بازدید 2527
۱

قتل هولناک مرد جوان در تهران؛ چرا قاتل خودکشی کرد؟

«بهنام» ناگهان با چاقویی به‌سمت مرد گمشده حمله‌ور شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند؛ من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر جسد را با فرد متوفی به‌سمت آزادراه غدیر بردیم و در بیابان‌های آنجا رها کردیم؛ چند روز پس از جنایت متوجه شدم که اوبه‌خاطر عذاب وجدان در خانه‌اش خودکشی کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 22 March 2024

 

به گزارش تابناک، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن‌آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.

سردار  علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت دراین‌باره اظهار کرد: زن جوانی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، همسرم چند روز قبل برای رفتن به محل کار خود واقع در وهن‌آباد رباط‌کریم از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ هرچقدر هم با تلفن همراهش تماس می‌گیرم خاموش است، نگرانم بلایی سر او آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

او افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند اما در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران ردپایی از مرد گمشده پیدا نکردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که مشخص شد موبایل مرد گمشده قبل از اینکه خاموش شود، ۲۵ ساعت مکالمه تلفنی نداشته است و وی به یکی از همکاران خود گفته است با ۲ نفر قرار ملاقات دارد که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

سردار گودرزی متذکر شد: مأموران که در جریان تحقیقات متوجه شده بودند فقدان مرد جوان مشکوک است خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و با بازبینی فیلم‌های دوربین‌ مداربسته محل کار مرد گمشده که از چند روز قبل ضبط شده بود، تردد همان ۲ فرد را به محل موردنظر ردیابی و بدین ترتیب هویت آنها را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضائی یکی از متهمان را طی عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند اما متوجه شدند متهم دیگر پرونده ۲۰ روز پس از اعلام فقدان مرد گمشده براثر خودکشی در خانه خود فوت کرده است.

او افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف بازجویی قرار گرفت و با اظهارات ضدونقیضی گفت، روز حادثه به‌همراه مرد گمشده و مرد متوفی برای تفریح به یک باغ گیلاس در شهرستان بهارستان رفتیم؛ من در حال جمع کردن سبزی‌های باغچه بودم و آن دو نفر داشتند درباره اختلافات مالی خود (فروش سکه‌های طلا) صحبت می‌کردند.

«بهنام» ناگهان با چاقویی به‌سمت مرد گمشده حمله‌ور شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند؛ من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر جسد را با فرد متوفی به‌سمت آزادراه غدیر بردیم و در بیابان‌های آنجا رها کردیم؛ چند روز پس از جنایت متوجه شدم که فرد متوفی به‌خاطر عذاب وجدان در خانه‌اش خودکشی کرده است.

سردار گوردزی ادامه داد: پس از این اعترافات، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخصی هویت پلیس آگاهی به‌همراه متهم راهی بیابان‌های آزادراه غدیر شدند؛ همچنین ماموران ماموریت یافتند با بررسی‌های موشکافانه تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با دستور قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس‌ آگاهی قرار گرفت.

منبع: ايسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ما که نفهمیدیم کی به کیه ؟
شماها فهمیدین ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست