بازدید 4509

دانشجوی ۸۱ ساله از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد

دانشجوی ۸۱ ساله دانشگاه تربیت مدرس روز گذشته از رساله دکتری خود دفاع کرد و فارغ‌التحصیل شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 10 March 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اقدس تسلیمی، استادیار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشجوی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی پردیس کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس، در ۸۱ سالگی از رساله دکتری خود با عنوان «تشکیل محصولات قنددار پیشرفته در واکنش میلارد و بازداری تشکیل آن‌ها با استفاده از عصاره‌های پوست سبز پسته و انار در غذای کودک» با راهنمایی محسن برزگر و مشاوره محمدعلی سحری و محمدحسین عزیزی با کسب نمره عالی دفاع کرد.
 

 وی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را در دانشگاه دیویس آمریکا گذرانده و امروز موفق به کسب درجه دکتری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تربیت مدرس شد.

 

تسلیمی هدف خود را از ادامه تحصیل و دریافت درجه دکتری اثبات توانمندی خویش، علاقه فراوان به تحصیل و کار‌های تحقیقاتی و اینکه هیچ زمانی در طول عمر برای یادگیری دیر نیست، عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
به نظرم جلوی درس خواندن را از هر کجا بگیریم منفعت است
پاسخ ها
عامو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
شما الگو از کدام کشور پیشرفته گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
من به عنوان یک فارغ‌التحصیل دکتری از علوم پزشکی شهید بهشتی و ارشد از علوم پزشکی تهران صحبت شما رو به شدت تایید می کنم. ای کاش قبل از امتحان ارشد عقل امروز رو داشتم م.
بسیار عالی
مدرک گرایی آفت این جامعه شده. ایشان سال ها قبل، با فوق لیسانس از آمریکا هیات علمی دانشگاه تهران بوده. بعد از بازنشستگی وقتی افراد بسیاری که مایه چندانی از علم و دانش ندارند را با تیتر دکتر مشاهده کرده گفته چرا من نه؟ این است که با جدیت پاشده و مدرک دکتری گرفته. آفرین! حالا با این مدرک چکار می خواهد بکند؟ که البته مهم نیست
بیچاره اساتید راهنماش چه ها کشیدن
خوش به حالت به آرزوت رسیدی!
به نظر میاد خانم دکتر اگه 4 کتاب رمان در این ایام می خواند و حتی چگونه بهتر زیستن در این سن می خواند بسیار مفید و مثمر ثمر بود. با توجه به اینکه تحقیق و مطالعه در چارچوب آیین نامه و بخشنامه به صورت رسمی تنش آفرین و استرس زا است همواره به صورت موقت باعث آسیب پذیر بودن جسم در سن سالمندی می شود.
احسنت به ان غیرت همت شما مادر ایرانی دود از کنده میاد به قول ما کیلانیها..
خدا انشاءالله عمر طولانی و با عزت به ایشان بدهد. امثال ایشان سبب روحیه بخشی به خیلی از انسانهای ناامید می شوند.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری