بازدید 2223
از ابتدای طرح نوروزی تا امروز؛

۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان ( ۲۴ اسفند ماه) تا کنون هفت نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ 27 March 2024

 

به گزارش تابناک ، سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته، اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.

وی با اعلام اینکه در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است گفت: در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با اظهار اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است، اظهار کرد: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.

وی با عنوان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم، اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز تصریح کرد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های این شهر وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی اظهارکرد: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودروهای زیادی به دلیل سقوط در این فضاها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم