بازدید 18876

فریدونشهر در صدر بارش برف در استان اصفهان

بیشترین بارش برف در فریدونشهر به میزان ۲۷ سانتی متر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 27 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در مناطق خوانسار و نطنز هرکدام با ۲۵ سانتی متر، سمیرم با ۱۷، اردستان با ۱۵، گلپایگان و کاشان با ۱۰، میمه با ۸، داران با ۷ سانتی متر، نجف آباد و زرین شهر با ۶ و چادگان و مبارکه با ۵ سانتی متر برف باریده است.

محمدرضا رفیعی با بیان اینکه در شهر اصفهان نیر ۲ سانتی متر بارش برف به ثبت رسیده است، افزود: در این مدت همچنین در کاشان ۳۴.۳ میلی متر، اردستان ۲۷.۹ میلی متر، سمیرم ۱۴.۴ میلی متر، خوانسار ۱۵.۲ میلی متر، مبارکه ۱۳.۷ میلی متر، اصفهان ۱۱.۴ میلی متر، فریدونشهر ۱۱.۳ میلی متر، شهرضا ۱۱.۹ میلی متر، نجف آباد ۱۰.۳ میلی متر، نایین ۸.۶ میلی متر، میمه ۶.۲ میلی متر و کبوتر آباد ۸.۵ میلی متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در اکثر مناطق استان اصفهان گزارش بارندگی ثبت شده است، گفت: این سامانه تا اوایل وقت فردا به شکل بارش برف و باران، مه آلودگی، کاهش دید و دما در استان فعال است.

محمدرضا رفیعی با اشاره به اینکه از چهارشنبه این هفته نیز سامانه سرد بارشی تا جمعه ۱۱ اسفند در استان فعال خواهد شد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته خوانسار با منفی ۱۰ درجه سانتی گراد و خورو بیابانک با ۶ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست