بازدید 3528

مورد جالب مدافع پرسپولیس در دربی‌های برگشت

علی نعمتی همیشه جزو بهترین‌های پرسپولیس در دربی‌های برگشت بوده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 13 March 2024

به گزارش تابناک، چند ساعت دیگر دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و استقلال از هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر برگزار خواهد شد. دیداری که برای هر دو تیم بسیار مهم است و دو تیم به امتیازات کامل آن نیاز دارند. با توجه به محرومیت کنعانی زادگان و البته مصدومیت گولسیانی در بازی امروز، احتمالا علی نعمتی به عنوان یکی از دو مدافع میانی پرسپولیس کار خواهد کرد. نعمتی که همواره در پرسپولیس مدافع چپ بوده، پست اصلی اش مدافع میانی است، ولی با توجه به نیاز پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان می‌رفت.

هرچند نعمتی برای هواداران پرسپولیس بازیکن محبوبی نیست و حتی بعد از پنالتی بی موردی که در دربی رفت داد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، با این حال این بازیکن در دربی‌های برگشت همواره جزو خوب‌های تیمش بوده است. نعمتی دو فصل قبل و در بازی برگشت مقابل استقلال موفق شد گلزنی کند و نمایش خوبی داشت.

در دیدار برگشت سال قبل هم نعمتی جزو بهترین‌های دربی بود و موفق شد در آن بازی محبی را به طور کامل مهار کند و به تیمش در راه ثبت کلین شیت کمک کند. حالا دوباره نعمتی در دربی برگشت باید مقابل استقلال قرار بگیرد و حال باید دید می‌تواند درخشش قبلی خود را تکرار کند و یا اینکه مثب بازی رفت به پاشنه آشیل پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست