بازدید 4702
۱

واکنش قالیباف به درج نامش در لیست‌های انتخاباتی

سرلیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: غیر از شانا در هیچ لیستی عضو نیستم و گفته‌ام لیست‌هایی که در آن اسم من گنجانده شده؛ خلاف قانون و وحدت‌شکن هستند.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 28 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف عصر امروز چهارشنبه در همایش بزرگ جبهه نیروهای انقلاب در سالن حجاب تهران با اشاره به وعده‌های خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: همیشه خود را مسوول و پاسخگو در برابر مردم تهران می دانم چرا که ۴۴ ماه پیش بر من منت گذاشته و به من رای دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه شفاف سخن گفته‌ام، و به جای حرف زدن عمل کرده‌ام. ۱۹ قانون از ۲۱ قانونی که قولش را داده بودیم در مجلس یازدهم به تصویب رساندیم و در مجموع ۴۰ قانون به تصویب رساندیم.

قالیباف با بیان اینکه به صورت متوسط در هر ماه یک قانون در مجلس تصویب شده است، تصریح کرد: بیشتر قوانین  تصویب شده در حوزه اقتصادی بود تا دولت و همه دستگاه‌های اجرایی بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی، مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش می کنند که مشارکت مردم محقق نشود. البته ضعف و نقص‌هایی وجود دارد. ولی کوتاهترین، سریعترین، کم هزینه ترین و عقلانی ترین راه برای رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت، انتخابات است.  

سرلیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه انتخابات سبب امنیت ملی کشور و انقلاب می شود، یادآور شد: در جمعه پیش رو باید این مشارکت را رقم بزنیم و ما بچه‌های انقلاب با همفکری و ائتلاف نیروهای انقلاب، جبهه پایداری و همه مجموعه‌های انقلابی، فهرست اصلی جبهه انقلاب را تنظیم کردیم.  

قالیباف با تاکید بر اینکه مجلس دوازدهم ادامه دهنده مجلس یازدهم خواهد بود، گفت: مجلس آینده انقلابی تر و کارآمدتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره مجلس یازدهم که آن را انقلابی توصیف فرمودند، عنوان کرد: نخستین اقدامی که مجلس انقلابی یازدهم انجام داد،  تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بود که این‌ قانون‌ مهمترین قانون برای استقلال کشور و منافع ملی محسوب می‌شود.

سرلیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه فسادستیز بودن، مشخصه دیگر مجلس یازدهم طبق فرمایش رهبر انقلاب است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف قوانینی که در مجلس یازدهم با شجاعت و بدون لاپوشانی تصویب شد، برای رفع تبعیض و انحصار بود.

قالیباف با بیان اینکه مجلس یازدهم کشور را از انفعال و بلاتکلیفی خارج کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس یازدهم با چنین رویکردی کشور را از بن بست خارج کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن برنامه هفتم نیازمند اجرای قوی است، تصریح کرد: همکاری دولت و مجلس کنار هم سبب خواهد شد اثرات قانون برنامه هفتم توسعه در کشور دیده شود و امیدواریم این راه را در مجلس دوازدهم با قدرت بیشتر و کارآمدتر تداوم دهیم.

قالیباف در ادامه همراه با اعضای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در سالن حجاب حاضر بودند، قول داد کنار سایر نمایندگان، موضوعات اقتصادی و معیشتی را رفع کنند و ابراز امیداوری کرد مردم روز جمعه با مشارکت حداکثری سبب تحقق اهداف انقلاب و مجلس شوند.

۳۰ گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عصر امروز چهارشنبه در همایش بزرگ جبهه نیروهای انقلاب معرفی شدند.

در این همایش غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، محمد باقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی سرلیست‌های سخنرانی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آقای دکتر از الیاس چه خبر آخرش تابعیت کانادا گرفت!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست