بازدید 3059
۲

ضربه سنگین مرزبانی به تروریست‌ها در مرز نهبندان

‌فرمانده مرزبانی کشور گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند، توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین‌گیر و از آنان مقادیر قابل‌توجهی تجهیزات انفجاری کشف شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 09 March 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی نهبندان با اشراف و تسلط اطلاعاتی در مرزهای استان خراسان جنوبی، از قصد یک گروهک تروریستی برای ورود به داخل کشور و اقدامات خرابکارانه مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان دلیر و شجاع با هوشیاری مناطق شناسایی‌شده را تحت کنترل گرفتند و طی یک درگیری مسلحانه با اقتدار ضربه مهلکی را به این گروهک تروریستی وارد و از ورود آنها به کشور جلوگیری کردند.

 

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات تعدادی از اعضای این گروهک زخمی و به‌سمت خاک کشور همسایه متواری شدند، تصریح کرد: از این گروهک مقادیر قابل‌توجهی تجهیزات انفجاری شامل مین جنگی، مین فلزی (tm)، انواع فرستنده و گیرنده ریموت کنترل، مهمات جنگی، دوربین دید در شب و سایر اقلام همراه کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باز هم افغانی ها و باز هم سانسور
لطفا یه شماره حساب بدبد برای سرباز های مرز بانی جلیقه ضد گلوله توسط مردم خریداری بشه تو رو خدا گوشت دم توپ لب مرز نفرستید به این بنده های خدا تجهیزات بدید تو رو خدا مسول مربوطه بخونه به خدا مردم پولشو میدن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست