بازدید 10459
وزارت صمت اعلام کرد: کوروش کمپانی مجوز از این وزارتخانه نداشته است

واکنش وزارت صمت به کلاهبرداری کوروش کمپانی؛ صرفا مجوز «فروش» داشته، نه «پیش فروش»/ اینمادِ کوروش کمپانی چگونه صادر شد؟

چنانچه مشتریان یک شرکت، تاریخ صدور اینماد یک شرکت را بررسی کرده و مشاهده کنند که مدت زمان کوتاهی از زمان صدور اینماد آن گذشته و همچنین در مجوز آن، صرفا فروش آمده و اجازه «پیش فروش» ندارد، نباید برای پیش خرید کالا، اعتماد کنند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 20 February 2024

واکنش وزارت صمت به کلاهبرداری کوروش کمپانی؛ صرفا مجوز «فروش» داشته نه «پیش فروش»/ اینمادِ کوروش کمپانی چگونه صادر شد؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ چند روزی است که موضوع کلاهبرداری صد‌ها میلیارد تومانی کوروش کمپانی در صدر اخبار قرار دارد؛ ماجرایی که به پیش فروش و واردات موبایل با شعار حذف واسطه‌ها و عرضه آیفون ۲۰ میلیون تومانی مربوط می‌شود. اما در نهایت کوروش کمپانی که خود را در ابتدا بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران معرفی کرده بود، یکباره با فرار امیرحسین شریفیان به عنوان مالک کوروش کمپانی از کشور، حواشی بسیاری به بار آورد، به گونه‌ای که بسیاری از مردم بر سر مجوز این شرکت (کوروش‌پردازان آی‌سا) سوال دارند که کدام نهاد مسئول مجوز و نظارت بر عملکرد آن است؟ آیا اتحادیه مربوطه مسئول است یا وزارت صمت؟  

در این باره؛ وزارت صمت توضیحاتی منتشر کرده که تاکید دارد اتحادیه تجهیزات صوتی ـ تصویری به کوروش کمپانی مجوز داده و از سوی دیگر در زمان صدور اینماد، استعلام سوء پیشینه از نیروی انتظامی انجام شده است.

در ادامه متن کامل توضیحات وزارت صمت آمده است؛ توضیحاتی با این عبارت شروع شده که تاکید دارد کوروش کمپانی مجوز از وزارتخانه صمت نداشته است.

واکنش وزارت صمت به کلاهبرداری کوروش کمپانی؛ صرفا مجوز «فروش» داشته نه «پیش فروش»/ اینمادِ کوروش کمپانی چگونه صادر شد؟

شرکت کوروش پردازان آی‌سا، به نمایندگی امیرحسین شریفیان، با نام تجاری کوروش کمپانی، در سال ۱۴۰۰ از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه شهرستان تهران، مجوز خرده فروشی تلفن همراه گرفته، در سال ۱۴۰۱ نیز از اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز خدمات پس از فروش گرفته و بنابراین هر دو مجوز آن صنفی بوده است.

طبق قوانین جدید مصوب مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه‌های مرکز مقررات زدایی وزارت اقتصاد، در اعطای مجوز‌های کسب، باید حداکثر تسهیل صورت گیرد و این الزام قانونی است.

بر اساس گزارش مرکز اصناف، در زمان صدور هر دو پروانه کسب این شرکت، استعلام‌های قانونی لازم از مراجع قانونی انجام شده است؛ همچنین بر اساس گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در زمان صدور اینماد، استعلام سوء پیشینه از نیروی انتظامی انجام شده است؛ لذا در هیچ‌یک از موارد، منع قانونی برای صدور مجوز وجود نداشته است.

نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که نه در مجوز‌های صنفی که اتحادیه‌ها به این شرکت اعطا کرده‌اند و نه در نماد تجارت الکترونیکی شرکت، هیچ گونه عنوان «پیش فروش» به چشم نمی‌خورد و صرفا مجوز «فروش» به شرکت داده شده و «پیش فروش» نیاز به مجوز مالی جداگانه‌ای دارد که باید از دستگاه ذیربط اخذ می‌شده و این شرکت فاقد آن مجوز بوده است.

موضوعی که پیشتر بار‌ها در رسانه‌ها اعلام شده این است که در هنگام خرید از یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی، باید بررسی شود که فروشگاه چه نوع مجوزی دارد. این موضوع به‌ویژه در مواردی که «پیش فروش» انجام می‌شود، باید توجه شود که آیا شرکت، مجوز موسسه مالی یا لیزینگ یا جمع سپاری مالی و نظایر آن را دارد یا خیر؛ در غیر این صورت، صلاحیت جمع آوری پول از مردم را ندارد.

بر اساس این گزارش، چنانچه مشتریان یک شرکت، تاریخ صدور اینماد یک شرکت را بررسی کرده و مشاهده کنند که مدت زمان کوتاهی از زمان صدور اینماد آن گذشته و همچنین در مجوز آن، صرفا فروش آمده و اجازه «پیش فروش» ندارد، نباید برای پیش خرید کالا، آن هم در مبالغ بالا به چنین شرکتی اعتماد کنند.

در این گزارش آمده است که اینماد به‌عنوان مجوز نباید تلقی شود و در مورد کوروش کمپانی نیز نهاد صادرکننده مجوز، اتحادیه‌های صنفی بوده‌اند؛ نماد تجارت الکترونیک یا اینماد، یک نشان است که در وبسایت فعال تجاری قرار می‌گیرد تا مخاطبان وبسایت بتوانند شناسنامه و اطلاعات قانونی این فعال تجاری را مشاهده و در صورت هرگونه شکایت از آن، بتوانند شکایت خود را پیگیری کنند.

روزانه هزاران شکایت در سامانه اینماد ثبت شده و بیش از ۲۰۰ هزار فعال تجارت الکترونیک کشور فورا به این شکایات‌ ترتیب اثر داده، در غیر این‌صورت به حل اختلاف قضایی ارجاع می‌شوند.

همچنین دستگاه‌های نظارتی و نهاد صادرکننده مجوز می‌توانند در صورت اثبات تخلف، از طریق تعلیق یا ابطال اینماد، مانع از فعالیت درگاه پرداخت اینترنتی دارنده اینماد شوند؛ بنابراین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نهاد صادرکننده مجوز محسوب نمی‌شود و تعلیق اینماد نیز نیازمند اعلام دستگاه‌های نظارتی قانونی و یا اعلام نهاد صادرکننده مجوز است که در مورد کوروش کمپانی به محض اعلام، انجام شده است.

قابل توجه است که کل دوره عمر فعال بودن اینماد این شرکت، سه ماه بوده و بخش عمده فروش شرکت نیز از مسیر‌های غیر درگاه پرداخت اینترنتی صورت گرفته است.

همچنین درخصوص مجوز‌های صنفی شرکت کوروش کمپانی تاکید می‌شود که در کشور، بیش از ۳ میلیون مجوز صنفی وجود دارد و نظارت بر آنها، طبق قانون به ۸۰۰۰ اتحادیه و ۴۰۰ اتاق اصناف سپرده شده است و وزارت صمت بر عملکرد اتاق‌های اصناف نظارت بالادستی دارد.

بطور خاص و در صورت لزوم در این پرونده، کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران، بر عملکرد اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان تهران نظارت می‌کند و چنانچه ثابت شود، اتحادیه مجوزدهنده کوتاهی کرده حتما برخورد می‌شود.

البته باید توجه کرد که اتحادیه‌ها صرفا درخواست پلمپ واحد صنفی را به نیروی انتظامی ارائه می‌دهند و پلمپ واحد به دلیل ضرورت طی فرایند قانونی، با فاصله زمانی انجام می‌شود. همچنین در مواردی که نیاز به تشکیل پرونده‌های قضایی و تعزیراتی باشد، صدور رای نهایی مستلزم طی مدت زمان لازم خواهد بود. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۴
جالب است که رئیس کوروش کمپانی سرباز فراری بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مسئولین محترم وزارت صمت ساختمان خیابان سمیه :
لطفا فکر به حال مردمی که تو لابی برای رفتن به طبقات منتظر هستند بکنید کارشناسان تلفنی پاسخگو نیستند
کجای دنیا تولید کنند باید بیاد تو سالن و تلفنی منتظر یا خواهش تنما کنه آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
جالب است، بسیار هم جالب است:

هزینه هر ثبت شکایت از کوروش کمپانی ۲۳۰ هزار تومان است. یعنی هر مالباخته، علاوه بر 20 میلیون تومانی که از او کلاهبرداری شده، باید 230 هزار تومان هم بابت ثبت شکایت به قوه قضاییه بپردازد.

200 هزار مالباخته، روی هم باید 46 میلیارد تومان به قوه قضاییه بپردازند. خوش به حال قوه قضاییه! کاسبی مفت و مجانی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بابا با اون قیافه دوزاری بچه آرزوی پولدار شدن و لاکچری زندگی کردن داشته میخواسته ره صد ساله رو یک شب طی کنه و بنز گرون قیمت و ویلا لاکچری و و عشق و حال داشته باشه خوب جوون دیگه جوون آرزو داره چند سال باید کار میکرده بتونه اون بنز بخره تنها راه همین بود از بزرگان یاد گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
پارتی داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
در تازه‌ترین گزارش بانک جهانی:

کارگران عراقی 2برابر و کارگران ترکیه ای 4برابر کارگران ایرانی دستمزد می گیرند.

ایران با ۷۸ درصد تورم ، رتبه پنجم جهان را در میزان تورم سالانه مواد غذایی به خودش اختصاص داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
جالب تر اینکه یکبار بخاطر حجاب پلمب شده بوده. قابل توجه دوستانی که میگن هرچیز بجای خودش: مشکل همینه که چیزی جای خودش نیست. اونقدر که نیروهای نظارتی روی حجاب حساس هستند اگر روی فساد اقتصادی حساس بودند هیچوقت چنین اتفاقاتی نمی افتاد. حالا هی وزارت صمت بیاد بگه مجوز فلان نداشته ...چه فایده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
10 میلیون سرباز فراری در ایران است. آماری است که خود مسئولان اعلام کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مشکل و درد این مملکت این ها نیست. مشکل این مملکت فقر فرهنگی مردم است که در سالهای اخیر به علل مختلف به قهقرا رفته است.

حالا اگر این دوستان موبایل مارک آیفون دست نگیرند نمی شد؟ کلاسشان پایین می آمد؟
موبایل 30 -40 میلیون تومانی با موبایل 4-5 میلیونی چه فرقهای اساسی دارد؟ مگر نه این است که هردو باید از این اینترنت لکندی و لاکپشتی استفاده کنند؟

چرا جماعتی هر سال باید موبایلشان را عوض کنند؟ آخر این چه بیماری فرهنگی درب و داغانی است که مردم به آن مبتلا شده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اینکه وزارت صمت می گوید مجوز فروش داشته نه پیش فروش بازی با کلمات و اعصاب مردم و عذر بدتر از گناه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
این بنده خدا یه پوششی بوده برای یک سیستم پشت پرده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
دوستی که گفته بخاطر حجاب پلمب بوده. توجه داشته باش که به این طریق فرصتی برای فرار ایشان ایجاد شده. حالا یا عمدی و یا غیر غیر عمدی
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
دولت هم به سلبریتی ها گفته : تمام پولهایی که از کورش کمپانی گرفتند را باید به دولت برگردانند !!؟؟

قوه قضائیه هم که ۲۳۰ هزار تومن از هر شاکی میگیرد

شهردار زاکانی هم که کلی پول واسه بنر تبلیعاتی گرفته

و وزارت صمت هم که برای دادن جواز درامد داشته

پلیس هم که نتوانسته کلاهبرداری را کشف و خنثی و کلاهبردار را دستگیر نکرده

واقعا چرا ما مردم اینقدر ، بد اقبال و تنها و مظلوم شدیم ؟؟؟
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
تازه حرات یادشان امده که حق پیش فروش نداشتند !!! انزمان که بیش از ۵۰۰ سلبریتی برای این کلاهبردار تبلیغ میکردند شما کجابودید؟؟؟!!!!
وزارت صمت توضیح بده که خودروسازان هم مجوز پیش فروش ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اینماد فرار رو به جلو میکنه! اصلا چیزی به عنوان مجوز پیشفروش نداریم که اینماد بخواد صادر کنه
وقتی بهش درگاه دادین یعنی مورد تایید شما بوده
همه ایران میدونستن کورش کمپانی داره پیش فروش میکنه چطور ممکنه اینماد ندونه و با این حجم تراکنش های بالا رو بررسی نکنه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اینا به همه چیز مجوز میدن وقتی کلاهبرداری رخ داد مدعی میشن ما مجوز ندادیم

موسسات مالی یادتون رفته؟ بعد از اینکه 15 سال فعالیت کردن و مثل قارچ تو کل شهرا پخش شدن بانکمرکزی اومد گفت اینا مجوز نداشتن.
خدا وکیلی یه سوپر مارکت بدون جواز تو یه کوچه فرعی بزنید بینید هر روز از چندتا نهاد میان سراغتون: از دارایی و تامین اجتماعی بگیر تا شهرداری و اماکن و ...
مطابق معمول
کی بود ؟
کی بود ؟
من نبودم به راه افتاد.
یعنی در طول مدت کلاه برداری این شرکت:
هزاران کارمند وزارت صمت که از جیب ملت حقوق می گیرند، و ناظران ۸۰۰۰ اتحادیه و ۴۰۰ اتاق اصناف در مدتی که این شرکت کلاه مردم را بر می داشته است همگی خواب بوده اند؟
شایسته است حالا که موقع جواب پس دادن شده این گردن آن یکی و دیگری گردن یکی دیگر بیاندازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مشکل همینه ک تو این کشور پاسخگو وجود نداره و مسئولین دلیلی نمیبینن پاسخ اشتباهاتشون رو به ملت بدن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
نه جانم حقوقشون کمه
محسن
| Belgium |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
کدام دفعه اینها به اشتباه خودشان اعتراف کردند که این دومی باشد؟البته مردمی که همیشه دنبال مال مفت هستند اینطوری به باد می روند.؟عادت ایرانیهاست.؟
رویه ای معمول و جاری برای سردرگمی . کی بود کی بود من نبودم دستم بود دستم تو آستینم بود آستین مال کنک بود وکتم مال بابام بود.

یعنی این کمپانی همینطوری و یهویی از زیر یه بته ای سبز شد.

کم کم معلوم میشه آیفون دست چه کسایی رسید و مجوز صادر کردن
هیچ چیز از گردن مسئولان و ناظران، ساقط نمی شود.....
پاسخ ها
مالباخته کاسپین با مجوز بانک مرکزی مالباخته حواله ارز چون بانک های ما تحریم و
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
چطور تخم مرغ دزد شتر دزد میشه وقتی به بازپرس میگی با حساب اجاره ای یک میلیارد من رفته بحای انجام کار وگرفتن همدیت های کارت اجاره ای میگه از این موردها زیاده و یکسال نیم هی پرونده رو بعلت عدم ادله کافی میبندند من اعتراض میکنم و پرونده دستش ده میشه کلاهبردارها از خواب قانون استفاده میکننند و از فضای محدودیت وغلط سواستفاده میکنند
اگرحق پیش فروش را نداشته جرا در طول مدت پیش فروش جلویش را صمت نگرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
کل مملکت میدونستن کورش کمپانی داره پیش فروش میکنه اگر مجوز نداشته چطور جلوش رو نگرفتین؟
فقط باید به حجاب مجموعه کورش گیر میدادین؟
مگه برای پیش فروش مجوز جدا می خواد؟! از اون حرفا بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
دقیقا نکته همینه.
مجوز فعالیت رو دادن حالا میگن ندادیم!
داستان اون پزشک هست که دارو اشتباه تجویز میکنه وقتی مریض مرد میگه چون هندوانه خورده مرده من بهش نگفته بودم میتونه هندوانه بخوره!
یطوری میگید اینماد سایتش چطور صادر شد هرکی ندونه فکر میکنه اینماد چیه
نوددرصد سایت های کلاهبردار همگی اینماد دارند
اینقدر این سایت اینماد بی در و پیکره که یکماه استعلام کد پستیش خرابه و باید با تلفن ثابت احراز هویت کنی
ده بار بهشون پیام دادم انگار نه انگار
اصلا براشون مهم نیست. فقط مهم اون 50 تومن و صد و پنجاه تومن که برای احراز میگیرن
جمع کنید این مسخره بازی ها رالیاقت این مردم همینه
یکی میگه اصلا به این اسم شرکتی ثبت نشده و به اسم فلان بوده، یکی میگه مجوز پیش فروش نداشته، آقا شما همگی خوبید مشکل از ماست.
«پلمپ واحد به دلیل ضرورت طی فرایند قانونی، با فاصله زمانی انجام می‌شود.»

ولی بی حجابی مشتریان یک مغازه می تواند آناً به پلمپ کل یک پاساژ منجر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
احسنت
روشون بشه ۱۰ تا مغازه اینورتر و اونورترشم می‌بندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مغازه ک هیچی کل پاساژ رو پلمپ میکنن

چند ماه پیش فیلمی از امام جمعه قشم پخش شد که خودش میرفت تو پاساژا و در جا دستور پلمپ میداد به خاطر حجاب
کار خوب پژمان جمشیدی و امین حیایی و .... میکنن فیلم بازی میکنن و میرقصن و. حرکات موزون انجام میدن پول در میارن و نمیرن تبلیغ کلاهبردارها رو بکن
قاتل در کلانتری:
زن صاحبخانه،با لگد به همسر صیغه ای ام حمله کرد و بچه اش سقط شد. من هم گلوی او را فشار دادم و او مرد!
لیاقت کسانیکه برای داشتن گوشی آیفون له له میزنند تقریبا همین است چه فرقی می کند نوش جان اپل شود یا نوش جان اپل پرستها. خلایق هرچه لایق.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
البته این حرف شما هم بی ربط نیست وقتی یک نفر میتونه از داخل زندان یه نفر رو بکشونه پای عابر بانک و حسابش رو تخلیه کنه یعنی جای زندانی با مالباخته اشتباه شده
دقیقا مجوز فروش چه چیزی را بهش داده اید؟گوشی همراه آیفونی که وجود خارجی در این شرکت نداشته؟
یه کاسب اگه یه جنسو زیر قیمت بده، هزار و یک ارگان میریزن سرش که با چه مجوزی داری تخفیف میدی، جریمشم میکنن
حالا ایشون با این حجم از تبلیغات و برو و بیا، گوشی آیفون که با زبون خوش رجیسترم نمیشه رو نصف قیمت میفروخته هیچ کسیم نفهمیده؟ کسی نگفته تو داری چکار میکنی؟
این اتفاقا فقط تو ایران میفته
دیجی کالا که نبوده برای 4 تا لیوان فورا تشکیل برونده بدن براش ! ماهها فعالیت غیر قانونی داشته سر هزاران را کلاه گذاشته سهم عده ای را داده و کسی باهاش کاری نداشته ! یک کلاهبرداری دبش !
طرف تبلیغ کرده آگهی کرده در سطح کلان سلبریتیها را آورده! بعد می گویند
این مجوز را داشته آن یکی را نداشته.مردم باور نمی کنند.
حجم تراکنشها هم قابل پیگیری بوده، از مجاری مشخصی ممکن است، پول خرد
که نبوده. باورپذیری اینکه یک نفر بدون حمایت چنین کرده سخت و حتی غیر ممکن
است.
عجب آدمایی هستید شما ؟ مگه نمی دونید برای خرید از یک بقالی در ایران باید لیسانس حقوق جزائی و فوق لیسانس حقوق بین الملل رو باید داشته باشید و از قوانین ابتدایی در حد دکترای تخصصی جرم و جزا مطلع باشید؟ تازه شم ، مگه نمی دونید کلیه مصوبات مجلس و صمت و بانک مرکزی و قس علیهذا رو هم باید مسلط باشید ؟ اگر مسلط نیستید بیجا می کنید در ایران تجارت می کنید و گوشی می خرید ! آدم حدش رو باید بفهمه و بعد بره گوشی بخره !
اینماد فرار رو به جلو میکنه! اصلا چیزی به عنوان مجوز پیشفروش نداریم که اینماد بخواد صادر کنه
اگر خبر رسید که تو یه کوچه پس کوچه یکنفر بی حجاب دیده شده همه مسول می شوند و دستگیری و.... اما طرف آمده مدتها تبلیغات دروغ راه انداخته حضرات هم نشنیده گرفتند بعد هم بدون پایان خدمت از مرز گذشته وزارت صمت هم توجیهات مزخرف می کند . داستان بابک زنجانی و اینکه همه اموال او به کشور بازگردانده شده .
هیچ کس مسئولیت بی کفایتی و سو مدیریت خودش رو به عهده نمیگیره!!اینمه تبلیغ برای پیش فروش کرده حالا وزارت صمت میگه، مجوز پیش فروشی نداشته!!تا حالاکجا بودین؟؟ سرباز فراری بوده بعد میگن از نیروی انتظامس استعلام گرفتیم مشکل نداشته!!!خانم بی حجاب و دوچرخه سوار رو نیم ساعته شناسایی و بازداشت میکنن اما اینو شناسایی نکردن!!
کی بود کی بود من نبودم!
وزارت صمت میگه باید کمیسیون نظارت بر اصناف نظارت میکرده
کمیسیون نظارت بر اصناف میگه باید اتحادیه نظارت میکرده
اتحادیه میگه باید وزارت صمت و اینماد نظارت میکرده
نهایتا همه مقصر میشن به جز آقاگرگه!

دقیقا مثل موسسات مالی که 15 سال زیر نظر بانک مرکزی فعالیت کردن و وقتی پول ملت رو بالاکشیدن هیچ کس اینارو گردن نمیگرفت و بانک مرکزی مدعی بود ما بهش مجوز ندادیم!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
صاحب پول و ثروت خودش باید عاقل باشد .
علم بهتر است یا ثروت ؟ جواب : علم . زیرا علم تورا نگه می دارد اما تو باید ثروت را نگهداری کنی و مراقب آن باشی
حق پیش فروش نداشته
یه جور .... سر بالاست برای وزارت خونه و ....
آخه با سواد! فرقش چیه !؟
حالا اگر مالباختگان یا همان طمع کاران بخواهند از قوه قضا پیگیری کنند ببینید چه پول هنگفتی گیر قوه قضائیه می آید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
برای کسی که به آیفون پوب میدهد و این اسباب بازی گران قیمت را می خرد ، هزینه های قوه قضا چیزی نیست اتفاقا بیشتر هم باید بپردازد
هموطنانی هم که پول دادند ی جور کلاهبردارند ، رفتن 20 میلیون دادن که بگیرند به هموطنشون بفروشن 40 میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بالاخره یه نفر به نکته اصلی اشاره کرد، آفرین، موقع توسر پیشرفتهای مملکت زدن برای همدیگه از مردم ژاپن مثال میزنیم ولی وقتی حماقت های اینچینی را مرتکب میشویم هیچ حرفی از همیت گروهی مردم ژاپن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
درسته.قبول دارم
فعلا تبلیغ کنندگان یا همان اغفال کنندگان مردم ازجمله سید جواد
بیراوند و... که هم گوشی و هم پولهای کلان گرفته اند را دستگیر کنید تا مالک شرکت را پلیس بین الملل دستگیر و تحویل دهند
ایا نظارت بر پیش فروش کردن و مجوز این کار را نداشتن به عهده کی است واقعا جای تاسف دارد اینهمه بی عرضه گی مسیولین بخصوص وزارت صمت
آقایان اگر شریک دزد و یار غافله نیستند حداقل در اسرع وقت جلوی کلاهبردار بعدی رو بگیرن
بررسی کنن ببینن استقلال موبایل داره چیکار میکنه ؟!
چطور می شود کسی که کارت پایان خدمت نداشته مجوز تاسیس شرکت گرفته است .
مجوز اینماد موثرتر از تبلیغ سلبریتی هاست.
الان سازمان حمایت از مصرف کننده مجوز افزایش مونتاژی فیدلیتی .... داده است بعد از چند روز انکار مشخص شد کار وزارت صمت است وزاذت دزد صمت دولت رئیسی حتی در برابر اجبار سایپا و ایرانخودرو به تغییر خودرو مردم که در سامنه یکپارچه ثبت کرده اند سکوت پیشه کرده است
اجبار به خودروهای تغییر اسم یافته ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بالاتر راهزنان کت و شلواری پشت اسلام علنا زورگیری میکنند
الان انتظار دارین وزارت صمت بیاد کوروش کمپانی انکار کنه
کسی برای پزدادن پول میده باید پولشو خورد
بازار بی نظارت!مجوز سفارشی!تبلیغات رانتی!چه کسی جز وزارت صنعت باید عذرخواهی کند؟
جالبه که علی دائی و زبیا کلام حساب برای کمک به زلزله زده ها باز میکنند بلافاصله رصد میشه و مسدود میکنند. اما این همه تراکتش کسی کاری بهش نداشته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار