نبض خبر

ویدیوی دختر بلوچ که رسول خادم منتشر کرد

کد خبر: ۱۲۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 06 March 2024
تعداد بازدید : 13021
بازدید 50486
رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران که در یک دهه اخیر در قالب یک موسسه خیریه به مردم نیازمند از جمله مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان کمک می‌کند، به سیستان و بلوچستان رفت و ضمن کمک به مردم مناطق سیل زده، در حال انعکاس وضعیت این مناطق است. ویدیوی دختر بلوچ که رسول خادم درباره وضعیت این مناطق منتشر کرد را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۱
امیدوارم به همه مناطق محروم کشور رسیدگی شود و دیگر منطقه محرومی نداشته باشیم
درود به شرفش
مردم مظلوم سیستان وبلوجستان
خیلی انسان شریفی هستی اقای خادم،خدا رحمت کنه پدرت را
آقا واقعاً وظیفه رسول خادم ، علی دایی و ... کمک کنند؟ پس وظیفه ذاتی حکومت چیست؟ حکومت اینجا چکاره هست؟ پول مالیات ، نفت ، گاز و .. کجا میره؟
ایکاش حسابی معرفی میکردید بتونیم کمکی کنیم .
از اون 120.000 میلیاردی تومانی که از بابک زنجانی هفته پیش بانک مرکزی اعلام وصول کرد میشه سیستان رو مجدد ساخت اونم بصورت مدرن ،البته مواظب باشید بابک زنجانیهای دیگری پیدا نشن و ندزدن.
سلام خوب داره رسیدگی میشه ما مردم استان نیازی به کمک علی دایی وغیره نداریم دولت وسپاه وارتش کارشون درست هست خدا حفظ کن دولت ریسی وسپاه رو من خودم یک کارگر ساده ام به هیچ نهادی وابسته نیستم فقط واقعیت رو گفتم
دولت مردمی رییسی کجایی...
پیشگیری از خسارت این سیلها بخدا معما نیست خیلی آسان است اما اراده در مسئولین مملکتی نیست .امامردم حزب الله که جنوب لبنان اینگونه باشند .یک بار غافلگیر می شوند بار دوم همین دولتمردان ما کاری می کنند کارستان .که شرکتهای غربی نتوانند .چهل سال است مردم در کف خیابانند علیه آمریکا با دولتمردان هم صدا هستند .این هم مزدشان .اولین بار نیست که سیل در جنوب شرقی کشور .
متاسفانه در کشور ما در حق اقوام ایرانی ظلم های فراوانی شده بخصوص سیستان و بلوچستان و تبعيض بین اقوام ایرانی و استان ها فراوان است و ثروت ملی ایران بجای اینکه خرج کشور بشه خرج ناکجاآباد میشه