بازدید 24474

از «چرا در لیست مطهری هیچ روحانی حضور ندارد؟ تا «چند لیست دیگر هم وارد کارزار انتخاباتی شدند»

۳ روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 26 February 2024

از «چرا در لیست مطهری هیچ روحانی حضور ندارد؟ تا «چند لیست دیگر هم وارد کارزار انتخاباتی شدند»

 

۳ روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

 

اسامی نامزدهای شورای وحدت در کرمان اعلام شد
رییس شورای وحدت استان کرمان، اسامی نامزدهای موردحمایت این تشکل سیاسی اصولگرا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شورای وحدت استان کرمان در حوزه های انتخابیه کرمان و راور، محمدرضا باهنر و محمد مهدی زاهدی، ارزوییه، بافت و رابر، یاسر سلیمانی، شرق استان (بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی) حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی، زرند و کوهبنان، حسن رحمانی، سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی، شهربابک، غلامرضا نویدی و در جنوب استان(کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، قلعه گنج، جازموریان و منوجان) حجت الاسلام محمدرضا امیری را معرفی و حمایت می کند.
وی بیان کرد: شورای وحدت اصولگرایی برای معرفی نامزد حوزه انتخابیه رفسنجان و انار به اجماع نرسیده است.

اسامی کاندیداهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در سراسر کشور اعلام شد
حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.در بخشی از این بیانیه آمده است: حزب اعتماد ملی، همچون تعداد دیگری از احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، تصمیم به مشارکت فعال در انتخابات گرفت و تلاش دارد در هر حوزه انتخابیه‌ای که امکان رقابت در آن مشاهده می‌شود، ضمن معرفی گزینه‌های مطلوب اصلاح‌طلب و مستقل اعتدال‌گرا، از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کند.

 بر همین اساس، اسامی کاندیداهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در سراسر کشور، به شرح زیر اعلام می‌شود:

استان آذربایجان شرقی

حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر: مسعود پزشکیان/ میرقاسم بنی‌هاشمی/ صابر پرنیان

حوزه انتخابیه اهر و هریس: بیت‌الله عبداللهی

حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق: رسول یعقوبی

حوزه انتخابیه سراب: مجید نصیرپور

حوزه انتخابیه بستان‌آباد: غلامرضا نوری قزلجه

استان آذربایجان غربی

حوزه انتخابیه نقده و اشنویه: عبدالکریم حسین‌زاده

استان اردبیل

حوزه انتخابیه اردبیل: رضا کریمی

استان ایلام

حوزه انتخابیه ایلام: حسن رستم‌زاد/ مراد یگانه

استان بوشهر

حوزه انتخابیه کنگان، دیر و عسلویه: مسعود تنگستانی

استان خراسان رضوی

حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه: سعید باستانی

حوزه انتخابیه قوچان و فاروج:هادی شوشتری

حوزه انتخابیه فریمان و سرخس: مرتضی مطهری

حوزه انتخابیه درگز: حسین محمدزاده

حوزه انتخابیه کاشمر: محمدرضا انبیایی

استان خراسان شمالی

حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم: علی قربانی/ محمدمهدی شهریاری

استان خوزستان

حوزه انتخابیه اهواز: زینب مزارعی

استان زنجان

حوزه انتخابیه خدابنده: سعدالله نصیری قیداری

استان سمنان

حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه: علی همتی

استان قزوین

حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز: سالار قاسمی

حوزه انتخابیه تاکستان: امیر طاهرخانی

استان کرمان

حوزه انتخابیه کرمان و راور: محمدرضا علیزاده/محمدمهدی عرب‌نژاد

حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد: علی اسلام‌پناه

حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر: عبدالرضا ناظری

حوزه انتخابیه شهربابک: مصطفی رضاحسینی

حوزه انتخابیه کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان، جازموریان و زهکلوت(هفت گنج): ایرج بیت‌اللهی

حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان: حبیب‌الله خنجری

حوزه انتخابیه انار و رفسنجان: احمد انارکی محمدی

استان کرمانشاه

حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر(اورامانات): محمدرئوف قادری

استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده: رضا دهبانی‌پور

حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون: محمد بهرامی

استان گیلان

حوزه انتخابیه رشت و خمام: محمدباقر نوبخت

حوزه انتخابیه بندرانزلی: هادی حق‌شناس

حوزه انتخابیه لنگرود: مهرداد لاهوتی بائوج

حوزه انتخابیه صومعه‌سرا: محمود قاسم‌زاده درویشی

استان لرستان

حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی: علیرضا بیرانوند

حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان: ولی‌الله میرزایی اصل

استان مازندران

حوزه انتخابیه ساری و میاندرود: علی‌اصغر یوسف‌نژاد/کوروش یوسفی

حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر: محمدعلی محسنی بندپی

حوزه انتخابیه آمل: یحیی یوسف‌پور

حوزه انتخابیه بابل: سمیه فریدی/احمد فاطمی

حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ: عمران عباسی/ یوسف‌علی جوانی قاید

استان مرکزی

حوزه انتخابیه خمین: سیدمهدی ساداتی

استان هرمزگان

حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد: محمد احمدی

استان همدان

حوزه انتخابیه اسدآباد: علیرضا فعله‌گری

استان یزد

حوزه انتخابیه اردکان: مصطفی پوردهقان

پیشنهاد «سامان» برای تصویب قانون استیضاح نمایندگان مجلس
رئیس ستاد انتخاباتی ملت ایران در استان فارس با اشاره به برنامه‌های این جبهه برای مجلس آتی گفت: تلاش خواهیم کرد با تصویب قانون استیضاح نمایندگان همان‌طور که امکان سوال یا استیضاح رئیس‌جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور و وزرای دولت وجود دارد، برای وکلای ملت هم فراهم شود.

 

همتی: با صندوق رای قهر نکنیم
استاد دانشگاه تهران گفت: هنوز هم معتقدم نباید با صندوق رأی قهر کرد، برای اینکه معتقدم باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم تکثر سیاسی را بالا ببریم. عبدالناصر همتی استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نشست خانه گفت وگوی دانشگاه تهران که با حضور بیش از ۸۰ استاد دانشگاه تهران از طیف‌های فکری متفاوت و چهره‌های سیاسی از احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: «از موقع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهشم از مردم این بود که با صندوق قهر نکنیم. همین الآن هم همین عقیده را دارم. هنوز هم معتقدم نباید با صندوق رأی قهر کرد، برای اینکه معتقد هستم باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم تکثر سیاسی را بالا ببریم.»

 

۲۵۰ هزار تن، وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت: ۲۵۰ هزار تن از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند. سید مجید میراحمدی امروز (۷ اسفندماه) در سفر به اهواز اظهار کرد: ستاد امنیت انتخابات کشور به موازات ستاد انتخابات کشور زیر نظر وزیر کشور تشکیل شد و خوشبختانه شرایط برگزاری انتخابات از لحاظ امنیتی در وضعیت خوبی است. 

 

اظهارات آقاتهرانی درباره لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به توافق این جبهه و شورای ائتلاف انقلاب در ارائه لیست انتخاباتی مشترک در تهران اظهار کرد: ما برای آنکه به یک لیست واحد ورود کنیم، درخواست داشتیم که برخی از افراد بهتر جایگزین شوند و با تأملاتی یک لیست ۳۰ نفره با دو سرلیست داده شد.

 

انتقاد یک نماینده از برخی نمایندگان که در شهرستان خودشان حکومت می‌کنند!
روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی نمایندگان مجلس در شهرستان خودشان حکومت می‌کنند، حتی مدیران دادگستری و وزارت اطلاعات را هم عوض کرده‌اند تا هیچ ارگانی نتواند جلویشان را بگیرد، بعد وقتی چهار تا بچه عدالتخواه می‌خواهند حرف بزنند برای همه‌شان پرونده می‌سازند.

تعداد بازدید : 159

 

 

ایزدخواه:‌ از حضور در ائتلاف امنا انصراف می‌دهم
روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم و عضو ائتلاف گروه امنا در صفحه مجازی اینستاگرام خود از حضور در ائتلاف امنا انصراف داد. 

در متن انصراف او آمده است:‌

 بسمه تعالی 

از انتخاب اینجانب در فهرست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) سپاسگذارم ولی با توجه به اینکه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدعلی یوسفی که جز گزینه‌های اصلی این فهرست بودند متاسفانه در فهرست نهایی حذف شدند و طی گفتگو با سه تن از مسئولین ائتلاف بر شایستگی و اصلحیت ایشان تاکید کرده و حتی خواهش کردم نام ایشان را جایگزین نام بنده نمایند که مع الوصف انجام نشد، از همراهی با این ائتلاف انصراف می‌دهم. 

مجلس آینده قطعا در یک چالش اساسی بر سر دوراهی انتخاب اقتصادی مقاومتی و مردمی در مقابل اقتصاد تکنوکرات و غرب زده خواهد بود. حضور نخبگانی همچون آقای یوسفی برای مجلس از نان شب واجب‌تر خواهد بود. 

روح الله ایزدخواه

 

 

لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف، لیست جامع و کاملی است
رئیس دفتر روحانیت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف در انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران لیست جامع و کاملی است که بعد از طی شدن فرآیندی بدست آمده است.سیدمحمد آقامیری در سومین گردهمایی طلاب و روحانیت با موضوع «نقش طلاب و روحانیت در افزایش مشارکت مردمی» که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: حضور گسترده مردم به عنوان استوانه‌های نظام می‌تواند پایه های نظام مردم سالاری دینی را تقویت می کند.

 

علی لاریجانی برای انتخابات مجلس از نوبخت حمایت کرد
علی لاریجانی در یک ویدئویی که امروز منتشر شد، گفت: آقای نوبخت در دولت و مجلس سوابق خوبی داشته است. وی از افرادی است که با فضل و دقت کافی امورات مربوط به توسعه اقتصادی کشور را دنبال کرده است. فکر می کنم او از افراد مسلط بر اقتصاد کشور است.وی ادامه داد: حضور افرادی که سابقه اجرایی در توسعه ملی ایران دارند، بسیار مفید است. امیدوارم وی در نقش نمایندگی مردم رشت بتوانند خدمات خوبی هم در سطح استانی و هم ملی داشته باشد.


نامه اعتراضی نماینده تهران به شورای ائتلاف: حقوق من جبران شود
«سید علی یزدی‌خواه» در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که یک نسخه از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، نسبت به انتخاب میلاد میرزایی نفر پنجم شورای ائتلاف شهرری در شورای داوری تهران اعتراض و اعلام کرد: بعد از خروج فرد منتخب شهرری باید نام او که نفر دوم بوده است، جایگزین می‌شد.
در این نامه آمده است: ضمن ارسال صورت‌جلسه شورای ائتلاف شهرستان ری در خصوص رأی گیری جهت انتخاب کاندیدای مورد نظر این شورا، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ اینجانب با وجود مهندسی آشکار صورت گرفته توسط برخی از اعضای شورای ائتلاف ری، به عنوان نفر دوم به شورای داوری تهران معرفی شدم.
وی در مطلب خود آورده است: ولیکن پس حذف نفر اول، در کمال ناباوری شاهد بودیم که نفر پنجم لیست که تنها موفق به اخذ ۴ رای از مجموع ۳۰۵ رای ماخوذه شده است، در لیست نهایی شورای ائتلاف قرار گرفته است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان نامه خود نوشت: با توجه به لزوم اجرای فرایندهای انتخاب نفر برتر در لیست، از اعضای انقلابی آن شورا انتظار می‌رود نسبت به بررسی این امر و استیفای حقوق اینجانب اقدام شایسته معمول شود.

 

 

تعمدی نداشتیم که هیچ روحانی در لیست‌مان نباشد
علی مطهری گفت: تعمدی نداشتیم که هیچ روحانی در لیست مان نباشد، فردی که جاذبه لیست را بالا ببرد پیدا نکردیم. سر لیست صدای ملت پاسخ انتقاداتی که از وی به دلیل عدم حضور روحانیون در این لیست شده بود را داد.

 

تعداد بازدید : 153

 

 

لیست جبهه مردمی ایران قوی منتشر شد
جبهه مردمی ایران قوی لیست ۳۰ نفره خود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را اعلام کرد.

اسامی داوطلبان این تشکل سیاسی بدین شرح است:

۱. مرتضی آقاتهرانی
۲. لاله افتخاری
۳. زهره الهیان
۴. محسن پیرهادی
۵. رضا تقی‌پور
۶. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۷. سید محمدرضا حسینی
۸. حسن خجسته باقرزاده
۹. علی خضریان
۱۰. مجتبی رحماندوست
۱۱. عبدالحسین روح‌الامینی
۱۲. مجتبی زارعی
۱۳. طاهره زرنگار
۱۴. ایرج سلفی شاهوردی
۱۵. مالک شریعتی نیاسر
۱۶. حسین صمصامی
۱۷. شهرام عظیمی
۱۸. پیمان فلسفی

۱۹. فاطمه قاسم‌پور
۲۰. محمدباقر قالیباف
۲۱. نیره قوی
۲۲. سعید کرمی
۲۳. محمد اسماعیل کوثری
۲۴. منوچهر متکی
۲۵. سید نظام‌الدین موسوی
۲۶. سعید مهدوی کنی
۲۷. سید محمود نبویان

۲۸. حسین نجابت
۲۹. بابک نگاهداری
۳۰. ابوذر هاشمی

 

خلجی: دولت لیست انتخاباتی ندارد
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت اجرای دقیق چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب است، گفت: دولت در انتخابات هیچ لیست و جریانی ندارد.سپهر خلجی با اشاره به تلاش‌های گسترده و فشرده دولت در ماه های گذشته برای برگزاری انتخابات امن همراه با رقابت، سلامت و مشارکت تأکید کرد: وظیفه دولت به عنوان مجری انتخابات اجرای دقیق ۴ راهبرد انتخاباتی ابلاغی رهبر انقلاب است.

 

رونمایی از فهرست انتخاباتی «فهیم»؛ مهدوی‌کنی سرلیست شد
لیست ائتلاف مردمی فهیم (فرهنگیان همدل، یاران مردم) متشکل از گروه‌های مختلف فرهنگیان، اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی با سر لیستی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعید مهدوی کنی برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
۳۰ نامزد ائتلاف مردمی فهیم در حوزه انتخابیه تهران به این شرح است: حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید مهدوی کنی، سیدعلی یزدی‌خواه، سیدعلی حسینی، حسین پاک سرشت، علی‌رضا شیخ‌زاده، سیدمحمد تقی حسینی، کاظم کمالی راجبری، محمد صفری، حسین حاج محمدی، احمدرضا شاه علی، مهدی یزدیان، علی‌رضا مظلومیان، کمال اکبری، نسیم نوایی، ریحانه اخلاقی، زهرا عباس‌زاده، مریم لطفی، جعفر عسگری، علی خسروی مقدم، سید محسن حاجی بابائیان، سعید کرمی، محمدرضا محمود پناهی، علی بیدکی، حجت الاسلام و المسلمین امیرعباس اکبری، سید علیرضا علوی، اسکندر اسدی، سیدکمال هدی، قدرت لطفی، حسین نجاری و جلال زکی.

نه به خیابان آمدن مشکلی را حل می‌کند نه خانه‌نشینی و قهر
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه «مجلس قوی از مشارکت بالا به دست می‌آید»، گفت: مجلس قوی می‌تواند راه برون  رفت از مشکلات باشد و مشارکت نیز از امید مردم به آینده خود به دست می‌آید و به این شکل سرنوشت خود را بر سر صندوق رقم می‌زنند لذا نه به خیابان آمدن می‌تواند مشکل را حل کند و نه خانه‌نشینی و نه قهر آن را رفع می‌کند.

محمد هاشمی :لیستی رای نمی‌دهم 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ملاک رأی‌دادن برای من اطلاع و شناخت شخصی و خصوصیات افراد است.«محمد هاشمی رفسنجانی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فهرست «صدای ملت» به سرلیستی «علی مطهری» اظهار کرد: من اصولاً از لیست حمایت نمی‌کنم چون وقتی لیست ارایه می‌شود، بیشتر برای یک تفکر است.

نباید به «تشنگان قدرت» رای داد
استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه عدم انتخاب تشنگان قدرت، یکی از مولفه‌های مهم در امر شایسته‌گزینی است گفت: کسانی هستند که خود را برای رای‌آوردن به آب و آتش می‌زنند و برای رسیدن به قدرت خودکشی می‌کنند، قانون را زیر پا می‌گذارند و خرج‌های عجیب و غریب می‌کنند. از رفتارهای غیر منطقی برخی معلوم می‌شود به هر قیمتی می‌خواهند به کرسی مجلس تکیه بزنند.کوشکی ادامه داد: افرادی که تشنه قدرت هستند، منشأ فساد در ساختار سیاسی می‌شوند؛ چنین افرادی اصلا نمی‌توانند نمایندگان شایسته‌ای برای مردم باشند.


اُمنا جز تهران در هیچ نقطه از کشور لیست نداده است
روابط عمومی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این ائتلاف به جز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تا کنون در هیچ نقطه از کشور فرد و یا لیستی را برای انتخابات معرفی نکرده است.این ائتلاف تاکید کرد که لیست‌های منتشر شده به نام امنا در استان‌ها و شهرهای مختلف نادرست است و در صورت جمع بندی شورای مرکزی در این خصوص، مراتب از طریق مبادی رسمی و کانال‌های اطلاع رسانی امنا به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.


چه کسی انتخاب شود مهم نیست، مشارکت مردم اهمیت دارد 
«حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،اظهار کرد: موضوع اصلی، حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و صرف نظر از اینکه چه کسانی انتخاب شوند، است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۲
دکترا و مهندس‌ها هم اعتراض میکنن که چرا تو لیست نیستن یا فقط آخوندها؟
پاسخ ها
م جهانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
مگه آخوندها اعتراض کردن؟؟؟
روحانیون که در همه زیر و بم مملکت حضور فعال دارند..حالا در یک لیست نباشند...چه اشکالی دارد
چرا رای میدهی ؟
چرا رای نمیدهی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
هردو از حق قانونی خود استفاده می کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
رای دادیم که به اینجا رسیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
اقلیتی از این مجلس و وضعیت فعلی رضایت کامل دارند رای ندادن اکثریت قدرت رای آنها را چند برابر می کند و مانند چهار سال قبل نمایندگانی را با چند هزار رای روانه مجلس می کنند که برای زندگی همه مردم ایران تصمیم بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
شخصا رای میدم چون رای ندادن خودش رای دادن به دشمنان ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
رای نمی دهم هرگز چون کار بی منطق نمی کنم
چون مجلس و سایر نهاها هیچ کاره اند
اگر کاره ای بودند وضع کشور این نبود
حسین شریعتمداری» مدیر مسؤول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،اظهار کرد: «موضوع اصلی، حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و صرف نظر از اینکه چه کسانی انتخاب شوند، است.»



واقعا که توهینی از این بالاتر به مردم ندیده ام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
با یه زبونه نیم متری و در روز روشن و جلو چشم همه داره داد میزنه میگه :شما مردم بیاید جم بشید و صف تشکیل بدید که همه دنیا بدونن و نگاه کنن دیگه چه کسی انتخاب میشه شما مردم کاری نداشته باشید!!!
باز بریم رای بدیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
چقدر سطح تحلیلتان قوی است
ایشان نگفتند نماینده مهم نیست چه کسی باشد ولو آدم بدر نخور بلکه منظور ایشان این است که در بحث انتخابات دو هدف من وجود دارد میزان مشارکت و اصل مشارکت بعد مرحله بعدی انتخاب نماینده مناسب
شما به سخنان دیگر ایشان مراجعه کنید
بعد قضاوت کنید و قیاس به نفس نمایید
م جهانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دوباره بخون
بدون تعصب
احتمالاً منظورش رو متوجه می شی
جبهه صبح ایران هنوز از خواب بیدار نشده اند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
خواب اونهایی هستن که می خوان رأی ندن
توی خواب ناز، بقیه دارن از طرف اونها تصمیم می گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
شما که بیداری چه کار مثبتی تا الان تونستی انجام بدی شاید هم ذینفعی اون موقع که باید بیدار بودیم نبودیم حالا شاید سرنوشت اصحاب کف ما رو به جایی برسونه تنها چیزی رو که نمیشه زورکی القا کرد امید هست که از دست رفته
مجلسی که فقط برای سیاسی کاری ونه از سر دلسوزی برای مردم به
مرغ کیلویی 25000 هزار تومان دوره روحانی اعتراض می کرد و گریبان پاره می کرد ولی الان به گوشت کیلویی 700 هزار تومانی هیچ اعتراضی ندارد
تکلیفش مشخصه که کدوم طرف ایستاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ماسمالیزاسیون رفیق شریعتمداری کیهان و رفقایش

این روزها خیلی مضحک و خنده دار شده !!!؟؟؟
مردم رو تشویق به فرزند اوری می کنید اما از تهیه شیر خشک هم عاجزید چرا تو داروخونه ها نباید داروی سولفا سالازین باسه چرا انسولین کم باشه شما حتی نمیتونید مایحتاج مردم رو تامین کنید اخه به چیتون دلخوش کنیم وبیابم پای صندوقها الان باد مردم افتادین مردم که هیچ وقت ارزشی پیش شما ندادند وبا کوچکترین اعتراض سرکوب میشن برای چی بیایم پای صندوق یک دلیل قانع کننده بیارید نزارید شرمنده بچه هامون بشیم به خاطر مهر هایی که تو شناسنامه هامون خورده نزارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
سولفاستامید پیدا نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
به کسانی رای میدیم که بتونن روی دولتی ها نظارت داشته باشند بدون رودربایستی، بدون زد و بند تا دارو در داروخانه کمیاب نشود
رای دادن باعث این می شود که
مسئول شاسی بلند سوار ایندفعه بنز سوار شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
رای ندادن باعث میشه افراد قبیله ای به مجلس برسن اونا خطرناک ترن به انسان های سالم رای بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
مهم نیست اونها چی سوار بشوند مهم این است کسی نماینده شود که از حق شما دفاع کند. راستی چرا خودت کاندیدا نشدی که لااقل سوار شاسی بلند و بنز نشوی؟ اگر فرزندت از تو پرسید چه جوابی مید هی؟ میگی فقط بلد بودم مسخره کنم و غر بزنم؟
نماینده افغان های مقیم ایران را هم معرفی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
کریمی قدوسی
چه لیستی بشه این لیست ایران قوی!!!!! یاد ابادگران و ژاپن اسلامی افتادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
این نظرات کمکی به سرنوشت مردم عادی نمی کنه
بازم شروع شد
من فقط لیست رائفی پور رای میدم
در لیستها اگر روحانی نیست در عوض وابستگان روحانیون حضور دارند مثل خود جناب مطهری مه سینه جاک حجاب اجباریست۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ما هم مدافع حجاب هستیم. حجاب میراث حضرت زهرا (س) و بی حجابی میراث بدکاران است
یک عده با رانت دور هم جمع شدند و برای مردم تصمیم می گیرند اگر طرف مردم بودند هرگز اجازه فعالیت پیدا نمی کردند
این شد انتخابات ؟
???استدلالی که نشان می دهد که چرا اگر مخالف وضع موجود و از مسئولین ناراضی هستیم، باید در انتخابات شرکت کنیم
اگر ما مخالف وضع موجود هستیم و در انتخابات شرکت نکنیم، بهر حال حداقل ۳۰ درصد در انتخابات شرکت می کنند و تقریبا همین افراد قبلی باز وارد مجلس می شوند، ولی اگر همه وارد انتخابات شوند و هیچ کدام از نمایندگان فعلی را انتخاب نکنند این بهتر روش مخالفت با وضع موجود و مسئولین می باشد، زیرا نمایندگان متوجه می شوند که اگر کاری برای مردم انجام ندهند در دوره بعد هم همگی برکنار می شوند، اگر به فکر خود هم نیستیم به فکر فرزندانمان باشیم
بنده آدم سیاسی نیستم وفقط اینو میدونم
خیلی فرق است بین جامعه ای که افراد اون تا صبح بیدار بودن تا ببینن نتیجه انتخابات چی میشه و جامعه ای که نمیدونه روز انتخابات کیه؟ حال رسانه میلی صبح تا شب تبلیغ کنه
چه فایده داره جو غالب اینه میخواهید قبول کنید میخواهید قبول نکنید
ای کاش به جای لیست افراد یک لیستی از سئوالات با جواب خیر یا بلی و یا مشخص کردن اولویت ها و یا پاسخ کوتاه درست می شد و نظر نامزدها در سئوالات منعکس می شد
اینطوری مردم بیشتر با افکار و عقاید آنها آشنا می شدند
کار مجلس تولید ایده و خوب تفکر کردن و خوب تصمیم گرفتن است نه کار اجرایی
و حفظ منافع منطقه در اولویت های بعد است و نباید منافع ملی فدای منافع منطقه شود
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
وقتی یک گوینده خنک و بیمزه جوک اینستا گرام غیر قانونی !!!؟؟ نامزد تایید صلاحیت شده است ؟

و حمید رسایی و رفقایش در تندروهای جبهه پایداری تایید شده ؟؟؟

وقتی حجازی با دریافتی سالی یک میلیون تومان !!!؟؟

مسافر هر ساله چکاپ پزشکی انگلیس است

ولی حسن روحانی با بیش از ۲۲ میلیون رای مردم و

رییس جمهوری ۸ ساله با کارنامه بسیار بسیار بهتر از

احمدی نژاد و رئیسی رد صلاحیت شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
اگر همه کشورها فقط به فکر منافع ملی باشند پس کی به فکر مردمی باشه که در مناطقی دچار سو تغذیه و مرگ بر اثر گرسنگی میشند باشه؟
تعداد فرد و لیست زیاد است ولی تعدد سلیقه ها نه. تقریبا همه متغلق به یک جناح سیاسی هستند فقط برخی تندروتر و برخی کندروتر
انتقاد یک نماینده از برخی نمایندگان که در شهرستان خودشان حکومت می‌کنند!
عجب فاجعه ای
فساد و رانت یعنی همین
مردم از اینها خسته شدند
شاید آقای مطهری پس از سال ها تجربه پی به میزان دانش و توانایی آقایان روحانی در کشور داری و برنامه ریزی برده باشد.
وبازهم پیچ تاریخی وباز مردم مردم گفتن مسئولان!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار