بازدید 6689

بخشی از فیلم فسیل؛ کمدی درام با بازی بهرام افشاری و الناز حبیبی

فسیل فیلم کمدی-درام ایرانی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 06 March 2024

بخشی از فیلم فسیل؛ کمدی درام با بازی بهرام افشاری و الناز حبیبی

به گزارش «تابناک»، فسیل با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی داستان سه دوست را روایت می‌کند که پیش از انقلاب ایران عضو یک گروه موسیقی‌اند و برای کسب شهرت تلاش می‌کنند.

فسیل در سینماهای ایران از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ اکران شد و با فروش بیش از ۳۲۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران لقب گرفت. همچنین فسیل با جذب بیش از ۷ میلیون و ۴۷۶ هزار مخاطب، پربیننده‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال اول اکران است.

اسماعیل (بهرام افشاری)، سعید (هادی کاظمی) و صفا (ایمان صفا) که عضو گروه موسیقی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت تلاش می‌کنند. اسماعیل (ملقب به اسی) دنبال اجرا جلوی شاه است؛ اما صفا گرایش چپ دارد و با سرودن ترانه‌های اعتراضی سعی می‌کند محبوبیتی بین مردم کسب کند؛ ولی به زندان می‌افتند.

اسی که در راه رفتن به قصر شاه است طی تصادفی به کما می‌رود و ۱۰ سال بعد به هوش می‌آید. او متوجه می‌شود که شاه رفته و جمهوری اسلامی سر کار است. همچنین متوجه می‌شود نامزدش فرنگیس (الناز حبیبی) ازدواج کرده و سعید عضو کمیته شده و صفا به سازمان منافقین پیوسته‌است.

او حالا مورد اتهام اطلاعات قرار گرفته‌است. اسماعیل به سراغ فرنگیس می‌رود و متوجه می‌شود که او طلاق گرفته، پس از او خواستگاری کرده و با او ازدواج می‌کند. در شب عروسی اسی، بین صفا و سعید که در دو گروه مقابل هم قرار دارند، درگیری صورت می‌گیرد و به سبب آن باز هم اسی به کما می‌رود.

تعداد بازدید : 706
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست