بازدید 3881

فروش ویژه خودروی BAC X3 آغاز شد

خودروسازان بم شرایط فروش ویژه bac x3 را اعلام کرد. عرضه این خودرو به صورت تقدی و با تحویل ۹۰ روزه صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 20 February 2024

فروش ویژه خودروی BAC X3 آغاز شد

خودروسازان بم شرایط فروش ویژه bac x3 را اعلام کرد.خرید این خودرو به صورت تقدی و با تحویل ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است.

این طرح فروش از تاریخ 1402/12/01 تا 1402/12/15 فعال خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سایر شرایط:

سند آزاد

بدون سود مشارکت و انصراف

تحویل 90 روز کاری

رنگ‌های قابل انتخاب: سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی روشن متالیک

فروش ویژه خودروی BAC X3 آغاز شد

مشخصات فنی ماشین بک BAC X3

ماشین BAC X3 پرو خودروسازان بم یک کراس اوور ساب کامپکت بوده که ضمن دارابودن مقداری ارتفاع بیشتر نسبت به خودروهای سواری، ابعاد بسیار جمع و جوری دارد که آن را برای راننده در فضاهای باریک و پرترافیک شهری مناسب کرده است. بک X3 پرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4005، 1760 و 1575 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز معادل 2480 میلی متر است. به عبارتی طول این خودرو تنها چند میلی متر از 4 متر بیشتر است.

بک ایکس3 پرو خودروسازان بم دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی از جیلی بوده که قادر به تولید 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو به وسیله گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده ها به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. دو مد رانندگی اکو و اسپرت نیز برای این خودرو تعبیه شده که توسط نمایشگر مالتی مدیا قابلیت انتخاب هستند.

داخل کابین ماشین BAC X3

خودرو بک BAC X3 پرو به نسبت به کراس اوور اقتصادی کابین زیبا و جذابی دارد. نکته جالب کابین شیشه مثلثی شکلی بوده که بین درب جلو و ستون A ایجاد شده که هم می توان گفت دیده راننده را بهتر کرده و نور بیشتری به داخل کابین وارد می کند و هم اینکه در برخی از قسمت ها نقطه کور ایجاد کرده است. داشبورد و عمده قسمت های کابین از جنس پلاستیک خشک طراحی شده اند که موضوع عجیبی برای یک کراس اوور اقتصادی نیست. فرمان حالتی D شکل داشته و روی آن کلیدهای کنترل کروز کنترل و سیستم صوتی قرار گرفته است. در پشت فرمان نیز در نشانگر عقربه ای طراحی شده که در میان آنها یک نمایشگر دیجیتالی برای کامپیوتر سفری قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار