


 در بیشتر تصادفات جاده ای بین استان ها ،مقصر اصلی حادثه ،خودرو جلویی است !! کامیون ها و تریلی های فرسوده که چراغهای عقب شان کار نمیکند و خاموش است و یا از نور خیلی ضعیفی برخوردار است!!! و خودروهای عقبی، وقتی به چند متری آنها میرسند متوجه وجود آنها میشوند که دیگر دیر شده است!!! یعنی واقعا پلیس بزرگراههای کشور متوجه این موضوع به این مهمی در طول این همه سال نشده است
 							         		            در بیشتر تصادفات جاده ای بین استان ها ،مقصر اصلی حادثه ،خودرو جلویی است !! کامیون ها و تریلی های فرسوده که چراغهای عقب شان کار نمیکند و خاموش است و یا از نور خیلی ضعیفی برخوردار است!!! و خودروهای عقبی، وقتی به چند متری آنها میرسند متوجه وجود آنها میشوند که دیگر دیر شده است!!! یعنی واقعا پلیس بزرگراههای کشور متوجه این موضوع به این مهمی در طول این همه سال نشده است         		                     		         |
         		                            |         		                             دلت خوشه
 									         		                    دلت خوشه رانندگی وحشیانه ۲۰۶
 							         		            رانندگی وحشیانه ۲۰۶         		                     		         10 تومنی چی میگه؟
 							         		            10 تومنی چی میگه؟         		                     		         |
         		                            |         		                             رسمه افراد عبوری روی جنازه تصادف پول میریزن.این احتمالا از آنجا آمده که در گذشته های دور مسافران بدلیل نبود بستگانشان در صورت فوت هزینه کفن و دفنشان تامین شود.
 									         		                    رسمه افراد عبوری روی جنازه تصادف پول میریزن.این احتمالا از آنجا آمده که در گذشته های دور مسافران بدلیل نبود بستگانشان در صورت فوت هزینه کفن و دفنشان تامین شود.         				                     		                 چرا سپر استاندارد ندارن اینا خیلی خطرناکه
 							         		            چرا سپر استاندارد ندارن اینا خیلی خطرناکه         		                     		         مقصر اصلي تريلي هست كه سپر عقب مناسب ندارد. ارتفاع سپر خيلي بالاست.
 							         		            مقصر اصلي تريلي هست كه سپر عقب مناسب ندارد. ارتفاع سپر خيلي بالاست.         		                     		         با این کیفیت ماشین های داخلی ، باید نصف سرعت قانونی بری که بلایی سرت نیاد ، بعد طرف چنان تو روز بارونی 120 تا پر می کنه و لایی می کشه که انگار سوار تانکه ، خودش که هر بلایی سرش بیاد نوش جونش، یکسری آدم بیگناه رو به کشتن میده و ماشالله پلیسم که موضوعات مهمتری داره جای توقیف اینا
 							         		            با این کیفیت ماشین های داخلی ، باید نصف سرعت قانونی بری که بلایی سرت نیاد ، بعد طرف چنان تو روز بارونی 120 تا پر می کنه و لایی می کشه که انگار سوار تانکه ، خودش که هر بلایی سرش بیاد نوش جونش، یکسری آدم بیگناه رو به کشتن میده و ماشالله پلیسم که موضوعات مهمتری داره جای توقیف اینا         		                     		         دوستانی که میگن تریلی مقصره اصل ماجرا اینه تریلی خراب شده کنار بزرگراه ایستاده علائم هشدار دهنده هم گذاشته یک نفر هم با فاصله علامت میداده هشدار بده این 206 با سرعت زیاد زده به اون آقای هشدار دهنده که یه پیرمرد افغان 80 ساله بوده و کشته شده بعد خودش رفته زیر تریلی و یه سرنشین کشته یکی زخمی شده. چنان تصادف شدید بوده که اول اورژانس فکر میکنه یه نفر تو ماشینه بعد میبینن دو تا هستن. اینا رو پیج اینستای اورژانس نوشته بود با همین عکسها
 							         		            دوستانی که میگن تریلی مقصره اصل ماجرا اینه تریلی خراب شده کنار بزرگراه ایستاده علائم هشدار دهنده هم گذاشته یک نفر هم با فاصله علامت میداده هشدار بده این 206 با سرعت زیاد زده به اون آقای هشدار دهنده که یه پیرمرد افغان 80 ساله بوده و کشته شده بعد خودش رفته زیر تریلی و یه سرنشین کشته یکی زخمی شده. چنان تصادف شدید بوده که اول اورژانس فکر میکنه یه نفر تو ماشینه بعد میبینن دو تا هستن. اینا رو پیج اینستای اورژانس نوشته بود با همین عکسها         		                     		         مقصر اونی که از پشت میزنه. تریلی ایراد داره ولی مقصر نیست
 							         		            مقصر اونی که از پشت میزنه. تریلی ایراد داره ولی مقصر نیست         		                     		         اگر تریلی به دلیل ایراد فنی توقف کرده باشه و برای پلیس معرض بشه 50 درصد 206 و 50 درصد تریلی مقصر هستش. این به شرط اینکه خرابی تریلی برای پلیس معرض بشه ولی اگر خرابی در کار نبوده تریلی به دلیل توقف در حاشیه بزرگراه مقصر حادثه هستش.
 							         		            اگر تریلی به دلیل ایراد فنی توقف کرده باشه و برای پلیس معرض بشه 50 درصد 206 و 50 درصد تریلی مقصر هستش. این به شرط اینکه خرابی تریلی برای پلیس معرض بشه ولی اگر خرابی در کار نبوده تریلی به دلیل توقف در حاشیه بزرگراه مقصر حادثه هستش.