بازدید 1961

نجات جان ۲ جوان در بیمارستان رازی سراوان

رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: ۲ جوان سراوانی که بر اثر اصابت گلوله به جمجمه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند، پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان رازی، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 18 March 2024

 

به گزارش  تابناک و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمود کهنسال اظهار کرد: دو جوان ۱۵ و ۲۰ ساله بر اثر تیراندازی دچار آسیب‌های جدی از جمله بیرون ریختن بافت مغز و شکستگی فرو رفته استخوان‌های جمجمه شده بودند.

وی افزود: این دو بیمار با سطح هوشیاری پایین در سریع‌ترین زمان ممکن توسط مهیار امینی، جراح مغز و اعصاب، تحت عمل قرار گرفتند و این اعمال جراحی ۱۰ ساعت طول کشید.

رئیس بیمارستان رازی سراوان خاطرنشان کرد: پس از عمل جراحی، هوشیاری دو بیمار به‌طور کامل باز گشت و این دو بیمار که ابتدا با سطح هوشیاری پایین و تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشتند، با پای خود از بیمارستان مرخص شدند.

وی ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این دو بیمار، از تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه تیم جراحی و بیهوشی و کادر درمانی این بیمارستان به ویژه بخش آی سی یو و جراحی مردان که در نجات جان این دو بیمار نقش به سزایی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار