بازدید 2678

قدردانی خانواده «سید محمد کساییان» از همدردی‌ها

خانواده سردار جانباز «سیدمحمد کساییان» با صدور پیامی از همدردی مردم، روحانیت معظم، مسئولین لشکری و کشوری، سرداران معزز دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 06 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع‌پرس، خانواده سردار جانباز «سیدمحمد کساییان» با صدور پیامی از همدردی مردم، روحانیت معظم، مسئولین لشکری و کشوری، سرداران معزز دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا
 
مشیت الهی بر این بود سردار جانباز سید محمد کسائیان در میان ما نباشد و به برادر و سایر همرزمان شهیدش ملحق شود. این واقعه بار دیگر خاطرات زمستان ۶۵ را تداعی نمود زمانی که مردم شهرستان سوادکوه به شایستگی میزبانی سردار شهید سید ابراهیم را بجای آوردند. به یقین فراق این سردار بزرگوار و بااخلاص بسی اندوهبار و تحمل آن برای خانواده، دوستان و همرزمان سخت و سنگین است.

حال به رسم ادب و قدرشناسی، از عموم بزرگواران به ویژه روحانیت معظم، مسئولین لشکری و کشوری، سرداران معزز دوران دفاع مقدس، همرزمان ایشان و مردم شریف استان‌های شمالی کشور، شهر‌های قائم شهر، ساری، تهران، مهدی شهر و بالاخص شهرستان سوادکوه و شهر پل سفید که با حضور در مراسم‌های مختلف و یا ارسال پیام با ما ابراز همدردی و بذل محبت و عنایت داشته اند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نماییم.

از خداوند سبحان توفیق روزافزون همه عزیزان را خواستاریم.

از طرف خانواده سردار جانباز سیدمحمد کساییان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار