بازدید 4552
۱

آمار تلفات اعلامی ارتش اسرائیل به ۵۷۹ کشته رسید

ارتش اشغالگر در ادامه اعلام قره‌چکانی آمار تلفات خود از کشته شدن یک نظامی دیگر طی درگیری‌های جنوب غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 25 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ارتش رژیم اشغالگر بعدازظهر امروز (یکشنبه) از کشته شدن یک نظامی دیگر از تیپ «گیواتی» خبر داد تا تعداد کشته‌های اعلامی ارتش اشغالگر از ابتدای جنگ غزه به عدد ۵۷۹ برسد.

به نوشته الجزیره، همچنین از ابتدای ورود زمینی ارتش اسرائیل به غزه، آن‌گونه که اشغالگران می‌گویند، ۲۴۰ نظامی کشته شده‌اند.

صبح امروز نیز ارتش اسرائیل کشته شدن یک نظامی از تیپ «گیواتی» و زخمی شدن سه نظامی دیگر را طی درگیری‌های روز گذشته تایید کرده بود. این در حالی است که نیرو‌های مقاومت فلسطین تاکنون با انتشار تصاویر متعدد از لحظه کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی بار‌ها تاکید کرده‌اند آمار اعلام شده از سوی ارتش اسرائیل درباره تعداد نیرو‌های کشته شده واقعی نیست و تعداد کشته‌شدگان بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده است.  

شمار مجروحان نظامی اسرائیل نیز -طبق اعلام ارتش این رژیم- به ۲ هزار و ۹۶۲ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۴۵۳ نفر در وضعیت بدی قرار دارند.  

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» اخیرا فاش کرد که تعداد نظامیان مجروح ۵۰۰۰ نفر است و بیش از ۲۰۰۰ نظامی از زمان آغاز جنگ قطع عضو شده‌اند. روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز پیشتر با بررسی آمار بیمارستان‌های اسرائیلی فاش کرده بود که شمار نظامیان مجروح بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی ارتش اسرائیل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
نه بابا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی