بازدید 3674

درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی

کد خبر: ۱۲۲۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 16 March 2024

پیشکسوت باشگاه استقلال که مدتی هم عضو هیات مدیره بوده، با مدیر عامل فعلی این تیم درگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خبر ورزشی نوشته محمد نوری، بازیکن سابق استقلال، درحالی که صبح روز دربی ۱۰۳ جهت دریافت بلیت دربی برای پیشکسوتان به ساختمان باشگاه رفته بود، به دلیل کم بودن بلیت‌های اعطاشده از طرف مدیریت، با علی خطیر، مدیرعامل استقلال، دچار درگیری لفظی شده است.

نوری دراین‌باره گفته: «یکی از کارکنان باشگاه به داخل اتاق رفت و بعداً با پاکتی بیرون آمد. وقتی پاکت را باز کردم دیدم فقط دو عدد بلیت در داخل آن است که خیلی به من برخورد و ناراحت شدم. ما معمولاً از مدیرعامل باشگاه برای دربی تعداد قابل توجهی بلیت می‌گرفتیم و آنها را بین گروهی از پیشکسوتان تقسیم می‌کردیم. وقتی این وضعیت را دیدم با ناراحتی به این موضوع معترض شدم که مدیرعامل از اتاق بیرون آمد و رفتار غیرقابل پیش‌بینی با من داشت.»

نوری در ادامه گفت: «وقتی خطیر از اتاق بیرون آمد با عصبانیت به من گفت تو در رسانه‌ها علیه من مصاحبه می‌کنی حالا چه توقعی داری! حالا برو و باز هم علیه من مصاحبه کن!»

پیشکسوت باشگاه استقلال گفته که در نهایت دو بلیت داده شده را هم پس داده و برگشته است: خودمان بلیت تهیه کردیم و برای دیدن بازی تیم محبوبمان به استادیوم رفتیم.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست