بازدید 13324
۵

تمجید سردار آزمون از ده‌روسی و علیه مورینیو!

سردار از طرف سرمربی ایتالیایی‌اش مورد تأیید و تعریف قرار گرفته و حسابی از کار زیر نظر وی راضی است، به همین خاطر مدام از رفتار و دستورات کاپیتان سابق رم و تیم ملی ایتالیا تمجید می‌کند. 
کد خبر: ۱۲۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 01 March 2024

تمجید سردار آزمون از ده‌روسی و علیه مورینیو!

مهاجم ایرانی آاس رم که توسط ژوزه مورینیو به این تیم برده شد، حالا آوردن جانشین او را درست می‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آزمون در دو بازی با تصمیم ده‌روسی فیکس شد که یک گل زد و یک پنالتی منجر به گل گرفت. او از طرف سرمربی ایتالیایی‌اش مورد تأیید و تعریف قرار گرفته و حسابی از کار زیر نظر وی راضی است، به همین خاطر مدام از رفتار و دستورات کاپیتان سابق رم و تیم ملی ایتالیا تمجید می‌کند. 

مشخصا این حرفهای آزمون به مذاق مورینیو خوش نخواهد آمد.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی آاس رم، پیش از بازی با مونزا در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درباره دنیله دروسی گفت: «دیدن هر روزه او با رویکردهای محبت‌آمیز و با آن قلب مهربان، زیباست و به همان اندازه، داشتن او به عنوان مربی، خوب است. احساسی را که دروسی به تیم آورد، دوست دارم.»

آزمون در توصیف شخصیت دروسی به عنوان یک فوتبالیست گفت: «به عنوان یک بازیکن، چیزی که در مورد دروسی شگفت‌انگیزتر است، این است که او از بیرون مانند یک جنگجوی واقعی و قدرتمند به نظر می‌رسد. انتخاب او، انتخاب درستی بود. اتحادی که دروسی به تیم آورده را دوست دارم و البته این احساس را از همه کسانی که از نزدیک با ما کار می‌کنند، مثل مدیریت و ارکان باشگاه، می‌گیرم.»

مهاجم ایرانی جالوروسی درباره جو رختکن گفت: «در این رختکن قهرمانان جهان و بازیکنان بزرگ بین‌المللی حضور دارند اما هیچ کس خودش را در یک فضای خاص قرار نمی‌دهد. کنار آمدن با این هم‌تیمی‌ها کار آسانی است.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
**تابی سانسور نکن بنویس آزمون گفته در روم حس میکنم درخانه ام هستم **
توقع بیشتری از ایشان نداریم
یه کم حرفه ای باش پسر
چیزی علیه مورینیو نگفته. تابناک چرا حرف در میاری؟
آفرین بر سردار دوست داشتنی
حزب باد?
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست