بازدید 2433
برخورد تاریخی در ایستگاه سوم؛

بازسازی میرزا کوچک خان در هیچ یک

بر خلاف بازسازی عکس که تلاش گروه است، مصاحبه‌های این مجله برای اولین‌بار در ایران به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود. در این شماره از «هیچ‌یک» ناگفته‌هایی از میرزا کوچک‌خان جنگلی مورد بررسی قرار گرفته و عکس‌های اختصاصی و دیده نشده‌ای منتشر می‌شود. همچنین در این شماره فیلم مستندی تصویری و مصاحبه‌ای مکتوب از برادرزاده میرزا منتشر خواهد شد که در آن مطالبی برای نخستین‌بار درباره این چهر‌ه ملی مطرح می‌شود و تولید هیچ‌یک است. 
کد خبر: ۱۲۲۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 23 February 2024

با حضور سعید دشتی نگاهی پژوهشی به ابعاد مختلف زندگی میرزا کوچک‌خان جنگلی در هیچ‌یک

مجله «هیچ‌یک» که مجله‌ای پژوهشی درباره فرهنگ و هنر است و به صورت پادکست تصویری منتشر می‌شود در سومین شماره خود به ابعاد پیدا و پنهان زندگی میرزا کوچک‌خان جنگلی پرداخته است.

به گزارش تابناک، مجله «هیچ‌یک» در سومین شماره خود با حضور سعید دشتی، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر به بازسازی تصاویری از میرزا کوچک‌خان جنگلی پرداخته و پرتره بازسازی شده‌ای از این شخصیت را روی جلد خود برده است. «هیچ‌یک» مجله پژوهشی فرهنگ، هنر و سبک زیست است که تلاش می‌کند با بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریانِ فرهنگی بسازد.

بر خلاف بازسازی عکس که تلاش گروه است، مصاحبه‌های این مجله برای اولین‌بار در ایران به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود. در این شماره از «هیچ‌یک» ناگفته‌هایی از میرزا کوچک‌خان جنگلی مورد بررسی قرار گرفته و عکس‌های اختصاصی و دیده نشده‌ای منتشر می‌شود.

همچنین در این شماره فیلم مستندی تصویری و مصاحبه‌ای مکتوب از برادرزاده میرزا منتشر خواهد شد که در آن مطالبی برای نخستین‌بار درباره این چهر‌ه ملی مطرح می‌شود و تولید هیچ‌یک است. 

مدیر مسئول «هیچ‌یک» چاوش شیرانی است. این مجله به سردبیری مارال دوستی به شکل مجازی منتشر می‌شود.

در پایان زمان پروژه، پادکست تصویری «هیچ‌یک» برای علاقه‌مندان آماده و پخش خواهد شد. این پادکست تصویری همزمان برای ناشنوایان نیز قابل استفاده است. در این شماره کورش جوان به عنوان دبیر عکاس، محمود پورمحمود، طراح گریم و میثم میرزائی در سمت طراح گرافیک فعالیت دارند.

علاقه‌مندان برای مطالعه مصاحبه با تیتر «از میرزایونس تا سعید/ برخوردی از جنس تاریخ» می‌توانند به مجله «هیچ‌یک» مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست