بازدید 4226
رییس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد

احتمال تمدید ساعت رای گیری انتخابات در استان تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تعرفه های رای در برخی از شعب اخذ رأی در تهران به دلیل ازدحام جمعیت مصرف شده است، ولی تاکنون تقاضای تعرفه نداشتیم.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 01 March 2024

 

به گزارش تابناک، عباس جوهری در جمع خبرنگاران درباره احتمال تمدید ساعات رای گیری در استان تهران گفت: تمدید ساعت رای گیری برعهده وزیر کشور است و براساس گزارش هایی که از استانها دریافت خواهند کرد، تصمیم گرفته می شود و ابلاغ خواهند کرد با این حال احتمال تمدید وجود دارد.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا از شعب درخواست تعرفه اضافی شده است، گفت: در حال حاضر که ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه است تقاضای دریافت تعرفه اضافی نداشته ایم، البته در برخی از شعب تعرفه ای که در اختیار داشتن به دلیل ازدحام جمعیت مصرف شده است، البته اگر ۹۰ درصد تعرفه ها مصرف شود قطعا تقاضای تعرفه اضافی خواهند داشت. در حال حاضر تقاضای تعرفه نداشتیم.

وی ادامه داد: برای بحث تخلفات تدبیری در ستاد استان تهران داشتیم ضمن اینکه در شهرستانها شماره ای را برای گزارش تخلفات اعلام کرده بودیم، برای اولین بار شماره ۴۵۵۰۰ را نیز اعلام کردیم و افراد می توانند گزارشات خود را به این شماره اطلاع دهند.

وی ادامه داد: یکی دو گزارش داشتیم که به محض اعلام تخلف، دوستان ما در مجموعه دادگستری اقدام لازم را انجام داده اند.

جوهری در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید نتایج چه زمانی اعلام خواهد شد،ادامه داد: شمارش آرا بستگی به میزان مشارکت مردم دارد و در حال حاضر نمی توان در این خصوص پیش بینی لازم را انجام دهیم در شهرستان‌ها البته پیش بینی می کنیم روز بعد آمار را اعلام کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست