بازدید 4273

دستگیری باند سارقین سند نمره‌کار خودرو در قم

کد خبر: ۱۲۲۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 26 February 2024

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری، انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست متهمان سند نمره‌کار خودرو‌های مسروقه در این استان خبر داد.

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: ۲ برادر سارق با سرقت ۹ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پژو پارس و سمند از سراسر کشور و انتقال لوازم آن به خودرو‌های تصادفی و سوخته اقدام به اخذ سند برای ۵ خودرو و فروش آنها کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقات تخصصی و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی استان قم و دستورات قضایی دادیار شعبه ۴ دادسرای مرکز استان، ۲ متهم این پرونده که در یکی از استان‌های غربی کشور سکونت و صاحب چند گاراژ بودند به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند، گفت: این سارقان از شهر‌های قم، تهران، خرم‌آباد، اصفهان، مهران و بروجرد خودرو سرقت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با بیان اینکه برخی از خودرو‌های مسروقه مورد استفاده متهمان و خانواده آنان بوده و ۵ خودرو را نیز با شگرد‌های مجرمانه خود با اخذ قانونی سند به فروش رسانده‌اند، افزود: شاکیان این پرونده شامل صاحبان پیشین خودرو‌های سرقتی و خریداران جدید این خودرو‌ها هستند.

وی سرقت، قبول و تحصیل مال مسروقه به صورت حرفه ای، کلاهبرداری و مخدوش کردن پلاک خودرو را از عناوین اتهامی سارقان در این پرونده برشمرد و تصریح کرد: این ۲ برادر دارای سوابق متعدد در امر سرقت خودرو بوده و متهم اصلی ۳۰ سال سن دارد.

این مقام قضایی اقدامات و پیگیری‌های شبانه روزی ضابطان و همکاران قضایی استان را در شناسایی و دستگیری سارقین قابل تقدیر و کم نظیر خواند و هشدار داد: با سارقان و مخلان امنیت شهر قاطع و بدون مماشات برخورد خواهد شد و از هیچگونه تسهیلات قانونی برخوردار نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست