بازدید 2764

تکذیب خبر فروش صندلی‌های رشته‌های پزشکی

هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۳ 20 February 2024

مراقب باشید فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورید؛ پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی فقط از طریق کنکور ممکن است!

به گزارش «تابناک»، این موضوعی است که چندی پیش معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای بر آن تاکید کرد تا شاید سدراه سودجویانی شود که با این عناوین مبالغی از مردم دریافت می‌کنند و به کلاهبرداری در این زمینه مشغول هستند. مجموعه‌هایی که به رغم صدور این اطلاعیه، نه کسی مانع از فعالیت‌شان شده و نه مراجعه به آنها متوقف شده است!

این را می‌شود از سخنان روز گذشته دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت دریافت که تاکید کرد: عده‌ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه هستند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته‌های علوم پزشکی هم فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نشده است.

اظهاراتی که به نوعی بازخوانی مواضع اتخاذ شده توسط این معاونت در دی ماه در این خصوص است؛ اطلاعیه‌ای که در آن به مردم هشدار داده شده بود: «هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی