بازدید 2382

سارق حرفه‌ای پس از آزادی از زندان بازهم به دام افتاد!

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود، در حین سرقت در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 20 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش با وقوع چند فقره سرقت کمپرسورهای کولرگازی در محدوده باقرشهر و طرح شکایت از سوی شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۵ قرار گرفت و آنان با حضور در محل سرقت و انجام بررسی‌های میدانی، متوجه شدند که سارق با تخریب قفل‌های ورودی منازل و مغازه‌ها اقدام به سرقت پمپ‌ها و کمپرسورهای کولر گازی کرده است.  

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیات کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی  و تحقیقات گسترده موفق شدند تا مشخصاتی از سارق را به دست آورند، گفت:‌همچنین در بررسی‌های انجام شده از بانک هویتی مجرمان، مشخص شد که این فرد جرو متهمان سابقه‌داری است که به تازگی از زندان آزاد شده است. با کسب این اطلاعات اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد.  

طرهانی ادامه داد:‌ ماموران با انجام گشت‌زنی‌های‌های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، سرانجام موفق شدند در آخرین روز سال ۱۴۰۲ این سارق را هنگام سرقت کمپرسور کولرگازی یک مغازه مشاهده و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم دو دستگاه کمپرسور کولر گازی به ارزش دو میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که درجریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه اعتراف کرد. این فرد انگیزه‌اش از ارتکاب سرقت را تامین نیازهای مالی‌اش عنوان کرد.

به گفته وی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست