بازدید 2844

هشدار جدی وزیر ورزش به رئیس جدید سوارکاری

کد خبر: ۱۲۲۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 15 March 2024

پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون سوارکاری، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه کاظمیان توسط وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد.

به گزارش تابناک  ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ پس از برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری، ابلاغ کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری توسط کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعطا شد.

در این مراسم رئیس محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد شروین معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای حضور داشتند و کاظمیان پیش ازدریافت حکم، عهدنامه را قرائت و امضا شد.

 در این آیین وزیر ورزش و جوانان، ضمن تبریک به محمد کاظمیان به خاطر انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری اظهار امیدواری کرد که تیم جدید این فدراسیون بتواند در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برای کشور افتخار آفرینی کند.

وی در ادامه از رشته سوارکاری به عنوان یک صنعت مهم در ورزش نام برد و گفت: این رشته بسیار درآمدزاست؛ بنابراین اجازه ورود افرادی که منافع مادی‌شان به این رشته پیوند خورده در بخش‌های مدیریتی داده نشود.

کیومرث هاشمی با بیان اینکه در این فدراسیون کارهای به جامانده‌ی زیادی وجود دارد که باید با سرعت به سرانجام برسد، این نکته را مورد توجه قرار داد که ساماندهی امور انتخاب دبیر، مسئولان کمیته‌ها و ... در اسرع وقت انجام شود.

هاشمی قانونمداری، پرهیز از حواشی و ایجاد آرامش را لازمه هر فدراسیونی برای اجرایی کردن برنامه‌ها دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به کاظمیان گفت: رشته سوارکاری در سراسر کشور مخصوصا در بخش خصوصی رشد یافته است و این صنعت پرطرفدار و پردرآمد باید با ساختاری قدرتمند در مسیر رشد قراربگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست