بازدید 10567

آزمون برای ده‌روسی گل زد، رقصنده با گرگ‌ها

سردار آزمون امشب پاسخ سرمربی جدید رم و قرار گرفتن در ترکیب اصلی ده روسی را داد و اولین گلش را برای او به ثمر رساند. آزمون بالاترین نمره را از رسانه‌های معتبر ایتالیا، بین مهاجمان رم گرفت
کد خبر: ۱۲۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 18 February 2024

آاس رم با گلزنی سردار آزمون به یک پیروزی ارزشمند دیگر زیر باران دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رم با ده روسی در ۴ بازی سری آ به ۳ برد رسیده و هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار مانده است.

دیدارهای هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) با انجام 4 مسابقه پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رم با نتیجه 3 بر صفر میزبانش تیم فروزینونه را شکست داد.

دین هویسن در دقیقه 38 گل نخست بازی را به ثمر رساند. گل دوم سهم سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها بود که در دقیقه 71 دروازه حریف را گشود. آزمون از ابتدا تا انتها در ترکیب جالوروسی حضور داشت. در دقیقه 81 نیز لئاندرو پاردس از روی نقطه پنالتی سومین گل را برای جالوروسی به ثمر رساند. رم با این نتیجه 38 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

سردار آزمون در پایان مسابقه نمره ۷.۷ را دریافت کرد که امتیازی عالی است. او برای اولین بار کل یک مسابقه را در زمین حضور داشت.

آزمون برای ده‌روسی گل زد، رقصنده با گرگ‌ها

اینتر 63 امتیازی، یوونتوس 54 امتیازی، میلان 52 امتیازی و آتالانتای 45 امتیاز، تیم‌های اول تا چهارم جدول سری A هستند و پس از آنها بولونیا با 42 امتیاز بالاتر از جالوروسی در رده پنجم قرار دارد.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 23:15 به وقت تهران میلان میهمان مونتزا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست