بازدید 4538
قعرنشینان حریف همدیگر نشدند

برد ۶ امتیازی نساجی در آبادان با گل‌بخودی بدموقع پرید

کد خبر: ۱۲۲۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 07 March 2024

نفت آبادان و نساجی، دو تیم ریشه دار جنوب و شمال کشور که این فصل حال‌روز خوبی نداشتند و دو رتبه انتهایی جدول را اشغال کرده‌اند، امروز فرصت کسب پیروزی شش امتیازی مقابل هم را از دست دادند.

ترکیب اولیه صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، حسین سنگرگیر، عرفان قهرمانی، علی یوسف، حسین شنانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، میثم تهی دست، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی و طالب ریکانی

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

 

ترکیب اولیه نساجی قائمشهر: علیرضا رضایی، امیر مهدی جان ملکی، امیر محمد هوشمند، صابر حردانی، سعید آقایی، حسین زامهران، محمود قاید رحمتی، منصور باقری، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی با تساوی قعرنشینان دنبال شد و نساجی افسوس و حسرت بیشتری می‌خورد. آنها تا وقت اضافه برنده مسابقه بودند که یک گل بخودی عجیب ، سه امتیاز خارج خانه و کارگشای آنها را به یک امتیاز کاهش داد.

تیم‌های نفت و نساجی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۷:۴۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. سعید رحیمی‌مقدم با کمک‌های محمد عطایی و مهدی سیفی بر عهده داشتند. جدال صنعت نفت و نساجی، رویارویی دو تیم قعرنشین جدول بود، آبادانی‌ها با ۱۲ امتیاز در رده ۱۵ و یکی مانده به آخر قرار گرفته بود و نساجی با ۱۱ امتیاز در رده آخر و شانزدهم جا خوش کرده بود.

وضعیت دو تیم در جدول سبب شده تا سهراب بختیاری‌زاده و سلکت الهامی روی امتیازهای این مسابقه برای فرار از منطقه سقوط و قعر جدول حساب ویژه‌ای باز کنند.

در این دیدار، نساجی و صنعت نفت به تساوی یک - یک رسیدند، آن هم در مسابقه‌ای که هر ۲ گل، گل به خودی بود. عرفان قهرمانی بازیکن صنعت نفت در دقیقه ۴۲ با یک گل به خودی، تک گل این مسابقه را به ثمر رساند و علیرضا رضایی در دقیقه ۴+۹۰(گل به خودی) گل مساوی صنعت نفت را با وارد دروازه نساجی کرد.

صنعت نفت با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت. نساجی هم با این مساوی ۱۲ امتیازی شد و در قعر جدول باقی ماند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست