بازدید 3705

رقابت بین شورای وحدت، شورای ائتلاف و شریان است

نماینده ادوار مجلس گفت: لیست صدای ملت نسبت به وضع موجود انتقاد دارد و حتما می خواهد تغییراتی در وضع موجود اداره کشور اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۲۲۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، اعلام ۳ فهرست انتخاباتی از جریان اصولگرا حکایت از یک رقابت درون اردوگاهی تنگاتنگ دارد و در این میان علی مطهری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا لیستش به عنوان نماد منتقد وضع موجود نزد افکار عمومی شناخته شود.

منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره اعلام فهرست‌های انتخاباتی در تهران گفت: یک وضعیت نامتقارنی را در صحنه رقابت شاهد هستیم، سوال این است که چند نفر از نامزد‌های جریان آقای قالیباف ردصلاحیت شدند و ردصلاحیت‌ها در جریان منتقد وضع موجود چه تعداد بود؟ اینجا تعیین کننده مردم هستند، اگر پای صندوق‌های رأی بیایند و مشارکت بالا را رقم بزنند، معادلات صحنه تغییر خواهد کرد.

وی لیست قالیباف را نماد تکرار وضع موجود خواند و افزود: متأسفانه نگذاشتند رقابت واقعی و متوازن رقم بخورد، مطمئنا اگر این اتفاق می‌افتاد، مشارکت پرشور مردم در انتخابات رقم می‌خورد. چهار روز مانده تا روز برگزاری انتخابات، یخبندان سیاسی را شاهد هستیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: آیا نشانه‌ای در جامعه مشاهده می‌شود که مردم در تکاپوی ارزیابی فهرست‌های انتخاباتی باشند؟ علت آن است که دایره تأییدصلاحیت‌ها گسترده‌تر می‌شود، نامزد‌های بیشتری می‌آمدند تحرک انتخاباتی انجام می‌دادند و صحنه را گرم و توجه مردم را به انتخابات جلب می‌کردند، اما این فضا فراهم نشد، چون امروز بیشتر نامزد‌های حفظ وضع موجود در صحنه هستند و جریانات منتقد چنین ظرفیتی را ندارند.

وی درباره از پیش برنده بودن لیست قالیباف افزود: من نمی‌گویم این لیست از پیش برنده است، در حال حاضر رقابت جدی بین لیست‌های شورای وحدت، شورای ائتلاف و شریان وجود دارد، اما اگر لیست صدای ملت به عنوان منتقد وضع موجود نزد مردم شناخته شود، در آن صورت معادلات تغییر خواهد کرد.

حقیقت پور اوضاع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی کشور را نامطلوب خواند و یادآور شد: لیست صدای ملت نسبت به وضع موجود انتقاد دارد و حتما می‌خواهد تغییراتی در وضع موجود اداره کشور اتفاق بیفتد، اما اگر لیست آقای قالیباف رأی بیاورد یعنی تکرار و ادامه وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم