بازدید 2834

چرتکه کمیته انضباطی برای دربی چقدر پول می‌اندازد؟

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی این فرصت ایده‌آل برای صدور چندصد میلیون تومان جریمه نقدی دو تیم را از دست ندهد و پول مناسبی به حساب فدراسیون سرازیر نماید.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 15 March 2024

 گزارش ویژه مسایل انضباطی دربی 103 برای تصمیم‌گیری کمیته انضباطی ارسال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به سنگ‌پرانی، ترقه اندازی و فحاشی تماشاگران دو تیم که حتی منجر به مصدوم شدن کمک داور مسابقه شد، باید منتظر محرومیت یا جریمه دو باشگاه بود.

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی این فرصت ایده‌آل برای صدور چندصد میلیون تومان جریمه نقدی دو تیم را از دست ندهد و پول مناسبی به حساب فدراسیون سرازیر نماید.

آغازگر پرتاب بطری به داخل زمین چمن، استقلالی‌ها بودند که بارها اجازه زدن کرنر را ندادند. در مقابل پرسپولیسی‌ها با زدن سنگ به پشت داور خط ، دقایقی بازی را متوقف کردند.

دربی 103 پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با اینکه نکته فنی خاصی نداشت؛ اما مطابق معمول خالی از حاشیه نبود. گزارش این مسابقه که با تساوی بدون گل به پایان رسید، صبح امروز (جمعه) توسط ناظران بازی به سازمان لیگ ارسال شده تا پس از آن برای رسیدگی در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

 پرتاب بطری و سنگ از سوی هواداران دو تیم به بازیکنان رقیب و همچنین برخورد سنگ پرتاب شده از سوی هواداران پرسپولیس به سمت کمک داور در گزارش ناظران وجود دارد. پرتاب ترقه و مواد منفجره بخش دیگری از گزارش اتفاقات دربی 103 است که کمیته انضباطی درباره آن تصمیم خواهد گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست