بازدید 1233

بازداشت ۷۷۵۵ فلسطینی کرانه باختری از آغاز جنگ غزه

پس از ۷ اکتبر و همزمان با آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از ۷۷۵۵ شهروند فلسطینی بازداشت شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ 25 March 2024

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین اشغالگران صهیونیست از شامگاه دیروز تا صبح امروز یکشنبه حداقل ۱۶ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند که زنان، کودکان و اسرای سابق نیز در میان آنها مشاهده می‌شود.

کمیته اسرا و آزادگان تشکیلات خودگردان فلسطین و باشگاه اسرای فلسطینی به عنوان مرکزی حقوقی که دفتر آن در رام الله است در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: بازداشت‌ها در استان‌های الخلیل، رام الله، بیت لحم، طولکرم و قدس انجام شده که همراه با عملیات سرکوب گسترده، ضرب و جرح، تهدید علیه بازداشت شدگان و خانواده‌های آنان و تخریب و ویرانی گسترده منازل شهروندان فلسطینی شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از ۷ اکتبر و همزمان با آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از ۷۷۵۵ شهروند فلسطینی بازداشت شده‌اند که شامل دستگیری آنها در خانه‌ها، ایست و بازرسی، تسلیم شدن تحت فشار و گروگان گیری می‌شود.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: این بازداشت‌ها مهمترین سیاست ثابت و برنامه ریزی شده مورد استفاده نیرو‌های اشغالگر است، چنانچه سیاست مجازات دسته جمعی نیز از دیگر ابزار‌هایی است که در سایه تجاوزات همه جانبه علیه ملت فلسطین و نسل کشی در نوار غزه جایگاه محوری نزد اشغالگران برای هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی