجار می‌رفتم که باید آن را بگیرم یا نه.
 
وی افزود: این خبر و تصمیم برای خودم خیلی ناگوار است و شاید برای خیلی از شما اینگونه نباشد.
 
این بازیگر بیان کرد: طبیعی است بعد از ۴۶ سال کار کردن در یک حرفه، تصمیم برای خداحافظی از آن سخت باشد. 
 
وی تصریح کرد: من از کودکی این حرفه را آغاز کردم، با آن رشد کردم، بزرگ شدم و به این سن رسیدم و دل کندن از آن خیلی سخت است.
 
گلچین خاطرنشان کرد: این تصمیمی بود که باید بالاخره گرفته می‌شد؛ فکر کردم در آغاز سال جدید اعلام کردن آن خیلی درست‌تر باشد.
 
مرجانه گلچین فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه»  آغاز کرد. او در سریال‌های «بزنگاه»، «دار و ندار»، «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ»، «شمس العماره»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «شب عید»، «زوج یا فرد» و «بوتیمار» به ایفای نقش کرده است. 
 
مرجانه در دو دهه اول فعالیت هنری خود در نقش‌هایی کاملا جدی بازی می کرد اما در دهه هشتاد به ایفای نقش‌های طنز و کمدی روی آورد و بازی‌های ماندگاری را از خود در ذهن بینندگان تلویزیون به یادگار گذاشت.
 
مرجانه گلچین برای بازی در سریال «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» در جشن تلویزیونی جام جم مقام بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

 

عصرایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
خانم گلچین بسیار هنرمند حرفه ای هستند ... من تجربه کار با ایشون در رادیو رو دارم بسیار سروقت و با اخلاق و با تجربه ای هستند امیدوارم در تصمیمشون تجدید نظر کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
اما سنشون بیشتر از 56 سال است
ما بچه بودیم اون بازی می کرد
من 56 سالمه
یک هنرمند اثرگذار و محبوب مردم وقتی توان ادامه فعالیت داره نباید خودش رو بازنشسته کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
الان همه هنرمند شدن بدون کارگردان دارن فیلم بازی می کنند
اینستاگرام رو ببین
رفت بره انور تو ارامش زندگی کنه
خیره انشالله
خیلی وقته تلویزیون نگاه نمیکنم چون هنرمندان محبوبم دیگه بازی نمیکنند فیلمها و سریال های ده بیست سال پیش هنوز از برنامه ها الان جذابتره
خانم گلچین هم قطعا متوجه افت شدید کیفیت سریال ها و فیلم ها جددید شدند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست