خودروی ریرا، نخستین کراس اوور ایرانی است که ایران خودرو در مسیر تولید و احتمالاً در سال 1402 عرضه عمومی میشود. در این ویدیو ابتدا با مشخصات نسخه پروتوتایپ ریرا آشنا میشوید و سپس تجربه رانندگی با ریرا را در جادههای اهواز حین تست فنی خودرو میبینید و در نهایت خط تولید ریرا و نخستین محصولات خط تولید که برای پشت سر گذاشتن استانداردهای 85 گانه به عنوان مرحله نهایی پیش از تولید وسیع است را میبینید.
خیلی جالب از تسلا واسه ظاهر داخلیش تقلید کردن و مطمن باشید اینها کارشناسهای خودشونه و این هم مثل ماشین های داغون و ویران قبلی خواهد بود اصلا باور نکنید تا ایران خوردو سایپا هستن درست نمیشه خودروهای ایرانی افتضاحه چه دنا چه ریرا
از کل فیلم تو اینجاش گیر کردی؟ خود تحقیری داره از کامنت میریزه....
این همه گفت که تو بیای بگی چرا فرمونش کجه؟؟؟
حسین
فرمان اینجوری بهتره. تمام شرکتها دیگه این مدلی میسازن
حسین
تسته
هرماشینی وقت خروج از کارخانه کنترل کیفیت و چک نهایی میشه.فرمون غیر صاف هم اگر دراثر ضربه نباشه توی کمتر ۵ دقیقه درست و تنظیمش میکنن
شهروند ایران
بهمون دلیل ک مالتی مدیا ش نصب نشده! این ماشین چک نهایی و کنترل کیفیت نشده و صرفا نمونهای واسه تست عملکرد موتور و رانندگیه وگرنه تنظیم فرمون کجش با شل و سفت کردن ی پیچه فقط! با ضربهک کج نشده
دوست عزیز چیزی داریم ب اسم حالت رانندگی
وقتی حالت اسپرت باشی تا دور موتور خیلی بالا نره دنده سبک نمیشه.همین چیزی ک شما میگی ۳ نمیشد ۴ یعنی اسپرت
وحید
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
اقتصاد در کلاس جهانی تعریف دارد و آن یک جمله است:
صرفه اقتصادی!!!
اگر چین با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تولید و عرضه می کند پس ریرا یعنی خودزنی یا خودکشی اقتصادی
فقط در یک صورت تولید داخلی معنایی غیر از این دارد :پای امنیت در میان باشد امنیت غذایی امنیت استراتژیک یا امنیت نظامی آنگاه حق با تولید داخلی با هر قیمتی است