بازدید 2772
دونالد ترامپ:

بایدن درباره اقتصاد آمریکا افسانه تعریف کرد

کد خبر: ۱۲۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 10 March 2024

دونالد ترامپ از سخنرانی جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا انتقاد و تاکید کرد که رئیس‌جمهور فعلی «افسانه‌ای» درباره اقتصاد کشور آمریکا تعریف کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: «در دوران بایدن، نرخ تورم سه ساله ۵۰ درصدی داریم، در زمان من شما تورمی نداشتید».

اکونومی نوشت، ترامپ گفت: «بر اساس اقتصاد بایدنی (Bidenonomics)، ایالات‌متحده ۲۸۴هزار شغل تمام وقت خوب را از دست داده است و تاکید کرد که بایدن با استخدام افراد برای پست‌های دولتی و مشاغل پاره‌وقت آنها را جایگزین کرده است.»

چهل و پنجمین رئیس‌جمهور گفت: «این منصفانه نیست. من هم می‌توانم این کار را انجام دهم. بیایید چند نفر دیگر را استخدام کنیم تا من را خوب جلوه دهند».

به نقل از الجزیره، در نظرسنجی نیویورک تایمز و سینا که اوایل این هفته منتشر شد، ۵۱ درصد از پاسخ‌دهندگان اقتصاد آمریکا را «ضعیف»، در حالی که ۲۳ درصد گفتند که «فقط منصفانه است و فقط ۲۶ درصد آن را «خوب» یا «عالی» ارزیابی کردند.

حتی موضوع بدتر برای بایدن این بود که رأی‌دهندگان، ترامپ را در رسیدگی به مسائل اقتصادی قابل اعتمادتر ارزیابی می‌کنند.

در نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که ماه گذشته منتشر شد، ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که ترامپ کاری بهتر در اقتصاد انجام می‌دهد، در حالی که ۳۳ درصد بایدن را انتخاب کردند.

نظرسنجی دیگری توسط سی‌بی‌اس نیوز نشان داد که ۶۵ درصد از آمریکایی‌ها از اقتصاد ترامپ به‌عنوان اقتصاد خوب یاد می‌کنند، در حالی که ۳۸ درصد، از اقتصاد فعلی ارزیابی مثبتی داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار