بازدید 1949

وزیر کشور: مشارکت رمز عزت و همبستگی ملت ایران است

وزیر کشور با بیان اینکه مشارکت رمز عزت و همبستگی قدرت ملت ایران است، گفت: تشکیل یک مجلس قوی نقش بسیاری مهمی در قدرت کشور دارد، طبیعتاً مردم ایده و مسائلی در ذهن دارند و به کسانی که مطالبات آنها را پیگیری کنند، رأی خواهند داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 29 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای تعیین سرنوشت مردم یک کشور است، اظهار کرد: انتخابات نماد عالی مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای توسعه پیشرفت و اقتدار کشور است، حضور در انتخابات تأثیرات فراوانی در فضای داخل و بین‌الملل خواهد داشت.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات پیام مهمی برای دوستداران ایران دارد و از سوی دیگر پاسخی محکم به دشمنان ملت است، ملت بزرگ ایران همواره حماسه‌آفرینی کرده و حضور در انتخابات ۱۱ اسفند نیز برگ زرینی بر تاریخ قطور بزرگ و رشادت کشور می‌افزاید.

وزیر کشور با بیان اینکه مشارکت رمز عزت و همبستگی قدرت ملت ایران است، تصریح کرد: تشکیل یک مجلس قوی نقش بسیاری مهمی در قدرت کشور دارد، طبیعتاً مردم ایده و مسائلی در ذهن دارند و به کسانی که مطالبات آنها را پیگیری کنند، رأی خواهند داد. زمانی که مردم بدانند صدای آنها و مطالبات آنها شنیده شود، میزان مشارکت افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار