بازدید 33147

اولین خودرو مشترک چینی-آلمانی در ایران

شرکت ماموت خودرو از جدیدترین خودروهای خود، یعنی محصولات جتا رونمایی کرده است. این خودرو که در عملکرد و کیفیت حرف‌‎های زیادی برای گفتن دارد، اولین محصول چینی _ آلمانی در ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 04 March 2024

اولین خودرو مشترک چینی-آلمانی در ایران

خودروهای جتا مطابق با فناوری روز دنیا، به پشتوانه تکنولوژی و دانش فنی فولکس واگن آلمان و در کارخانه مشترک FAW و فولکس واگن، روی خط تولید می‌روند. طراحی اصیل، کیفیت قابل توجه، امنیت و کارایی بالا، به عنوان ویژگی‌های بارز این محصولات شناخته می‌شوند که به همین خاطر در میان گزینه‌های وارداتی، جلب توجه می‌کند.

اولین خودرو مشترک چینی-آلمانی در ایران

از آن‌‎جایی که صنعت خودروسازی آلمان یکی از پیشرفته‎‌ترین و دقیق‌ترین‌ها در سطح جهانی است، بر کیفیت محصولات خود تأکید زیادی داشته و به‌طور مستمر کیفیت و امنیت خودروهای تولیدی را بررسی و کنترل می‌کند.

خودروهای جتا در قالب یک سدان VA3 و دو کراس اوور VS5 و VS7 تولید شده‎اند که از زیبایی، کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردارند و هر آنچه که از یک خودروی اروپایی باکیفیت نیاز است را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‎دهند.

از ویژگی‌های برتر این خودرو می‌توان به موتور 1.4 لیتر توربوشارژ TSI با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر اشاره کرد، به‌علاوه اینکه در تولید این خودرو، از گیربکس 6 دنده اتوماتیک با برند معتبر AISIN ژاپن نیز استفاده شده است.

همان‌طور که گفته شد، 2 مدل جدید این خودرو در کلاس کراس اوور طراحی شده و مطابق با بروزترین تکنولوژی خودروسازی تولید شده‌اند.

آپشن‎‌های خودروی جتا شامل 6 کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف، تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، دوربین 360 درجه و درب برقی صندوق عقب است.

شرکت ماموت خودرو، نماینده رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش فولکس‌ واگن در ایران، هر دو مدل VS5 و VS7 را به بازار کشور وارد کرده و امکان خرید آن‌‎ها برای عموم مردم آزاد است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری