بازدید 2971
۵

انتقاد شدید صادق زیباکلام از رضا پهلوی

صادق زیباکلام گفت: من هنوز ندیدم که رضا پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست. من نمی‌توانم پشت شاهزده‌ای بایستم که ادبیات او پر از فحاشی است، برای مشروطه ارزش قائل نیست و دموکراسی برای او یک شعار است.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ 24 March 2024

به گزارش تابناک ، باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی از صادق زیباکلام منتشر شده که در آن از رضاپهلوی و مسیح علی‌نژاد انتقاد کرده است.

او در این گفتگو بیان کرده است:

 

خانم علی‌نژاد، دختر بسیار جاه طلبی است و متاسفانه سواد چندان سیاسی ندارد. من از او سخنرانی یا نوشته‌ای ندیدم که یک مقدار پختگی سیاسی از او نشان بدهد. دری به تخته‌ای می‌خورد ایشان می‌آید کنار شاهزاده و آن هفت نفر می‌نشیند، هنگامی که یک مرتبه رضاپهلوی از آن جلسه بیرون آمد، علی‌نژاد را یک شبه با جرثقیل بالا بردند.
 من اگر به جای شاهزاده بودم، سعی می کردم که بیشتر به جای آنکه شبیه علینژاد صحبت کنم، مانند نلسون ماندلا و گاندی الگو می گرفتم. به جای به کار بردن فحاشی با انسان ها دیالوگ برقرار کنم اما او می خواهد رفتار پوپولیستی خود را از دست ندهد. هیچ عمل شاهزاده، در جهت باز کردن جایی در داخل کشور نیست، نه جایی در میان اپوزیسیون است و نه در میان روشنفکران و دانشجویان.
من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست. من نمی‌توانم پشت شاهزده‌ای بایستم که ادبیات او پر از فحاشی است، برای مشروطه ارزش قائل نیست و دموکراسی برای او یک شعار است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
خیلی جالبه که امروزه امثال زیباکلام در داخل و خارج (منافقین و چپها تا مصی) میگویند که رضا پهلوی کسی نیست ولی همه در حال حمله به ایشان هستند. خوب اگر کسی نیست چرا اینقدر حمله ؟
رضاپهلوی ابله متوهمی بیش نیست و آبروی پهلوی هارا برد ومسیح علینژادهم که مشخصا یک زن دچاراختلالات روانی است
این بنده خدا هم یک جور آقا زاده است ، داشت زندگیشو می کرد یهو ریختن دورش که تو شاهزاده ای و ... نه سوادی داره ، نه کاریزمایی داره نه... فقط آقا زاده است

مشکل اینه که بعد از نا امیدی از اصلاح طلبها هیچ جایگزین قابل اعتنایی وجود نداشت
تو خوبی اقای همچی دان خخخ
دوران اینکه یه نفر واسه،بقیه تو صف بیان دستشو بوس کنند گذشته،کدوم کشور پیشرفته ایی تو دنیا برمبنای نظر یه نفر اداره میشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست