بازدید 3612

ثبت‌نام قطعی بیش از ۱۵۰۰۰ نفر برای حج تمتع ۱۴۰۳

انتخاب کاروان برای متقاضیان واجد شرایط تشرف به حج تمتع ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و طی دو سال اولیه، تعداد ثبت‌نام کنندگان قطعی از مرز ۱۵۰۰۰ نفر عبور کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 25 February 2024


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم،  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام از واجدین شرایط و متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 در کاروان‌های سراسر کشور از ساعت 10:00 صبح امروز آغاز شد. 

افرادی که بر اساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir اقدام به پیش ثبت‌نام ­ کرده و واریز وجه انجام داده‌اند و همچنین افرادی که در کاروان‌های حج تمتع سال 1399 نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده و انصراف نداده‌اند، می توانند با مراجعه به سامانه my.haj.ir یا tamatoreserve.haj.ir کاروان خود را انتخاب کنند و تا پنجشنبه امکان واریز وجه وجود دارد.

انتخاب کاروان و ثبت‌نام در آن با مراجعه به نشانی اینترنتی my.haj.ir و بصورت غیرحضوری بوده و متقاضیان می‌بایست ابتدا نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در یکی از کاروان‌های استان محل سکونت خود مبادرت کرده و سپس حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به دفتر مدیر کاروان‌ مراجعه و سایر مراحل ثبت‌نام (تحویل مدارک، انجام معاینات، اخذ تأییدیه پزشکی) را پیگیری کنند.

طی دو ساعت اخیر انتخاب کاروان‌ توسط متقاضیان از مرز ١٥ هزار نفر عبور کرد. 

با توجه به تعیین نرخ ارز سفر حج بر اساس حواله مرکز مبادله طلا و ارز، حداقل هزینه این سفر معنوی 162 و حداکثر قیمت آن 188 میلیون تومان تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست