بازدید 2155
۱

جزییات فوت یک سرباز وظیفه در شهر بم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم جزییات فوت یک سرباز وظیفه در این شهرستان را که عصر پنجشنبه با سلاح جنگی کلاشنیکف به زندگی خودپایان داد تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 01 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهنام جعفری زاده، پنجشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۸ امروز یکی از سربازان حفاظت فیزیکی دادگستری شهرستان حین پست نگهبانی با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به زندگی خود پایان داد.

وی اعلام کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که این سرباز پس از چند ساعت مرخصی ساعتی، به یگان خدمتی خود باز می‌گردد و پس از تحویل گرفتن پست در اتاقک نگهبانی، در حالی که تنها بوده است اقدام به خودکشی می‌نماید.

این مقام قضائی افزود: بررسی آخرین مکالمه و پیام‌های تلفنی متوفی حکایت از اختلافات شخصی دارد در عین حال دادستانی، تحقیقات تکمیلی در این زمینه را آغاز کرده است و جسد وی نیز تحویل پزشکی قانونی جهت انجام مراحل قانونی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با توجه به تعدد خودکشی دربین سربازان استان کرمان بایستی کمیته های ویژه کارشناسی جهت تشکیل جلسات با حضور روانشناسان سازمان روانشناسی ضروری است . مشکلات خانوادگی - بیماری - تنگی معیشت - روابط عاطفی ناسالم و.. مورد توجه ویژه قرار گیرد. حقوق سربازان در موعد مقرر پرداخت شود. به تغذیه سالم - دادن لباس مناسب و سایر موارد توجه ویژه نمایند. کاهش مدت سربازی بایستی مدنظر قرار گیرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست