بازدید 3150

سردار پنالتی گرفت، رم با هت‌تریک دیبالا برد

کد خبر: ۱۲۲۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 27 February 2024

سردار آزمون در حضور ۶۵ دقیقه ای و فیکس خود در ترکیب رم، موفق شد پنالتی گل اول گرگ‌ها را مقابل تورینو بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته بیست و ششم «سری آ» ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۱ تیم‌های فوتبال «رم» و «تورینو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود «رم» به پایان رسید.

هر سه گل «رم» در این دیدار را پائولو دیبالا در دقایق ۴۲ از روی نقطه پنالتی، ۵۸ و ۶۹ به ثمر رساند. گل‌های تورینو را هم «دوان زاپاتا »(۴۲) و «ساموئله ریچی» (۸۹) وارد دروازه رم کردند.

سردار آزمون ملی پوش ایرانی رم در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در دقیقه ۶۴ جای خود را به «رومئو لوکاکو» داد.

در دقیقه ۱۰ این بازی سردار آزمون در جناح چپ صاحب توپ شد و با یک حرکت سریع خود را به نزدیکی‌های محوطه جریمه رساند و با یک پاس دقیق توپ را به «کریستینسن» رساند اما این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه حریف را باز کند و ضربه او به تیر دروازه اصابت کرد.

ضمن اینکه گل نخست رم با تأثیرگذاری مستقیم آزمون به ثمر رسید و در حالی که در محوطه جریمه صاحب توپ بود با خطای مدافع تورینو متوقف شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود رم اعلام کند و دیبالا گل نخست رم را به ثمر برساند.تیم فوتبال «رم» با ۴۴ امتیاز در رده ششم سری آ ایتالیا حضور دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی