بازدید 8309
چند ساعت تا انتخابات

از «تأکید کروبی بر حضور در انتخابات» تا «گزینه مورد حمایت محمود کریمی کیست؟»

در آخرین ساعات تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست‌های مختلف جریان‌های سیاسی کشور از راه‌های مختلف نظرات خود را به جامعه منتقل کردند؛ حالا همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیاست.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 29 February 2024

از «تأکید کروبی بر حضور در انتخابات» تا «گزینه مورد حمایت محمود کریمی کیست؟»

 

در آخرین ساعات تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست‌های مختلف جریان‌های سیاسی کشور از راه‌های مختلف نظرات خود را به جامعه منتقل کردند؛ حالا همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیاست.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ آغاز می شود و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط ( متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) می باشند.

 

 

تأکید «کروبی» بر حضور در انتخابات: نباید با صندوق‌ رأی قهر کرد
«اسماعیل دوستی» از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که رابطه نزدیکی با «مهدی کروبی» دارد و در سال‌های اخیر چندین بار با او ملاقات داشته، می گوید: آقای کروبی نسبت به رویه‌ای که در رابطه با تأیید صلاحیت‌ها وجود دارد، معترض است اما طرفدار و موافق صندوق رأی است.نامزد لیست «صدای ملت‌» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا بدون اشاره به زمان آخرین دیدارش با کروبی گفت که دبیرکل سابق حزب اعتماد ملی در این دیدار بر حضور در پای صندوق رأی تأکید داشته و می گفت نباید صندوق رأی را ترک کرد.

 

 

آذری جهرمی: در انتخابات شرکت می کنم 
وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: هر کس انتخابی دارد و انتخابش محترم، اما من تصمیم دارم در انتخابات شرکت کنم. به اکثر این لیستها هم توجهی ندارم چرا که نه اصالت دارند و نه برنامه. برخی هم که یک دورهمی فامیلی و رفاقتی یا گروهکی است که متاسفانه نام انقلاب و امام و رهبری و خون شهدا را خرجش می کنند.

 

 

پاک‌آیین: رسانه‌ها سنگ تمام گذاشتند
پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رسانه ها در صف نخست انتخابات و در اقناع ملی برای مشارکت کیفی و حداکثری سنگ تمام گذاشتند. از فردای انتخابات، نوبت مجلس و دولت است که حمایت های تقنینی، زیر ساختی و مالی خود از رسانه را سامانی تازه ببخشند.او این مطلب را با هشتگ های نظام صنفی و تخصیص عادلانه منتشر کرد.

 

 

هیچ پرونده‌ تخلف انتخاباتی تشکیل نشد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت که در این دوره و در بازه زمانی تبلیغات هم نامزدها و هم هواداران به درستی دستورالعمل ها را رعایت کردند و از ناحیه مراجع قضایی پرونده‌ای به لحاظ تخلف شکل نگرفته است.به گزارش ایسنا، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در این دوره و در بازه زمانی تبلیغات هم نامزدها و هم هواداران به درستی دستورالعمل‌ها را رعایت کردند و ما کمترین گزارش را در کل کشور داشتیم و همچنین از ناحیه مراجع قضایی پرونده‌ای به لحاظ تخلف شکل نگرفته است.وی افزود: برگزاری همایش‌های مختلف توسط ستاد انتخابات و همکاران در تمامی حوزه‌های انتخابیه به این روند و نداشتن تخلف در زمان تبلیغات کمک کرد.

 

 

لغو سخنرانی مطهری در شهرری با فشار یک نهاد خاص
سخنرانی علی مطهری در شهرری با فشار مرکز امور مساجد شهرری لغو شد.ستاد صدای ملت خبر داده که سخنرانی علی مطهری چهره سرشناس این لیست که قرار بود بعد از نماز مغرب و عشا امروز (چهارشنبه ۹ اسفند) در مسجد سیدالساجدین شهرری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود، به دستور مرکز امور مساجد این شهرستان لغو شده است.بنا بر اعلام این ستاد، هماهنگی‌های برگزاری این جلسه از روزهای قبل انجام شده بود.

 

 

۱۰۰ میلیون تومان، کف قیمت ورود به لیست‌های متفرقه انتخاباتی
فرهیختگان نوشت: یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که به صورت مستقل در این رقابت شرکت کرده است به خبرنگار فرهیختگان می‌گوید: به‌طور کلی ممکن است برخی‌ها سهم حزبی از لیست‌ها داشته باشند، اما متاسفانه بده‌بستان‌های دیگری هم وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مراوده مالی است.به گفته این نامزد انتخابات ۱۰۰میلیون تومان کف هزینه برای وارد شدن به یک لیست است که شاید لیست اصلی هم نباشد. وی در پاسخ به این سوال که این هزینه صرف چه کاری می‌شود می‌گوید: از طرف لیست‌بندها این هزینه تحت عنوان عکس و چاپ لیست‌های انتخاباتی مطرح می‌شود اما واقعیت این است که این رقم برای این کارها قابل درک نیست.وی یکی دیگر از روش‌های راه یافتن افراد به لیست را «کیف‌کشی» عنوان می‌کند و می‌گوید: برخی گروه‌ها و لیست‌بندها نامزدها را به دورهمی دعوت می‌کنند و بعد با وعده اینکه در لیست قرار بگیرند مدتها از آنها کنار افراد مشهور سیاسی استفاده می‌کنند و به این ترتیب استقلال سیاسی فرد را می‌گیرند.اما بعضی‌ها به خاطر ورود به عرصه سیاست اینها را می‌پذیرند.

 

 

اعلام حمایت چمران از لیست شورای ائتلاف
رئیس شورای شهر تهران گفت: از همه مردم تهران دعوت می کنم که به فهرست اصلی جبهه انقلاب که فهرست شورای ائتلاف است، رأی دهند تا ادامه‌دهنده راه مجلس انقلابی یازدهم باشد.

 

 

مشاور روحانی: قهر با صندوق یعنی تبدیل مجلس به صندوق‌خانه پایداری
حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

طعم دلچسب ته دیگ ایرانی را با پلوپزهای تایمر دار مه پویا تجربه کنید

آخرین تلاش‌ها در آخرین ساعت‌ها

شما اکثریت هستید؛ تن به اقلیت ندهید.

اکنون وقت اعتراض است نه اعراض!

قهر با صندوق یعنی تبدیل مجلس به صندوق‌خانه پایداری.

آنها از روز شنبه دیگر نخواهند گفت چند نفر رأی دادند یا چه تعداد رأی آوردیم؛ بلکه خواهند گفت حائزِ فلان درصد آراء مأخوذه شدیم.

 

 

کنایه معنادار زیدآبادی به شورای نگهبان: بیایند و محل کسب مرا هم پلمپ کنید!
احمد زیدآبادی، فعال رسانه ای اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت:
توجه خاص!
سخنگوی شورای نگهبان گفته است: "این شورا به هیچ گروه سیاسی توجه خاص ندارد."
کاسب محله می‌گوید: شاید منظورش این است که مجموعۀ نیروهای موسوم به "ارزشی و انقلابی و حزب‌اللهی و اصولگرا" اصلاً گروه سیاسی محسوب نمی‌شوند که توجه خاص شورای نگهبان به آنها به نظر سخنگو بیاید! اعضای شورا به واقع از این مجموعۀ سیاسی سری سوال دارند، اگر باور ندارید از تک تک فقها و حقوقدانان شورای نگهبان بپرسید که آیا خود را در شمار افراد ارزشی و انقلابی و حزب‌اللهی و اصولگرا می‌دانند یا خیر؟ اگر پاسخ‌شان جز یک بلۀ غلیظ بود، بیایند و محل کسب مرا هم پلمپ کنند!

 

 

محمود کریمی: به کسی رای می‌دهم که آتش دشمن روی اوست
محمود کریمی مداح اهل بیت در نامه ای در خصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نوشت:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰن الرَّحیمِ

برادران و خواهران عزیزم؛
با توجّه به همه گله‌مندی‌هایم، امسال هم رأی می‌دهم؛ به این دلیل که اولاً تکلیف شرعی است و دوم این‌که اگر رأی ندهم، طبیعتاً حق هیچ اعتراضی در آینده ندارم. سوم این‌که الان گله‌مندیم و اگر مشارکت پائین بیاید، فردا شکست‌خورده‌ایم و دشمن بی‌رحمی که به غزه رحم نمی‌کند درها را باز می‌بیند و دلایل بسیار دیگر…

نگاه می‌کنم و دقّت به این‌که آتش دشمنان بر روی چه کسانی بیشتر متمرکز شد تا دودستگی و چنددستگی ایجاد کند؛ دقیقاً به همان اشخاص رأی خواهم‌داد. صالح یا اصلح و یا خدای ناکرده ایراد آن‌ها به شورای محترم نگهبان که تأیید صلاحیت کرده برمی‌گردد و در روز حساب جواب دارد.

به امید سربلندی ایران عزیزتر از جان

۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲

پیشنهاد ابطحی برای انتخابات پرشور
محمد علی ابطحی گفت: من اگر بودم برای پرشور شدن انتخابات با خاتمی آشتی می‌کردم و شروین حاجی پور را به عنوان نماینده جوانان در لیست قرار می‌دادم!

 

 

لاریجانی: به کسانی رای بدهیم که نگویند نگذاشتند کار کنیم
علی لاریجانی گفت: من افرادی را که روی کار بیاییند و بگویند نگذاشتند کار کنیم را قبول ندارم. مردم باید در انتخابات بگردند و افرادی را پیدا کنند که هم صلاحیت و توانمندی داشته باشند، هم عقل درستی برای اداره حکومت داشته باشند و هم عرضه کافی برای اداره کشور را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۱
آنچه در مورد کروبی نوشته اید تکذیب شد و صد در صد دروغ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
ترویج ناراستی و اصرار به شرکت مردم به هر قیمتی مرا مردد می کند که هدف درستی دارند! که اگر مسیری حق است نباید در ناراستی و کلک باشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
وقتی این کذب گویی ها رو میبینم به تشخیضم مطمئن تر میشوم!
تاریخ مصرف همه تموم شده بیخود انرژی هدر ندین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
22 بهمن رو مثل اینکه ندیدی؟
محمود کریمی کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
ناشناس 21.34 ادم مثل تو اگر محمود کریمی را نشناسد از قیمت طلا چیزی کم نمیشود
آقای لاریجانی سلام خوبی میگم این انتخابات مجلسه وا نه ریاست جمهوری
همه بزرگان . خوشنامان خادمان ملت ! حتما حجت تمامه و میرم رای می دم ! کسانی که اگر تایید هم می شدند کسی در شرایط شرکت کردن واقعی مردم ، بهشون رای نمی داد !
کسی هست برای کروبی و کریمی تره خورد کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
اره سبزی فروش ها و سبزی پاک کن ها
این دروغ بزرگ را از زبان کروبی نگویید.... آخرت نزدیک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
هدف وسیله را توجیه میکند!
سرکار خانم فاطمه کروبی همسر آقای کروبی سریعا این ادعا را تکذیب نموده و طی بیانیه ای اطلاع دادند: «چنین روایتی کذب محض است و آقای کروبی هیچ توصیه‌ای در باب حضور در انتخابات نداشته و ندارند. طی ساعات گذشته روایتی از آقای کروبی توسط برخی افراد در گفتگو با رسانه‌ها منتشر شده که مطلقا کذب و یا مربوط به گذشته بوده است. آخرین ملاقات این شخص با آقای کروبی که خبرگزاری ایرنا نقل قول انتخاباتی اخیر را از ایشان منتشر کرده، مربوط به ماه‌ها قبل بوده است».

همچنین، حسین کروبی پیش‌تر در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفته بود: «پدرم موضعی در باره انتخابات ندارند و سکوت کرده‌اند و هیچ توصیه‌ای و نظری درباره انتخابات پیش رو ندارند».
محمود کریمی مداح اهل بیت هم لیست می دهد و در سیاست صاحب نظر شده و سری در سرها نشان میدهد؟
به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را ... وای بر من
کروبی کیه؟
محمود کاظمی کیه که گزینه اش کی باشه؟
حجت تمام حرفارو رو یک کولبر کورد تمام کرد:
من اگر کاندید مجلس میشدم میگفتم مردم به من رای بدین، برای شما چیزی عوض نمیشه ولی زندگی من زیر و رو میشه وسلام برای همیشه
طرف زنش تکذیب کرده شما از قول اسماعیل دوستی میگید کروبی گفته رای بدین؟؟؟؟؟
مگر کروبی و ... جزو مغضوبین نیستن و در حصر نمیباشن چرا از کروبی و ....برای انتخابات فعلی سواستفاده میکنید ؟؟؟؟ انتخابات تمام شد دیگه حرفی از آنها نخواهید شنید تا انتخابات بعدی!!!!!
کروبی شکر زیادی میل قرموده
پاسخ ها
مهدی-
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
به کامنتها توحه کن . خودب شکر زیاد نخور . مواظب دندونات هم باش . خوردن شکر زیاد برای دندونات مضر هست . یا بعدش مسواک بزن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کروبی هرکه هست نان به نرخ روز خور نبست او یک مردتمام است
به قطار پیشرفت رییسی رای بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
اگر سرعتش زياد شد و به پرواز در آمد چي؟
کروبی مخصوصا گفته : چون من در حصر بوده ام حتما در انتخابات شرکت کنید !!!!!!!!!!!!!
....قهر با صندوق یعنی تبدیل مجلس به صندوق‌خانه پایداری....
نه دیگه این قدم اوله. میزنیم زیر میز بازی
محمود کریمی چی کاره این مملکته که گزینه ش باید مهم باشه؟؟
کریمی کیه؟
انتخاباتی که سردمدارانش رسایی و رایفی پور پناهیان و حاج حسین باشند نتیجه اش معلوم است .
گزینه مورد حمایت محمود کریمی کیست
دقیقا اعتراض من همین جا است محمود کریمی که یک مداح بی سواد است باید بگوید به کی رای بدهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار