بازدید 6094
۱

ناتو: اوکراین به ناتو خواهد پیوست

دبیرکل ناتو گفت: وضعیت در میدان جنگ همچنان بسیار خطیر است. هدف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای تسلط بر اوکراین تغییر نکرده و هیچ نشانه ای مبنی بر آماده شدن او برای صلح وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 24 February 2024

 
به گزارش تابناک، ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز و در دومین سالگرد آغاز جنگ روسیه با اشاره به اینکه حمایت ها از اوکراین ادامه خواهد داشت گفت: اوکراین به ناتو خواهد پیوست .

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از پیام تصویری استولتنبرگ نوشت: وضعیت در میدان جنگ همچنان بسیار خطیر است. هدف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای تسلط بر اوکراین تغییر نکرده و هیچ نشانه ای مبنی بر آماده شدن او برای صلح وجود ندارد.

وی افزود: "نباید دلسرد شویم. اوکراین بارها و بارها ورزیدگی و عزم جزم را از خود نشان داده است."

استولتنبرگ به وعده‌های اخیر "میلیاردها دلاری" کمک ‌های نظامی کشورهای عضو ناتو اشاره کرد و گفت: این کمک ها شامل مهمات توپخانه، پدافند هوایی، قایق ‌های جنگی، تجهیزات و قطعات یدکی جنگنده های F-۱۶، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات مین روبی شده و حمایت های بیشتری نیز در راه است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: «در واقعیت، چیزی به نام سرزمین‌های اشغال شده موقت اوکراین وجود ندارد. آنها مناطق روسیه هستند.»

استولتنبرگ گفت که رئیس جمهوری روسیه جنگ را برای بستن راه عضویت کی‌یف در ناتو آغاز کرد و افزود: اما او دقیقاً به نتیجه عکس آن دست یافته است. اوکراین اکنون بیش از هر زمان دیگری به (عضویت در) ناتو نزدیک شده است.

دبیرکل ناتو گفت: اوکراین به ناتو خواهد پیوست. تا آن روز، ناتو برای امنیت خود و اوکراین همچنان در کنار کی‌یف خواهد بود.

 

 
 

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
بله، اوکراین به ناتو خواهد پیوست و روسیه هم به جهنم خواهد پیوست. دوران کشورگشایی های امپریالیستی قرن های گذشته به پایان رسیده است، ولی انگار کسی به سرکرده روسیه هنوز خبر نداده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست