بازدید 27203

از «انصراف ۸۱ درصد کاندیدا‌ها در یک شهر» تا «حمله پناهیان به ائمه جمعه»

۲ روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 27 February 2024

از «انصراف 81 درصد کاندیداها در یک شهر» تا «حمله پناهیان به ائمه جمعه»

۲ روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

 

 

۸۱ درصد داوطلبان انتخابات مجلس در علی‌آبادکتول انصراف دادند
فرماندار علی‌آبادکتول گفت: ۱۶ داوطلب حوزه انتخابیه این شهرستان معادل ۸۱ درصد در پایان مهلت قانونی انصراف دادند و در نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با حضور سه داوطلب برگزار می‌شود.به گزارش ایرنا، ابراهیم احمدی روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات علی‌آباد کتول با حضور زنگانه استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد: رقابت این سه نامزد باقی‌مانده در نهایت سلامت و امنیت، منجر به مشارکت گسترده مردم در ۱۱ اسفند شود.

 

 

قالیباف در لیست نهایی، مورد توافق همه بود
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) هم چنین با بیان این‌که «قالیباف در لیست نهایی، مورد توافق همه بود» ادامه داد: خط قرمز ما برای انتخاب کاندیداها، مخالف دولت نبودن است، چون دولت آقای رئیسی را از خودمان و حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانیم. ما مجلسی نمی‌خواهیم که نقطه مقابل دولت باشد، بلکه باید مددکار دولت باشد. در مجلس آینده باید بین نمایندگان وفاق و همکاری برقرار باشد. البته باید پاکدست و متخصص هم باشند.وی در تشریح ساز و کار انتخاب لیست شورای ائتلاف توضیح داد: ما از حدود شش ماه پیش از اواخر شهریورماه فعالیت انتخاباتی خود را در سراسر کشور آغاز کردیم و بیش از ۲۵۰۰ تن در وبگاه شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند و در دو مرحله تعیین صلاحیت‌های شکلی و ماهوی در وزارت کشور و در شورای نگهبان سرانجام ۱۲۰۰ تن ماندند در شورای ائتلاف که داوطلب قرار گرفتن در فهرست ما بودند.

 

 

عارف: ‌راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است
رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صندوق رای در یک انتخابات رقابتی می تواند مبدأ تحولات شگرف در جامعه شود و راه برون رفت از شرایط فعلی نیز از این طریق ممکن است.

 

 

توضیح فرماندار تهران درباره مشارکت تهرانی ها در انتخابات
فرماندار تهران با بیان اینکه «ان شاءالله عدد مشارکت در تهران عدد خوبی خواهد شد»، اظهار کرد: یکی از دلایلی که گاهی اعداد مشارکت در انتخابات در تهران پایین است این نیست که تهرانی‌ها رای نمی‌دهند، بلکه به این دلیل است یکسری از تهرانی‌ها برای رای دادن به حوزه‌های انتخابیه دیگری می‌روند تا به اقوام خود که کاندیدا شده‌اند رای دهند.

 

 

دهنوی: انصرافم از لیست شانا ماحصل اصرار «محصولی» بر جابجایی نبویان با بنده بود

سیدمحسن دهنوی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پیرو مطالب مطرح‌ در فضای مجازی چند روز اخیر، نکاتی را محضر مردم شریف ایران یادآور می‌شوم:
‏امسال یکی از کاربران معلوم‌الحال فضای مجازی که تا کنون بارها اقدام به لجن‌پراکنی علیه کارگزاران نظام و آرمان‌های انقلاب کرده بود، اتهامات کذبی را سلسله‌وار به اینجانب نسبت داد.

من قبل از رسانه‌ای‌شدن اتهامات و با توجه به تحرکات و شایعات، بهمن پارسال در نامه‌ای به رییس قوه قضائیه برای بررسی ماجرا توسط دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی، پیش‌قدم شده و درخواست رسیدگی داشتم.
پس از رسانه‌ای‌شدن اتهامات توسط پروژه‌بگیرها، برای صیانت از حق خودم و مردم، از آن کاربر فضای مجازی شکایت کردم.
‏در پی شکایت اینجانب پرونده‌ای در دادسرا تشکیل و نهایتا مجرمیت ایشان به جرم افترا، نشر اکاذیب و تهدید، احراز و کیفرخواست متهم، صادر و به دادگاه صالحه ارسال شد.
نهایتا پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه و استماع مشروح سخنان من و دفاعیات ایشان، جرم نشر اکاذیب و افترای وی احراز و منجر به صدور حکم سنگین محکومیت او شد.
‏بخشی از این پیگیری‌های قضایی، هم‌زمان با فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها توسط شورای محترم نگهبان بود.
آن شورا نیز در نهایت دقت و سلامت، مطالب کذب آن کاربر فضای مجازی و سایر گزارشات ارسالی را بررسی و صلاحیت بنده را تایید کرد.
‏حال پس از تکذیب اتهامات وارده به اینجانب در دو محکمه صالحه و رسمی یعنی دادگاه و شورای محترم نگهبان، تاکید برخی جریانات انحصارگرای سیاسی…
از طریق کاندیداهای پوششی بر این مطالب واهی، چه معنایی جز ترجیح قبیله‌گرایی بر منافع جریان انقلابی دارد؟
انصرافم از لیست شانا ماحصل اصرار محصولی بر جابجایی آقای نبویان با بنده بود و به خاطر منوط‌شدن وحدت به این مسئله، راضی به آن شدم.
‏تفاوت‌ اساسی رویکردهایم با ایشان و قبیله‌گرایان در اداره مملکت، پنهان‌کردنی نیست اما همچنان همگان را به حمایت از لیست شورای ائتلاف دعوت می‌کنم.

 

انصراف ۳۶۰ نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران
احمد قیومی فرماندار تهران صبح سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ در نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به پایان مهلت اعلام انصراف داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس تا ساعت هشت صبح امروز فرصت داشتند که انصراف خود را اعلام کنند و تا این لحظه ۳۶۰ نفر انصراف دادند.

 

انصراف جلیل محبی از انتخابات
جلیل محبی و عزت الله اکبری تالارپشتی در صفحات توییتری خود انصراف خود را در حمایت از لیست منتخبین شورای ائتلاف اعلام کردند.

 

انصراف ایزدخواه از لیست امنا منتفی شد
 انصراف ایزدخواه از لیست امنا منتفی شد. روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم و عضو ائتلاف گروه امنا که در صفحه مجازی اینستاگرام خود از حضور در ائتلاف امنا انصراف داده بود، نوشت: بنا به خواست استاد یوسفی و توصیه بسیاری از دلسوزان، موضوع انصراف بنده از امنا منتفی شد.

 

 

بادامچیان: شورای وحدت، مجموعه اصلح از بین نامزدها را انتخاب کرده است
اسدالله بادامچیان، عضو هیات عالی شورای وحدت در نشست خبری با بیان اینکه شورای وحدت نمایندگانی را پس از انجام مصاحبه از بین 250 نفر انتخاب کرده است و یک انتخاب مردمی متخصصانه قوی انجام داده و تقدیم به ملت کرده است. اگر مردم جمع شدند رجایی را انتخاب کردند، ثمره آن را می برند و اگر بنی صدر انتخاب شد، باید تلاش کنند او را بیرون کنند، گفت: حق رای و اختیار با خود ملت ایران است. به همه گروه ها احترام می گذاریم ولی فکر می کنیم شورای وحدت یک مجموعه اصلح را از بین نامزدها انتخاب کرده و رهبر انقلاب هم تاکید کردند اصلح را انتخاب کنید.

 

 

اعلام حمایت حاج منصور ارضی از لیست ائتلاف امنا
حاج منصور ارضی مداح پیشکسوت اهل بیت، صبح امروز در مراسم زیارت عاشورای صنف لباس فروشان تهران، با اعلام حمایت خود از لیست «ائتلاف امناء» از عموم مردم و اقشار مختلف خواست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به اعضای این لیست رای دهند. حاج منصور ارضی تاکید کرد: اعضای لیست ائتلاف امنا، افرادی انقلابی و هیاتی هستند و به درد کشور می‌خورند.

 

 

لاریجانی از تاجگردون هم حمایت کرد
علی لاریجانی با انتشار پیامی ویدئویی از غلامرضا تاجگردون، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

 

 

ماجرای جمله جنجالی «حسن روحانی» درباره انتخابات؛ «گاهی رأی ندادن نوعی رأی دادن است»
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در دیدار جمعی از علما و روحانیون گفت: «گاهی مشارکت نکردن و رأی ندادن در انتخابات به معنای مشارکت و رأی دادن است. منظور حسن روحانی از این گفته که «گاهی رأی ندادن نوعی رأی دادن است» چه بود؟ رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در دیدار جمعی از علما و روحانیون گفت: «گاهی مشارکت نکردن و رأی ندادن در انتخابات به معنای مشارکت و رأی دادن است. ما وقتی خودمان را کنار می‌کشیم، آن فردی که نباید انتخاب شود، انتخاب می‌شود. پس ما گرچه شرکت نکردیم اما رأی دادیم تا آن فردی که صلاحیتش خیلی بالا نیست، او حاکم و مسئول شود. این را چگونه می‌توانیم جواب بدهیم؟ ممکن است کسی از لحاظ حقوقی بگوید حضور در انتخابات حق است، تکلیف نیست، اما این حقی است که خیلی سریع تبدیل به تکلیف می‌شود.» 

 

 

عمویی از شرکت در انتخابات مجلس انصراف داد
ابوالفضل عمویی، نماینده تهران و کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس با صدور بیانیه‌ای از شرکت در انتخابات انصراف داد.

 

 

اعلام لیست انتخاباتی جبهه پایداری در فارس
طی بیانیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده است، لیست انتخاباتی جبهه پایداری در استان فارس اعلام شد.در آستانه فرا رسیدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست انتخاباتی جبهه پایداری در استان فارس منتشر شد که به شرح زیر آمده است:

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:

سیداسماعیل حسینی

حمیدرضا حقیقت

سعید ظهیری

رحمت‌الله مرزوقی

حوزه انتخابیه آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان:

روح‌الله دهقانی

حوزه انتخابیه اقلید:

حمیدرضا گرامی

حوزه انتخابیه جهرم و خفر:

سید جمال‌الدین ارجمند

حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت:

سعید طالبی

حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا:

حجت‌الاسلام سید عبدالرحمان موسوی‌انور

حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کوار:

غلامرضا توکل

حوزه انتخابیه فسا:

حجت‌الله فیروزی

حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین:

محمدمهدی فروردین

حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار:

فریدون عباسی دوانی

حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گرایش، اوز و جویم:

حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان

حوزه انتخابیه لامرد و مهر:

سیدموسی موسوی

حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان:

اسفندیار عبداللهی

حوزه انتخابیه نی‌ریز،‌ استهبان و بختگان:

فرهاد طهماسبی

 

 

لیست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصناف و بازاریان در تهران منتشر شد
ائتلاف بزرگ اصناف و بازاریان ضمن دعوت از مشارکت گستره مردم در انتخابات، کاندیداهای خود را برای انتخابات مجلس در تهران اعلام کرد.اسامی لیست ۳۰ نفره کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصناف و بازاریان در تهران و با شعار «تعهد می‌دهیم به سفره مردم» به شرح زیر است:

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

احمد نادری

محمد رویانیان

سمیه رفیعی

محمد خوش‌چهره

سید نظام‌الدین موسوی

منوچهر متکی

امیرحسین ثابتی

سعید کرمی

مجتبی رحماندوست

حسن خجسته

طهورا نوروزی

محسن پیرهادی

مجتبی رضاخواه

زینب قیصری

پیمان فلسفی

علیرضا سلیمی

صادق خلیلیان

ابوالقاسم جلاله

کمال احمدی

علی روزبهانی

حسین صمصامی

سیدعلی یزدی‌خواه

لاله افتخاری

مقداد ذکی‌زاده

ابوالفضل ظهره‌وند

مینو خاکی

علی کیان

بیژن نوباوه وطن

صالح اسکندری

 

 

برای مقابله با تک‌صدایی آمده‌ایم
علی مطهری سر لیست انتخاباتی صدای ملت در ویژه برنامه امروز دانشگاه شریف، تاکید کرد: احساس کردیم جز اقلیت حاکم، کسی قصد لیست‌ دادن ندارد و ما برای شکستن تک صدایی آمدیم و با تحریم انتخابات مخالفیم.

 

 

پاسخ لاریجانی به سوال «چرا این تصور وجود دارد که رهبری در کشور همه‌کاره است؟»
علی لاریجانی، مشاور رهبر انقلاب و رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی درباره نقش رهبر انقلاب در اداره امور کشور توضیحاتی داد.

تعداد بازدید : 518

 

 

نماینده مجلس یک حقوق محدود و یک درآمد نامحدود دارد!
رسایی حاکمیت شفافیت را موجب قوی شدن مجلس دانست و افزود: اگر مجلس بخواهد بقیه جاها را شفاف کند، اول باید خودش شفاف باشد. مجلس یک حقوق و یک درآمد دارد. حقوقش ۲۵ میلیون تومان است که واقعا ناچیز است اما درآمدش ته ندارد و هیچ کسی نمی تواند بر کاری که نماینده در این حوزه مرتکب می شود، نظارت کند و پدرسالارها و شخص سالارها از شفافیت در این حوزه فراری و نسبت به آن معترض هستند.یک عضو جبهه پایداری گفت: اگر شفافیت حاکم شود، دیگر هیچ مسئول و آقازاده ای نمی تواند سکوت کند و از مواهب بی شفافیتی بهره ببرد. 

 

 

رائفی‌پور هم لیست داد
فهرست کاندیداهای منتخب جبهه «صبح ایران» در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

۱. حمید رسایی
۲. منوچهر متکی
۳. عطا بهرامی
۴. زینب قیصری
۵. روح‌الله ایزدخواه
۶. سیدمحمود نبویان
۷. علی طهرانی‌مقدم
۸. سمیه گل‌پور
۹. وحید ابراهیم‌یزدی
۱۰. مهدی کوچک‌زاده
۱۱. ریحانه اخلاقی
۱۲. سیدرضا تقی‌پور
۱۳. کامران غضنفری
۱۴. امیر کی‌پور
۱۵. امیرحسین ثابتی
۱۶. ابراهیم عزیزی
۱۷. سمیه رفیعی
۱۸. سیدمرتضی محمودی

۱۹. ابوالقاسم جراره
۲۰. احمد نادری
۲۱. مهدی عسگری
۲۲. ابوالفضل ظهره‌وند
۲۳. محمد سراج
۲۴. علیرضا طاهری
۲۵. لیلا وطن‌خواه
۲۶. سیدعلی یزدی‌خواه
۲۷. پیمان فلسفی

۲۸. حسینعلی ضیایی
۲۹. صالح اسکندری
۳۰. ایوب علایی

 

 

جبهه متحد انقلاب اسلامی لیست جدید می‌دهد
بر اساس شنیده‌های خبرآنلاین، جبهه متحد انقلاب اسلامی که محوریت آن با جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران، نزدیک به علیرضا زاکانی است، قصد دارند تا فهرستی از نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام کنند.طبق گفته‌های یک منبع مطلع، این فهرست با لیست منتشره از سوی شورای ائتلاف حدود ۵۰-۶۰ درصد هم‌پوشانی دارد که گفته می‌شود در اعتراض به وارد شدن نامزدهای جبهه پایداری به فهرست شورای ائتلاف است.

 

 

روایتی از قهر احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌اش
علی عباسپور طهرانی‌فرد ضمن توضیحاتی درباره شکل‌گیری لیست صدای ملت، از ماجرای قهر احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌اش پرده برداشت.

تعداد بازدید : 518

 

هر چه رأی بیشتری به صندوق بریزیم، امنیت ملی بیشتر تقویت می‌شود
اظهارات محمدباقر قالیباف درباره انتخابات را در این ویدئو مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 1019

 

رسایی: در مواجهه با رفتار غلط فرزند، شخص یا باید اعلام برائت کند یا انصراف بدهد
بخشی از اظهارات حمید رسایی، رئیس کمیته انتخابات شریان در گردهمایی بزرگ مردمی «صبح ایران» را در این ویدئو مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 1019
 
 
حمله پناهیان به ائمه جمعه
وی با اشاره به نقش ائمه جمعه در مشارکت تصریح کرد: وقتی ائمه جمعه در طول سال صحبتی درباره انتخابات و مشارکت نمی‌کنند اما زمان انتخابات می‌گویند به عنوان تکلیف بیایید رای بدهید این موضوع در ذوق مردم می‌خورد. پناهیان همچنین تاکید کرد: یکی از دلایل کاهش مشارکت این است که از منظر دین، انتخابات را بررسی نکرده‌ایم. در طول این سال‌ها هجمه وحشیانه‌ای شده که نگویید مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه فقط می‌گویند حق مردم است. چون تلقی از شرع و تبلیغات دینی ما غلط است، در حالی که اتفاقا تکالیف دینی درباره حق‌های مهم هستند. شرع به قدرت تشخیص تک تک مردم بها می‌دهد یعنی رای تک تک مردم از پایین‌ترین فرد تا بالاترین، از نظر شرع مهم است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۹
این مجلس هم طبق اقرار خودشون حامی مطلق دولت خواهد بود بدون هیچ دستاورد و عملکرد مثبت. سیستم یکدست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
اسم روستای ما آلبانیه
ما تو روستامون به کسی رای نمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
آفرین
یک مشت سیاهی لشکر بی نام و نشون هم آوردند که رای ها زیاد بشه
غافل از اینکه
فرزند م دیگه به پدر رای نمی دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
به لیست ها نگاه کنیم متوجه داستان میشیم
انگار پست و مقام ارثیه باباشون شده
هیچ کدوم حاضر به کنار رفتن نیستند
این مجلس را هم از نه از روستای آلبانی، بلکه از شهر ایران نظاره گریم و خواهیم دید عملکرد بدی دارند
ناشناس
| Australia |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
22:58 ناشناس
اینقدر منافقین نجس را بزرگ نکنید. صدای اعتراض مردم را بشنوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
در محاوره ما ایرانی ها مثال است مانند تجربه را تجربه کردن خطاست و یا آدم عاقل از یک سوراخ یکبار گزیده می شه ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
من از آلبانی هستم و رای نمیدم البته از وسط تهران ولی تو فکر کنم از مزرعه باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
دوست گرامی 8:35 سپاس از متن خوبتون #تجربه را تجربه کردن خطاست# درستش اینه : آزموده را آزمودن خطاست
قالیباف در لیست نهایی، مورد توافق همه بود.تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
قالیباف مجلس
میراث صد سال مبارزه را
کامل نابود و بی اثر کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
حتما دستور رسیده والا پایداریها اصلا قبولش نداشتند و ندارند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
یعنی طرف رای نگرفته شده نماینده و نیز رییس مجلس اینده
یعنی ۴ سال دیگر تحت فشار انواع و اقسام مشکلات و مضایق
من کل انتخابات را پای صدوق هستم به حقوقش نیاز دارم اما رای نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دمت گرم که ریاکار نیستی!
از سال ۹۴ به مدت ۶ سال تبلیغ شد همه مشکلات کشور بخاطر انتخاب غلط مردم است حالا برای اینکه این ذهنیت را جا اندازیم که رای تک تک ملت مهم و قابل احترام است خیلی خیلی باید کار کرد
به نظر من ۱۰۰ ٪ همه کاندیداها در همه شهرها باید انصراف بدن .
مجلس میخواهیم چی کار ؟
با وجود همین مجلس اوضاع و حال و روزمون اینجوریه
رسایی و پناهیان آخرش نرفتن غزه ؟!
حتی صنعا هم نرفتن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
رفتن که هیچ از اولم همه میدونستن مال این حرفا نیستن و همش حرف و بلوفه.تازه دارن میگن رای دادن از حق مردم باید بشه شرعی و واجب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
خوب این نمایندگان که اسم نوشته بودن برن غزه چرا امدن تو شهرها کف و صوت و متینگ که دوباره برن مجلس

مگه قرار نبود برن غزه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
واقعا پناهیان خودش رو انسان کامل و مرشد عالم و آدم احساس میکنه
یکی از دلایل رای ندادن من و خانواده ۴ نفره ام ؛ تایید صلاحیت قالیباف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اتفاقا اگه مردم رای ندن همین آدم میشه رییس مجلس! پس حتما بریم رای بدیم که این گردن کلف نیاد مجلس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
من فریب خوردم میخواستم به آقای کوچی رای بدم دیدم اونم رد صلاحیت شده واسه همین رای نمیدم
زنده باد اون ۸۱ درصد
آقای فرماندار تهران !

من ساکن تهران هستم
و در روز انتخابات هم در تهران هستم و به هیچ حوزه انتخاباتی دیگری نمیروم
و کلا در تهران هستم و رای نمیدهم ..از زبون من صحبت نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
من از توضیحات فرماندار تهران کاملاً قانع شددددم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
یارانه هم حتما میخواهی؟
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
من تو خوده شهرستانم رای نمیدم . چه برسه تهرانیا بخوان پاشن بیان اینجا رای بدن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
آقای 03:10
من رای نمیدم
شماره کارت بده من یارانمو بریزم به حساب شما
درود بر پناهیان خار چشم وطن فروشان
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
خار چشم مردم هم هست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
!!!خار چشم دشمنان ؟؟؟؟؟
کدوم دشمن؟
دشمن کیها ؟؟
شما که همش دونفری

پسرجان برو یکم با خودت خلوت بکن
دو رکعت نماز بخون
از خدا بخواه اگه شده ترا ببخشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بالاخره نگفتن منزلشان را از کدام دوست هدیه گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
پناهیان عاشق مردم ایران
و دشمن نتانیاهو قاتل 20 هزار کودک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
پناهیان که بنده خدا حرف حق میزنه، چرا اینقدر دشمن داره!
تابناک! سایتت شده جولانگاه افراد معلوم الحال ضد مملکت! یه فکری برای خودت بکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
پناهیان
سهم خودش از انقلاب برداشته
سهمش ازش بگیرید
یه پناهیان دیگه می شود.
توضیح فرماندار تهران درباره مشارکت تهرانی ها در انتخابات
هر طور دوست داری فکر کن و نظر بده این نظر و فکر شخص شماست
این صندوق رأی قطعاً راه حل نیست. اینکه اصلاح طلبان شاخص رد صلاحیت شده اند را کنار بگذارید و به لیست های اصولگرایان نگاه کنید. سرلیست مهمترین لیست اصولگرایان برای تهران یک نظامی است.
دیگر از این روشنتر ...؟!!
هر چه رأی بیشتری به صندوق بریزیم، امنیت ملی بیشتر تقویت می‌شود
در کنار اینها جناب قالیباف سیسمونی و شاسی و کانادا رو هم اضافه کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
امنیت هیچ ربطی به انتخابات این چنینی ندارد.
آقای فرماندار خیالت راحت این دفعه تهرانیها برای همشهری هایشان هم نمی روند.
مجلس قوز بالا قوز
سالیانه چند هزار میلیارد تومان بودجه را می سوزاند
بدون هیچ دستاورد ملموسی برای کشور و مردم
با یک نهیب ساکت می شوند
و با یک دستور تصویب می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
دست اورد که بجایه خود.اینا میشن کاسه داغتر آش و تهیه طومار و برایه تارومار کردن مردم!! دست آورد که بماند.
با حرفهای پناهیان سرگردان شدم! بالاخره شرع به قدرت تشخیص تک تک آدمها بها می دهد یا اینکه معلوم نیست مردم بتوانند صلاح خودشان را تشخیص دهند!!!
پناهیان به جای حمله به ائمه جمعه، چرا به غزه نمیره تا به سربازان اسراییل حمله بکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
برایه تثبیت جاشون در قدرت اینا هرکاری میکنن حتی خود زنی!! حالا چه واقعی چه نمایشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
پناهیان خوب بعضی ها رو که بی وطن هستند به درد آورده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
تو بودی خونه هدیه ای رو رها می‌کردی بری غزه
اصلا آمار شرکت در انتخابات همین مثبت و منفی های اینجا هستند که نه به شهرستان می روند و نه ترس استخدام و اخراج و... را دارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
عجب! ۹۹ درصد مردم اصلا نمیدونن تابناک چیه این سایت اصلاح طلب هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
دلت خوشه اصلاح طلب و اصولگرا نداریم همش فیمه و همه سر یه سفره نشستن. رای دادن و ندادن هم فرقی نمی کنه همین الان آمار تهران رو بالای 55 درصد اعلام می کنند. سرکاریم برادر من
من‌ با تمام وجود به لیست مورد حمایت حاج منصور ارضی رای خواهم داد!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
من به لیست کبابی های تهران رای میدم.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اخه چرا منفی من که خیلی خوبم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
من به خرزوخان رای میدم
به به .به به واقعا چه شور و شعفي .آدم فكر مي كنه بابا ما تو بهترين كشور دنيا زندگي مي كنيم . مرحبا مر حبا
تابناک نظرسنجی گذاشته با سه گزینه من رای می دهم!!!
یعنی نمی توانیم حتی در نظرسنجی هم اعلام کنیم رای نمی دهیم
اینقدر آزادی را خدایا از ما نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
جالبیش اینه حتی اگر هم در انتخابات شرکت کنی و از شهر تهران باز هم ممکنه شامل حالت نشه مثلا اینکه کسی بخواد کاملا لیستی رای بدی که گزینه سوم منتفیه و نخاد به دو لیست یادشده رای بده که گزینه اول و دوم هم منتفی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
نه دیگه ،،رای نمیدهیم جزوه گزینه ها نیست،باید از بین
.گزینه هایه رای میدهم یکیش رو انتخاب کنی. خاهشا بازی رو خراب نکن هم وطن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
توقع یارانه که نداری؟ چون با دشمنان ایران همکاری کردی مخصوصا امسال
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۳:۱۴
از یک راه دیگه برو . این قدیمی شده
اینقدر شیر تو شیر شده رائفی پور شده آپشن ?????????
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
مثل خودرو میمونه هر چی اپشن بیشتر باشه قیمتش میره بالا
کی گفته همه باید توی انتخابات شرکت کنن . اتفاقا فقط کسانی باید شرکت کنن که تفکر درست سیاسی دارن . نه کسی که همه چیزش رو سلبریتی ها تعیین میکنن . همین الان اگه ۴ تا بازیگر و فوتبالیست بگن فلانی خوبه نظرشون عوض میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
مجلس و دولت شمارم دیدیم
سلام یکی بره این فرماندار تهران را اسپند کنه که چشم نخوره از اینهمه هوش و ذکاوت البته ایشان پیرو کسانی است که یه موقعی در بعضی از حوزه هایی که بیش از ۱۰۰% واجدین شرایط امار ارائه داده بودن که فرموده بودند این اضافه آرا بجهت مسافرین دیگر نقاط به آن حوزه انتخابیه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
:))
تصور نیست
واقعیت اسن
و اتفاقا علت همه مشکلات هم همین موضوع است
پناهیان فکر میکنی چقدر حرفهای تو خریدار دارد ؟ یادم نمیره حرفهای قبل تو را که در باره مجلس مسزدی أهای مجلسیها ......
شهرستان بابل 550000 هزار نفر جمعیت دارد، تعدادواجد شرایط برای رای را نمیدانم، وضع زیاد جالب نیست ، شور انتخاباتی ندارد شهرستان به این بزرگی وپرجمعیتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
همه جا همینه. شور کجا بود؟ مردم درگیر مشکلات زندگی هستند.
تصوری نیست واقعی است . اصل صد و ده قانون اساسی را بخوانید. شورایهای موازی نهادهای قانون گذاری را ببینید . شورای عالی انقلاب فرهنگی ، شورای عالی فضای مجازی شورای عالی اقتصاد شورای عالی دفاع شورای عالی ....
همان نماینده ای که شبکه های مجازی رو فیلتر کرده حالا خودش همونجا تبلیغ میکنه و ما برای دیدن شعار انتخاباتیش باید پول فیلتر شکن بدیم.یک نماینده هم که از کیفیت پایین و مافیای خودرو حرف زد رد صلاحیت شد.چقدر طنز تلخیست
پاسخ به آقای لاریجانی : عجب !
انتخاباتی که رسایی رایفی پور و حاج حسین و پناهیان سردمدار آن باشند تکلیفش از الان معلوم است . میزان مشارکت از الان معلوم شده و بالای ۵۰ درصد اعلام خواهد شد ولی عاقلان دانند .!!!
ببینید نمایندگان به اصطلاح مردم موقع اعتراضات مردمی چه گفتند وچه کردند بعد رای بدهید خودشان می گویند ما مجلسی می‌خواهیم که همراه دولت همون ق ه
مجریه باشد پس اصل تفکیک قوا چه می‌شود چون دولت از خودمونه
سلام.وقتی آقای بیگی نماینده تبریز بخاطر افشای فساد شاسی بلندها رد صلاحیت میشه و به روحانی بعد از چند بار نامه نوشتن جواب قانع کننده داده نمیشه نباید انتظار داشت مردم به انتخابات چندان امیدوار باشند.ضمنا اگر آماری از تورم و گرانی قبل از انتخابات و بعد از انتخابات در انتخاباتهای قبلی تهیه و بررسی بشه معلوم میشه که ملت چقدر باید انگیزه داشته باشند.
اوه اوه اقای پناهیان چی شده مرشد و استاد شما اقای مصباح که تو اون سخرانی معروفش میگفت مردم هیچ حقی در مورد حکومت ندارند تشخیص فقط تشخیص ولی و نایب هست الان مردم شدن صاحب حق عجب
جناب فرماندار، عده ای هم از سایر حوزه های رای گیری به تهران می آیند تا به اقوام خود رای دهند. این به اون در
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست