بازدید 342357

یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ چه زمانی واریز می‌شود؟

یارانه دهک‌های یک تا سه، ۲۵ اسفندماه واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 09 March 2024

به گزارش «تابناک»،  در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، روز جمعه 18 اسفندماه به حساب افراد واریز شد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد و گفت: از جمعه شب ساعت ۲۴ اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ می‌شود.

به گزارش عصر ایران، علیرضا عسگریان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت:‌ طرح فجرانه که سه‌ماهه است و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، با استقبال مردم مواجه شده است.

معاون وزیر کار گفت: ساعت ۲۴ جمعه اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شد و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان بخرد و ۲۲۰ هزار تومان هم یارانه تشویقی دولت است.

عسگریان تاکید کرد که خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد. ضمن اینکه یک ماه مهلت استفاده از این یارانه وجود دارد. یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

به گفته وی، ۲۲۰ هزار فروشگاه به طرح فجرانه کالابرگ پیوسته‌اند که اسامی و مشخصات و آدرس آنها در برنامه شما درج شده است. همچنین دهک افراد هم در این برنامه بارگذاری شده است.

وی افزود: افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت کار اعتراض خود را ثبت کنند البته دهک‌بندی‌ها فعلا و تا پایان اجرای این طرح سه‌ماهه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر نخواهد کرد.

عسگریان درباره احتمال تمدید اجرای طرح فجرانه گفت: این طرح سه‌ماهه بود که تا ۱۷ اردیبهشت سال بعد ادامه دارد اما تمدید آن به تامین بودجه مشروط است. به نظر می‌آید در فروردین یا اوایل اردیبهشت درباره تداوم آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون وزیر کار افزود: دولت به طور دقیق به دنبال آن است که ابتدا منابع این طرح تعیین و تامین شود و سپس درباره اجرا یا تمدید آن تصمیم خواهد گرفت.

وی گفت: با کنار گذاشتن شرط خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان برای بهره‌مندی از یارانه مضاعف، استفاده مردم نسبت به قبل ۳۰ برابر افزایش یافت به طوری که اکنون روزانه یک میلیون تراکنش برای خرید از کالابرگ انجام می‌شود.

وی گفت: قرار نیست نان به طرح کالابرگ اضافه شود چراکه یارانه بزرگی به آرد و نان داده می‌شود.

عسگریان به فروشگاه‌هایی که در عرضه کالاها با کالابرگ تخلفاتی مرتکب می‌شوند هشدار داد که دسترسی آنها به این طرح قطع خواهد شد. مردم نیز اطلاعات فروشگاه‌های متخلف را به شماره ۶۳۶۹ اعلام کنند.

به گفته وی بیش از ۵۲ میلیون نفر از ۶۱ میلیون نفر که مشمول طرح فجرانه کالابرگ هستند از آن استفاده کردند که معادل ۸۷ درصد می‌شود البته این نسبت در دهک‌های یک تا سه بیش از ۹۰ درصد بوده است.

عسگریان افزود: ۱۰۵۰۰میلیارد تومان یارانه فجرانه کالابرگ اختصاص داده شده و سهم پرداختی مردم ۳۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

معاون وزیر کار تاکید کرد که مردم به شایعات درباره توقف اجرای طرح توجه نکنند و این طرح تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به گفته وی با اجرای این طرح تاکنون ۵۰۰ هزار تن از ۱۱ قلم کالا توسط مردم خریداری شده و درواقع به سفره مشمولان رسیده است و نکته مهم آن است که هیچ کمبود کالایی رخ نداده است. این مقدار کالا در قالب ۵۱ میلیون بسته کالایی بوده است. این در حالی است که در دولت گذشته طی ۲ ماه برای توزیع فقط چند میلیون بسته سبد غذایی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد.

عسگریان تاکید کرد که ۲۲۰ هزار تومان فجرانه کالابرگ در واقع نوعی تخفیف است که به مشمولان داده می‌شود بنابراین متقاضیان باید اقدام به خرید و پرداخت بخشی از پول کالا بکنند تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد که ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جدا جدا خریداری کنند و در هر بار خرید، از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۷۲
چقدر دروغ اخه
آخه این یارانه رو چرا سر برج واریز می‌کنید ، حداقل وسط ماه واریز کنید به درد ملت بیشتر بخوره ، وسط ماه خیلی به درد قشر ضعیف جامعه میخوره ، آخر ماه همزمان با حقوق خیلی بدرد بخور نیست
چرا کالا برگ الکترونیکی واریز نشده واز دروغ میگید از جمعه شارژ شده
باسلام خدمت شما شاید من نوعی ۵۲۳۰۰۰ هزار تومان پول نداشته باشم که خرید کنم پس از این طرح محروم هستم؟
پاسخ ها
رحمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اون مال انتخابات بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آره واقعا چی میشه دیگه پولی نگیرند و فقط از اعتبار همون کالابرگ کسر بشه الان چون پولی ندارم نمیتونم از این پول بهره ای ببرم
چرا حرف دروغ تحویل میدید..من ودهها نفر از بستگان رو میشناسم که هرکجا میرن دست خالی برمیگردن.اصلا مردم وفروشگلهها هنوز توجیح نشدن...بهتره همون روش نقدی رو دنبال کنید ما صدقه نمیخاییم
پاسخ ها
سمیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
نه
این ماه هر فروشگاهی میری میگه باید معادل همونم خرید کنی
خداوکیلی یک بارم که شده راست بگیدچرااینقدردروغ میگیداصلاشماهمینو
نقدبدیدبه خودمردم هرجورخاستندخریدکنندالبته اگه دروغ نمیگیدو....
پاسخ ها
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
اصلا اینطور نیست ما از فروشگاه گندم خرید کردیم و هیچ پولی پرداخت نکردیم
ملت ایران رو صدقه خور و مواجب بگیر کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
واقعا
شما اول خودتون توجیه بشيد چه برنامه ای برای اجرا دارید بعد غرفه‌ها رو توجیه کنيد که هر کدومشون یه قانون از خودشون در نیارن بعد وقتی هیچ شارژی صورت نگرفته نیاز به دروغ نيست، در آخر به امثال من‌ هم به زبان ساده بگيد چکار کنیم، همين صفحه که به اصطلاح خبررسانی کردید واقعا خودتون فهمیدید چی به چيه
ایا این مبلغ به دلخواه شخص یا هرچی دلشان میخواهد بدهند من رفتم کوثر اصفهان شماره ملی را دادن دوبسته ماکارانی وقند. پنیر داد منت میزارید
باسلام کالا برگ اسفند رو ندادن اینم از فجرانه حتمن این ماه هم کالا نمیدم هر کی کالا گرفت پشیمون همون یارانه خودمونو بدین ؟
این بارانه ۴۰۰ نومانی رو کی دریافت میکنه؟
چون دهک اول که ۳۶۰ تومان یارانه میگیره، هر ماه هم تغییر میدن زمان واریزش روکه چندروز ببشتر پول توحسابشون بمونه، نمیدونم چرایبار نمیشه اشتباهی زودتر واریز شه!!
سلام.پس کالا برگ اصلی چی شد این ۲۲۰تومن که میگیدتشویقی هست اونم بایداول ازجیب خودت بخری تابتونی ازش استفاده کنی.حالا این هیچی پس اون یارانه اصلی که بعضیا نقدی میگرفتن بعضیا کالابرگ.اون روچرا نمیدن به مردم.
این کسایی که اون بالا نشستن و به شما مشاوره میدن کی هستن اخه اون کسی که نداره چطوری باید 523برای هر نفر رو بریز تا از این طرح تشویقی استفاده بکنه اخه شرکتای کوچیک هم قبل از این که دست به کار بشن برنامه بریزن یه برنامه ریزی میکنن شما هر ما یه برنامه دارین تکلیف مردم رو مشخص کنید بعد دارید هر چند وقت یه بار جای یارانه اصلی که قبلا می ریختید رو عوض میکنید دم عید مردم اون پول رو لازم دارن حق این مردم این نیست با تشکر
خوب همون یارانه نقدی میگرفتیم بهتر بود کالا برگ هر برج دیر میریزند بعزی وقت ها کلا واریز نمیکنند بعد یارانه تشویقی هم که باید پول بدیم
پس کالابرگی که همراه یارانه شارژ میشد چی شد؟ باباماجلوخریدکردیم کارتون هم گرو هست به امید کالابرگ اصلی مغازه دارهم ادعای طلبش میکنه هیچکس هم جوابگونیست همش میگن فجرانه بابا مافجرانه نمیخوایم همون اصلی روشارژکنید، 220تومن چه دردی ودرمون میکنه اگر راست میگن نفری دومیلیون دویست بدن، واقعا ملت ایران روگدافرض کردن، 3 میلیون بدهکار سوپریم نمیدونم چه خاکی توسرم کنم ازخونه بیرون نمیتونم برم ازترس
با این سبد ‌الا دزد بازاری راه افتاده .بعضی فروشگاهها جنس گرون میدن ویکیش به مادرم گفته بود ۱۰۰تومان بیشتر تشویقی برای تو نریختن با این کارتون دزدهای جدیدی تحویل جانعه دادین
یارانه نقدیواجب تره .این طرح محکوم به شکست .
سلام لطفا توضیحات کامل در مورد کالا برگ رو بدین تا توجیهی بشیم
سلام این مبلغ 523 هزار تومان برای هرنفر یعنی یک خانوار ده نفره برای هرنفرباید 523 هزار توی کارت داشته باشن یا فقط 523 سرپرست خانوار؟
اولا بدون اینکه مردم متوجه بشن دارین یک ماه یارانه را عقب انداختین که دیگه پرداخت نمیشه ،الان یارانه بهمن پرداخت نشده و میخاین آخر اسفند پرداخت کنید ،چرا؟
دوما ، این کالا برگ که میگید هر فروشگاهی مراجعه میکنی میگن سیستم بسته هست یا شامل شما نشده،و یبار هم که من خودم گرفتم یه مغاذه جنسای تاریخ گذشته بهمون دادن ،
اگه میخاید سبد گدایی دست مردم بدین خودتون بسته بندی کنید و برچسب یارانه هم بزنید رو کالا که بدست مردم برسه،
و ثانیا ،چرا نقدی نمیدین ؟ البته هدف شما بیشتر رونق بازار و سود تجارها و تولیدی ها را بیشتر مد نظر دارید تا کمک به مردم
سلام.من مغازه دارم و مشتری دوماه پیش 5ملیون خرید کرده الان کارت آورده میگه 1300کالابرگ داره بکش از اونبر میگن باید 500نقد بخره تا تخفیف بخوره .دولت فکر اینجاشو بکنه که من بااین مردم که هنوز نفهمیدن طرح فجرانه چیهست چطور من بدبخت کالا برگشو بکشم.مغازه هم ببندم که چند ملیون از ته میرم.لطفا توضیح بدین.
هر روز بدتر از دیروز گند بزنن به اون کالا برگتون
من اگه 523 هزار برای هر نفر اضافی تو حسابم باشد 220 هزار نمی خوام! این چه مسخره بازیه؟؟؟؟
یعنی برسن فقط بااین طرحای بیخودتون
آخه سی ام ماه به چ درد میخوره بیستم واریز میکردن به یه زخمی میخورد سی ام اونم اسفند ماه فایده ندارع برای ما لطفاً زودتر واریز بشه
همون یارانه نقدی بهتر بود الان مردم دچار سردرگمی شدن و اینکه یه عده سودجو مغازه دار جنس رو گرون میدن به مردم و باید حتما نفری سیصد هزار تومان دیگه خرید کنی تا کالابرگتو بکشن کسی که پول تو حسابش نیس کالابرگ پر پس منطقیه که نقدی واریز کنین برای مردم کالابرگ بهمن هم واریز نشد برامون فقط فجرانه شارژ شد ولی کسانی که یارانه نقدی گرفتن کالابرگ فجرانه هم گرفتن ولی من که کالابرگ میگرفتم هیچی بخدا
خودتونم فهمیدید چکار میکنید هر ماه چندروز دیر واریز میشه تا الان چند ماه ندادید
این طرح کالابرگ برابر واریزی باید خودتم خرید کنی برای من یک تومن اومده یک تومنم خودم باید بزارم روش بعد خرید کنم شاید کسی نداشته باشه
ضمن عرض ادب درواقع دولت محترم برای قطع یارانه تقدی دارند کالا برگ اونم به اسم تشویقی میدند که بعد بگن به دلیل استقبال مردم از طرح کالابرگ دیگه یارانه نقدی قطع میشه و هرماه هرکی یارانه میخواد باید یه پولی هم بما بده
خب انشالله که خیر است و انشالله هرکسی این کار رو به مصلحت میدونه انجام بده و هرکسی هم فکر میکنه روش پرداخت نقدی بهتر بوده خودش انتخاب کنه
بهرحال گرفتن کالا برگ نشانه تایید اینه که یارانه نقدی بدرد مردم نمیخوره
یارانه رو مثل سابق بیستم هر ماه پرداخت کنید واس چی زمان یارانه رو تغییر دادید سر برج به درد کسی نمیخوره. یارانه رو بیستم هر ماه واریز کنید ! مردم مسخره شما نیستند!!!!
برید بمیرید واقعا با این طرح های بیخودتون فقط باابن کارتون جیب پول دارهارو پر پول تر میکنیدبابا به فکر مردم بدبخت باشید تواین شب عید چرا شما نمی‌خواید یه ذره بفهمید ما چه گناهی کردیم که شما شدید تصمیم گیرنده ما
من که پول میداشتم 500 خرید کنم نیاز به 200تومان دولت نداشتم 200تومان صدقه به مردم میدین حداقل محروم شون نکنین که 500حتما خرید بکنین همونو ندین سنگین تر هستین مردم بیچاره کردین
ما یه خانواده ۵ نفری هستیم .امروز رفتم اون هدیه فجر دوم رو بگیرم بهم میگه باید به ازا هر نفر ۵۲۵ هزار تومان خرید کنی تا بعد بتونی از اون هدیه استفاده کنی .۵۲۵ رو در ۵ ضرب کنید میشه ۲۷۰۰ میلیون که باید به اجبار خرید کنم تا یک و میلیون رایگان وسائل بردارم
اولا : یارانه سالهابیستم هرماه واریز میشد چرا ۵ روز دورتر پرداخت میکنید؟
دوما: گفتیدجمعه۱۸ اسفند۲۲۰۰۰۰تومن یارانه تشویقی راواریزکردیم !!
واقعاً چطوری روتون شد دروغ به این بزرگی رابه ملت بگید...!! ؟؟
خداشاهده من بجای شما خجالت میکشم وازخودم بدم میاد
سلام نظر من این است که این شرط ۵۲۳۰۰۰تومانی را گذاشته اید برای خرید کالابرگ اگر کسی پول نداشته باشد و فقیر باشد پس تعلق نمی گیرد شما از فقیر بیچاره ها حمایت می کنید؟ این طرح هیچ انصاف نیست فقیران همیشه بی بهره خواهند بود هدف شما از این طرح چیست آیا حمایت از کم درآمدها وفقرا یا پر کردن جیب پول دارهاست من در این طرح هیچ حمایتی از کم درآمدها وفقرا نمی بینم
ممنون که هر روز خبر با تیتر جدید میزنید برای گول زدن مردم ، ممنون که پدر مردم رو درآوردیم با طرح های بیخود به نفع دولت
مردم را چی فرض کردین تحقی کردن ایرانی تمومی نداره بابت هرنفر520هزارتومان بدیم صدقه شما را میخوایم چکار خدایا به داد ما برس هر روز بدتر از دیروز حتمأ ماه بعد باید نفری 1میلیون بدیم کاملا مطمئنم
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان و سروران گرامی همون پول نقد و بدین بهتره تاکالا برگ چونکه من اصلا دنبالش نمیرم باتشکر
سبد کالای تو پاچه ملت میکنن یک سری کالاهای تاریخ گذشته از روغن و سس که از زهر و سم خطرناکتره فقط منت بذارید که گدا پروری کردید حق این ملت با این نیست خدا وکیلی
خدا وکیلی همه ملت رو بکشیم راحت کنین دیگه چرا زجر کش مکنید
سلام تو رو خدا ما کالا برگ نمیخوایم همون یارانه رو بیستم بدید بسه
حالا که کالا برگ اعلام میشه باید به ازای هر نفر 520هزار خرید کنیم تا 220 تومان بهمون تعلق بگیره نخواستیم اینجوری به داد مردم برسین
الله سمیع البصیر
درهمسایگی ماچندین نفرهستند که فقط و فقط یارانه نقدی درآمدشون هست من متاسفم بااین طرح 523هزارتومان عملا حمایت از فقرا برداشته شده خداوکیلی انصاف نیست
سلام چرا یارانه هارو به موقع واریز نمی کنین با پول نداریم بدبختیم
ما ۵ نفر هستیم اگر نفری ۲۲۰ بود که باید ۱۱۰۰ میتونستیم خرید کنیم ازاین فجرانه ،
درصورتیکه فروشگاه هایپر یو شاهین شهر گفته فقط ۹۰۰ رو میتونید برداشت کنید .
آخه جنسی که چند باره روش کشیدید از اون طرف صف های طویل ازاون طرف هم ۲۰۰ تومنش رو نمی‌دید. آخه دزدی تا کجا ....
همون سودی که روی اجناس کشیدید ازی طرف دولت از طرف دیگه فروشگاه‌ها
دوبرابر اون ۲۲۰ تومنی هست که به مردم دادید منتم میزارید .
من دهم اول هستم ولی باین طرح مسخره یارانه بهمن و نریختن برامون
چرا یارانه بهمن واریز نشد من دهک سوم هستم کالابرگ‌هم‌نگرفتم یکی پاسخگو باشه.
اسفند هم که هوز خبری نیس
والا مردم را گیچ کردین لازم نیس گرونی فاجعه بار راه بیفته تا بعد بخواین یارانه کمکی بدید آخه این دیگه چه راهشه !!!!یارانه نقدی خیلی بهتره همون یارانه نقدی بدند ومبلغش را زیادتر کنند خیلی خیلی بهتره که خود فروشگاهها هم سوءاستفاده نکنند
اخه چجور کمک به مردم..220تومان میدن... موقع خرید از من صدوسیزده تومان از تو کارتم.کشیدن..چرا خوب..یعنی چه.اینجوری
مردمو خوب به کلاس گذاشتین افرین به شماها تا کجا
خودتونو بزارین جایه مردم مسخره شو درآوردین هر روز یه قانون
چرامثل باراول نمی‌تونیم به مقدارمبلغ فجرانه خرید بکنیم شاید خیلی ها مثل من پول اضافه ندارن که خریدبکنن یعنی چون پول اضافه ندارم سهم این دفعه خواهد سوخت
متاسفانه فروشگاهها هنوز توجیح نیستند وضمن فروش اجناس بنجل مردم را تحقیر میکنند
خود دولت یک ماه یارانه مردم رو عقب انداخته در واقع بالا کشیده هیچ توضیحی هم به ملت نمیده از سود پول خودمون بهمون صدقه میدید کنتم سر ملت میزارن شما دست تو جیب ملت نکنید فجرانتون پیش کش مال خودتون
مردم مسخره کردین بخدا من سری قبل 660 گرفتم َسه نفره بودیم دیگه یارانه نفری 400 به حسابم نیامد
وقت بخیر حالا این کالابرگ بیست دو بهمنه یا رمضانه یا عیدانه ؟؟؟خداوکیلی خودشون هم می‌دونن دارن چه کار میکنن دوما طرف داشته باشه خودش مسخره نیازی به کالابرگ و همون چهل تومن کمتر دولت ندارد حرف زیاده مردم صبرشون می‌دونن به اندازه جیبشون هست اتفاقا می‌دونن دارن چه کار مبکنن
با سلام تورو خدا این چ طرح هسته دیگه از کجا بیاریم به همون اندازه پول بریزیم توکارتمون این طرح تورو خدا بر دارید مسول های گرامی
با سلام تورو خدا این چ طرح هسته دیگه از کجا بیاریم به همون اندازه پول بریزیم توکارتمون این طرح تورو خدا بر دارید مسول های گرامی
خدای همون یارانه رو به موقع پرداخت کنید حداقل کرایه خونه رو بدیم ما گوشت و برنج نمیخوایم نون خالی میخوریم یارانه رو بدین که صاحب خونه از خونه بیرونمون نکنه
چرایارانه من قبلا 400هزارتومان واریزمیشدولی درحال حاضر مبلغ300هزارتومان واریز میشودمن عتراض دارم
فقط خدا به داد ما برسه
این چندر غاز را نقدی بریزید به کارت مردم ، کم مسخره بازی در بیارید ، این مسئولین ما ی مشت آدمهای روانی و مریضن که از بی عزت کردن و عذاب دادن این مردم بدبخت و بی پناه لذت میبرن
خود کرده را تدبیری نیست ما ملتی ناسپاس بودیم که این شد روزگارمان .......
من خانواده شش نفره هستم یارانه بهمن ماه را از فروشگاه گندم با دادن شصت هزارتومان اندازه 980تومان کالای متفرقه دادن یعنی 400هزار کمترازمبلغ یارانه اعتراض هم کردم جواب دادن که طرح دولت است اما نه فاکتورمیدهیم نه رسید آیا این طرح واقعا کمک به مردم است یا سرکار گذاشتن ملت
بهتره کالا برگ تشویقی بردارید چون باید نفری ۱۵۰ تومان بریزی پس کالا برگی در کار نیست من که اشتباه کردم پول واریز کردم ۲برابر جنس‌ها را فروختند به من
اخه این چه وضعی برای مردم درست کردین اگه پول داشتند کالا میخواستن چکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست