بازدید 2360
۷

وزیر صمت: در تله «سوخت گرفتار» شدیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای برقی یک نیاز ملی و بین المللی است و این وزارتخانه به‌طور قاطع و محکم از طرح خودروهای برقی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 08 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: من از ۱۵ سال پیش در دانشگاه موضوع خودورهای برقی را آغاز کردم و تا زمانی که هستیم از این طرح حمایت می‌کنیم؛ این یک نیاز ملی و بین‌المللی است، زیرا کره زمین پذیرش این میزان آلودگی را ندارد.

وی افزود: هر راه‌حلی ارائه می‌شود باید از اکنون به فکر آن بود. در وزارت صمت دست نیاز به سمت همه علما و دانشمندان دراز کردیم تا راهکارهای خوبی عرضه کنند. به همه دانشگاه‌ها اعلام کریم که همه در این حوزه ورود کنند و به امید روزی هستیم که همه خودورهای برقی ما به دنیا صادر شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه واردات خودروی برقی خوب است، گفت: اما واقعیت تقویت مهندسی و نوآوری است که این موضوع باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد. تولید مهم است، اما نه هر تولیدی، بلکه تولید بخش‌های ثروت ساز مهم است و باید چیزهایی تولید کرد که گلوگاه باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خودروی برقی را ضرورت تشخیص می‌دهیم، ما در «تله سوخت» گرفتار شدیم، اگر راهکاری دارید اعلام کنید اما راهکار، افزایش قیمت بنزین نیست، شاید افزایش تدریجی قیمت خوب بود اما امروز یک راهکار نیست. شاید امروز بحث خودروی برقی ضروری است و امکان دارد فردا مساله دیگری جایگزین آن شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
وزیر صمت: در تله «سوخت گرفتار» شدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای وزیر محترم سالهای سال است که هیچ فکری به حال کیفیت خودروها نکرده اید و فقط پول را از جیب خلق الله در می آورید تازه به تله سوخت و ساخت خودرو برقی گیر داده ای ؟
گسترش وسایل نقلیه عمومی و محدودیت تردد ماشین های شخصی می تواند یکی از راه حل ها باشد.در مرحله اول همزمان با گسترش وسایل عمومی ماشین های شخصی زوج و فرد شود.
کار این بزرگواران فقط شده گفتار درمانی ! اینم از عجایب کشور ماست که مدیرانش فقط انتقاد می کنند و طرح موضوع می کنند پس کی قراره این مسائل و حل کنه فقط احاله مشکل از این دولت به اون دولت اینم شده مدیریت توسعه !!!
تا زمانی که تفکر شما مسوولین برای گرفتن پول مردم هست فاجعه ادامه دارد اتوبوس و مترو و تاکسی رو کرایشو نصف کن و سوبسید بهشون بده وقتی مردم برایشان بصرفه نباشد ماشین بیرون نمیارن که سوخت مصرف کنند از این طرف با افتخار میگید یک میلیون و دویست هزار خودرو امسال تولید کردیم از پول مردم و بازار رانت بعد برای سوخت گریه میکنید همش فیلم هست
ولله برق برای شارژ اینهمه ماشین نخواهید داشت و تازه میشیم سهمیه برق خودرو
اقای وزیر شما هم اینکاره نیستی . الکی وعده و وعیدو نهایتا دور زدن مردم
اقتصاد باید آزاد بشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست