بازدید 4291
۶

چک دوهزار میلیاردی برای خرید نصف پرسپولیس

کد خبر: ۱۲۲۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 05 March 2024

چک دو هزار میلیاردی برای تملک ۵۱درصد سهام مالکیتی باشگاه پرسپولیس کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تسنیم نوشته شرکت توسعه پیشرو رفاه پردیس که زیر نظر بانک رفاه فعالیت می‌کند- که خود زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است- چکی به مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد تومان آماده کرده بود و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را داشت.

این اتفاق حدود دو ماه پیش رخ داد و این شرکت که سهامی خاص و زیرمجموعه وزارت کار و رفاه و در واقع خصولتی است! تلاش کرد ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما با توجه به اتفاقات اخیر و اظهار نظر یکی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که انتقال این باشگاه را «از چاله به چاه افتادن خوانده بود»، این موضوع فعلاً متوقف شده است!!

 در عین حال صولت مرتضوی وزیر کار امروز در این باره گفته است: «در صورتی که افتخار واگذاری سهام پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی برسد، صندوق‌های ما تمام قد و با قدرت حاضر خواهند شد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
شما به فکر کارگر باشید فوتبال چیه می خواهید ورود پیدا کنید برا ی هیچی؟ با هزینه های هنگفت ول کنید بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
صندوق باید به فکر درآمد زایی باشه نه اینکه بیاد یه نون خور اضافه کنه و سرمایه مردم را در فوتبال بی در و پیکر به باد بده.
وزیر محترم بهتر است با افتخار به وضع اشفته وزارتخانه خود و شرکتهای زیر مجموعه بپردازند و اگر فرصتی هم پیدا کردند ورشکستگی صندوق بازنشستگی را سر و سامان دهند وکاری با باشگاه داری نداشته باشد
از چاله به چاه افتادن حرف کاملا درستی بوده که آن مسئول محترم زده است ولی کو گوش شنوا. شک نکنید که این دو باشگاه را نابود خواهند کرد.
صندوق تامین اجتماعی خودش ورشکسته است حالا میخواهد تمام قد از باشگاه پرسپولیس حمایت کنه؟؟؟
چرا باید پول بازنشسته ها خرج یه باشگاه ورشکسته بشه ؟ اونم با این مدیریت افتضاح که هر روز یه شکایت میلیاردی جدید می تراشن ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی