بازدید 2268

برقراری امنیت برای همه کشتی‌ها بجز رژیم صهیونیستی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای همه کشتی‌های جهان امنیت برقرار است، بجز آنهایی که در نقشه وجود ندارند.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 24 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد عرصه‌ی دریا را ناامن جلوه دهد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهر در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با اینکه ناجوانمردانه مردم و زنان و کودکان غزه را قتل و عام می‌کند، تلاش می‌کند عرصه دریا را ناامن جلوه دهد.

وی افزود: امروز ما با حضور دائم ناوگان خود در شمال اقیانوس هند به طور خاص کشتی‌های تجاری نه فقط ایران بلکه همه کشور‌هایی که می خواهند از منطقه عبور کنند اسکورت می کنیم.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: منطقه برای کسانی ناامن است که پرچم ندارند و اصلا در نقشه وجود ندارند و به زور می‌خواهند خود را جا دهند. آنها مورد قبول نیستند که از آبراه‌ها عبور کنند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: برای همه کشتی‌های جهان به حمدلله امنیت برقرار است و به برکت خون شهدا نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم همین وظیفه تامین امنیت اقتصادی کشور را انجام می‌دهد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در سفر خود به خرمشهر ضمن بازدید از نمایشگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کاروان های راهیان نور نیز دیدار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی