بازدید 2866

هانیه رستمیان در مراسم رونمایی گراد: طلای المپیک هم نگاه به تیراندازان را تغییر نداد

کد خبر: ۱۲۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 15 March 2024

ملی‌پوش تیم ملی بانوان تیراندازی در مراسم رونمایی از برند گراد به عنوان حامی زنان المپیکی ایران با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به این رشته در فاصله یک سال تا المپیک، گفت: مدال طلای تیراندازی در المپیک هم سبب نشد که توجه به این رشته بیشتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم که پنجشنبه با حمایت برند پوشاک ایرانی گراد در مجموعه ورزشی تلاش تهران برپا شد، هانیه رستمیان نیز شرکت کرد.

ملی‌پوش تیراندازی ایران در این نشست بانوان المپیکی و پارالمپیکی در خصوص برنامه تیراندازان ایران تا شروع مسابقات المپیک پاریس گفت: دو رویداد جهانی تا المپیک در پیش داریم که اولین مسابقات فروردین‌ماه مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک در برزیل است. من نیز در این مسابقات برای کسب تجربه حضور خواهم داشت. بعد از آن مسابقات جهانی مونیخ است که افرادی که سهیمه گرفتند در این رویداد حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست. تیراندازی نیاز به آماده‌سازی، اردو و تجهیزات بیشتر و برون مرزی دارد اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

تیرانداز کشورمان در مورد برگزاری اردوی هانوفر گفت : متاسفانه فدراسیون موفق به کسب ویزا نشد و من نیز با توجه به سفرهای که داشتم ویزا گرفتم و مشخص نیست من به تنهایی اعزام بشوم یا نه با این شرایط تنها امید ما مسابقات مونیخ است.

رستمیان در مورد تاثیر مدال طلای جواد فروغی در المپیک روی تیراندازی بیان کرد : مدال او اتفاق بزرگ و خوبی بود و امیدوار بودیم نکته به تیراندازی تغییر کند و حمایت بیشتری شود. مسوولان تلاش می کنند اما بیشتر مشکلات مربوط به تحریم‌هاست. هرچند بعد از مدال فروغی توجه به این رشته هیچ تغییری نداشته است.

هانیه رستمیان در مراسم رونمایی گراد: طلای المپیک هم نگاه به تیراندازان را تغییر نداد

او در مورد وضعیت سلاح و کمبود آن در ایران بیان کرد: تجهیزات در رشته ما اثرگذار است و ما در سلاح‌های بادی مشکلی نداریم اما سلاح‌های خفیف چون تحریم هستیم به ما نمی‌فروشند. نیروهای مسلح به ما کمک هایی در رشته تپانچه داشته‌اند و امیدوارم امکانات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد.

وی در پایان در خصوص هدفش در المپیک پاریس گفت: در تیراندازی چیزی قابل پیش بینی نیست. قوای نمی‌دهم اما تلاش می‌کنم در دومین تجربه حضورم در المپیک به فینال برسم و در این رقابت حضور داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست