بازدید 3598
آمار نگران کننده حوادث جاده‌ای خوزستان

۲۴ کشته و مصدوم فقط در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس اورژانس خوزستان با هشدار نسبت به افزایش نگران‌کننده تصادفات رانندگی در خوزستان در روزهای اخیر، بر لزوم رعایت دقت توسط رانندگان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ 24 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، فرهنگ کره‌بندی امروز (۵ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر با توجه به افزایش سفرهای نوروزی شاهد افزایش نگران‌کننده تعداد تصادفات رانندگی در محورهای مختلف جاده‌ای استان خوزستان بوده‌ایم که منجر به فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۶ مورد تصادف در جاده‌های استان خوزستان متاسفانه ۲۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشته است و حادثه‌خیزترین مسیرهای استان در روزهای اخیر مربوط به محورهای شهرستان مسجدسلیمان بوده است.

رئیس اورژانس خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت و دقت در رانندگی توسط رانندگان بیان کرد: تیم‌های تخصصی عملیاتی اورژانس خوزستان با انجام نزدیک به ۵۰ ماموریت در روز گذشته (۴ فروردین‌ماه) به مددجویان حوادث جاده‌ای خدمت‌رسانی کرده‌اند و با توجه به افزایش حوادث با استقرار تیم‌های عملیاتی ویژه در محورهای استان همراه مسافران هستند. بنابراین از مردم تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه حادثه‌، فوراً با اورژانس تماس بگیرند و از هرگونه اقدام عجولانه خودداری کنند.

وی افزود: سرعت بیش از حد، عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه و سایر عوامل منحرف‌کننده و رانندگی در خستگی و خواب‌آلودگی می‌توانند عوامل اصلی تصادفات رانندگی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست