بازدید 2384

املاک ایوان، اولین شوروم اختصاصی مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در ملک را همسو با استانداردهای روز جهان افتتاح کرد

کد خبر: ۱۲۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 24 February 2024

املاک ایوان، اولین شوروم اختصاصی مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در ملک را همسو با استانداردهای روز جهان افتتاح کرد

در عصر حاضر به ویژه دو دهه‌ی اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور عصر دیجیتال در سراسر جهان، دنیای کسب‌وکار نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین چرخ‌دنده‌های این عصر، دستخوش تغییرات چشمگیری در تمام حوزه‌ها شده است. تقریباً تمام صنایع با پذیرش اینکه دنیای جدید نیازمند رویکردهای نوین و استفاده از امکانات عصر دیجیتال در راستای رشد و بقای خود است، از روش‌های سنتی در حوزه‌های مختلف فاصله گرفته‌اند. به همین دلیل است که می‌بینیم ابزارهای مبتنی برتکنولوژی در تقریبا تمام صنایع به کار گرفته شده‌اند و شکل و نحوه‌ی کار فعالیت‌های تولیدی و خدماتی را متحول کرده‌اند. در این میان، برخی از صنایع و حوز‌ه‌های کاری در تمام دنیا، روند آهسته‌تری را در پذیرش و هم مسیر شدن با دنیای تکنولوژی و امکانات منحصربفرد آن طی می‌کنند که یکی از شاخص‌ترین این حوزه‌ها، حوزه املاک است که بجز استفاده از فضای وب و شبکه‌های اجتماعی برای معرفی املاک، کمتر می‌توان نشانی از نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز در آن پیدا کرد. به نظر می‌رسد فعالان این صنف بی‌توجه به تاثیرات شگفت‌انگیز تکنولوژی و روش‌های نوین مدیریتی در توسعه‌ی کسب وکارها، همچنان ترجیح بر ادامه مسیر آشنای گذشته داشته‌اند.  

در این میان تیم مبتکر و خلاق اِیوان، با تلفیق تجربه بیش از ۲۰ سال ارائه خدمات ملکی باکیفیت و طرز فکر مدیریتی مدرن، تصمیم گرفته در این زمینه پیشرو و خط‌شکن باشد.

مجموعه املاک ایوان با اقدام به افتتاح یک شوروم های‌تک و اختصاصی مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در ملک و ارائه خدمات مشاوره با بهر‌ه‌مندی از بروزترین تکنولوژی‌های کاربردی در صنعت املاک، آغازگر تحول تکنولوژیک بازار املاک کشور شده است. 

به اعتقاد بنیان‌گذاران مجموعه مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ایوان، استفاده از تکنولوژی‌های روز جهان و نوآوری در روش‌های مرسوم و سنتی این بازار، علاوه بر ایجاد تجربه‌ای متفاوت و ایجاد فرصت‌های منحصر بفرد برای مشتریان، گامی مثبت در آغاز تحولی رو به جلو در صنعت معاملات ملکی کشور خواهد بود.

با این تفکر سازنده، مجموعه ایوان توانسته است با تغییرات بنیادین در مدل ارائه خدمات توسط مشاورین، سیستم متفاوت حقوقی و مالی و همچنین استفاده از امکانات دنیای دیجیتال، به نحوی شایسته و متفاوت پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و یک «تجربه‌ی مشتری» منحصربفرد و متمایز را برای مشتریان خود رقم بزند.

املاک ایوان، اولین شوروم اختصاصی مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در ملک را همسو با استانداردهای روز جهان افتتاح کرد

از امکانات پیشرفته‌ی استفاده شده در شوروم مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری املاک ایوان، می‌توان به تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) اشاره کرد که یکی از تکنولوژی‌های کاربردی و مرسوم در صنعت املاک کشورهای پیشرفته جهان است. این تکنولوژی به خریداران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به بازدید حضوری و اتلاف وقت، تنها با حضور در شوروم ایوان، املاک موجود را به صورت مجازی و با استفاده از عینک واقعیت مجازی مخصوص، بازدید کنند. به این ترتیب مشتری می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری به چندین و چند ملک، موارد موجود را با کیفیتی مطلوب و مانند زمانی که داخل واحد در حال قدم زدن است، بازدید کند و آپارتمان‌های منتخب را برای بازدید حضوری گلچین کند.

علاوه بر این موارد، می‌توان به نقشه‌های اختصاصی تهیه شده از محله‌ها و تلفیق آن‌ها با تصاویر هوایی موجود از سطح شهر اشاره کرد که به مشتری اجازه می‌دهد امکانات، بافت، دسترسی‌ها و همه اطلاعاتی را که در مورد محله نیاز دارد به دست آورد و آگاهانه برای خرید خود تصمیم بگیرد.

املاک ایوان، اولین شوروم اختصاصی مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در ملک را همسو با استانداردهای روز جهان افتتاح کرد

به همه این امکانات، فرهنگ بالای مشتری‌مداری در ایوان را هم اضافه کنید تا متوجه شوید چرا از این مجموعه به عنوان مجموعه‌ای خط‌شکن و پیشرو نام بردیم.

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های موجود در فرهنگ سازمانی گروه املاک ایوان، تعهد به اصول اخلاقی و ایجاد فضایی سالم‌تر، امن‌تر و شفاف‌تر در معاملات ملکی و به‌ویژه مشاوره سرمایه‌گذاری در ملک است. مشتریان با مراجعه به شوروم گروه سرمایه‌گذاری املاک ایوان با توجه به شرایط و نیاز خود به سرمایه‌گذاری، مناسب‌ترین پیشنهادات را از طرف مشاور خود و از بین تمام فایل‌های موجود در منطقه که در اختیار تمام ۱۲۰ کارشناس فروش گروه ایوان قرار دارند دریافت می‌کنند.

همچنین فعالیت مستمر و پررنگ املاک ایوان در فضای دیجیتال، این امکان را برای تمام افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در املاک یا خرید و فروش ملک را دارند فراهم می‌آورد تا در فضایی کاملا حرفه‌ای، صدها آپارتمان و ملک عرضه شده توسط کارشناسان این مجموعه را مشاهده کرده و با نکات و ترفندهای خرید و اجاره ملک آشنا شوند. برای آشنایی بیشتر با مجموعه‌ی ایوان و سایر تجهیزات نوین و مدرن مورد استفاده در شوروم این مرکز پیشتاز، کافی است عنوان «املاک ایوان» را در گوگل جستجو کنید تا لینک دسترسی به شبکه اجتماعی املاک ایوان را مشاهده کنید.

همچنین با مراجعه به وب‌سایت املاک ایوان تنها با تکمیل یک فرم، می‌توانید بصورت رایگان ملک‌های متناسب با ویژگی‌های ایده‌آل خود را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی